Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

od xsouku04 » úte 13. pro 2016 13:45:39

695848 píše:Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.
Děkuji, Z. Novák
Že není slyšet, nebo špatně, se změnou databáze pravděpodobně nesouvisí. Žádné potíže nepozorujeme. Díval jsem se namátkou na jeden Váš hovor a vypadá OK.
Prosím můžete poslat id nějakého problémového hovoru, mohu tak prozkoumat, co se stalo v konkrétním případě. Viz. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

od 695848 » pon 12. pro 2016 9:26:05

Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.

Děkuji, Z. Novák

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

od Largon » pon 12. pro 2016 1:36:13

Migrace na nový databázový stroj je hotová.

Vypadá to, že vše běží v pořádku. Ještě provádíme kontrolu.

Kdybyste narazili na nějaké nestandarní chování, tak dejte prosím vědět.

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

od Ondy1994 » ned 11. pro 2016 11:49:29

Víte i přesný čas od kolika hodin to spustíte a kdy bude asi plánovaný konec odstávky? Děkuji.

Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

od xsouku04 » pát 09. pro 2016 14:37:08

V noci z neděle na pondělí 11. na 12. prosince 2016 máme v plánu provést upgrade naší hlavní databáze, což by mělo způsobit výpadek všech služeb na několik minut. Měnit se bude jak hardware, na kterém databáze běží, tak verze softwaru. Již probíhající hovory to neovlivní.

Nahoru