od xsouku04 » pon 07. led 2019 20:23:22
			
			
			Do sekce 7 všeobecných podmínek "Dostupnost služeb, kvalita hovorů a Reklamace účtování" přibyla věta: "Pokud s řešením reklamace nebudete souhlasit, můžete do jednoho měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu - 
http://www.ctu.cz.   Tuto větu ve všeobecných podmínkách  vyžaduje informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
Text kolem této nové věty v bodě 7 byl nepatrně upraven/zkrácen, ale nemění význam. Plný text všeobecných podmínek: 
http://www.odorik.cz/Vseobecne_podminky_miniTEL_sro.pdf
Samozřejmě platí, že pokud nesouhlasíte, můžete odstoupit od smlouvy. U Odoriku navíc platí, že můžete odstoupit od smlouvy i kdykoli jindy.
Do sekce 7 všeobecných podmínek "Dostupnost služeb, kvalita hovorů a Reklamace účtování" přibyla věta: "Pokud s řešením reklamace nebudete souhlasit, můžete do jednoho měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu - http://www.ctu.cz.   Tuto větu ve všeobecných podmínkách  vyžaduje informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
Text kolem této nové věty v bodě 7 byl nepatrně upraven/zkrácen, ale nemění význam. Plný text všeobecných podmínek: http://www.odorik.cz/Vseobecne_podminky_miniTEL_sro.pdf
Samozřejmě platí, že pokud nesouhlasíte, můžete odstoupit od smlouvy. U Odoriku navíc platí, že můžete odstoupit od smlouvy i kdykoli jindy.