Řízení příchozích hovorů z webové stránky

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od ales88 » pon 21. čer 2021 10:33:54

Tohle by dělat nemělo. Dělá to i z jiných telefonů? Z jakého telefonu to testujete? DTMF se s výjimkou inband ve zvuku už nepřenáší, ale ani z inband by to zlobit nemělo. Kdyžtak napište id konkrétního hovoru a co jste mačkal za DTMF volby. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Omlouvám se za delší odmlku. Zkoušel jsem to z telefonů Samsung Galaxy A40 (Android 10) a Samsung Galaxy A20e (Android 10) - na obou se to chovalo stejně. Můžu klidně zajistit otestování na jiných telefonech.
Příklad některých hovorů:
id 416289915: volil jsem DTMF 1, volba prošla až na sedmý pokus, tedy v rámci hovoru stisknuto 7x 1
id 416289967: volil jsem DTMF 1, volba prošla na první pokus
id 416200847 (voláno ze druhého telefonu): volil jsem DTMF 2, volba prošla až na třetí pokus, tedy v rámci hovoru stisknuto 3x 2

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od xsouku04 » úte 15. čer 2021 11:31:41

Návštěvník píše: Tak jsem to ještě párkrát otestoval a občas projde DTMF volba i během čtení hlášky, někdy musím stisknout tlačítko opakovaně, aby IVR volbu přijal, přerušil hlášku a přešel dál. Zdá se mi, že je větší šance na úspěch, když se s volbou trefím do chvíle ticha (mezera mezi slovy atd.). Je možné, že by v telefonu nějak interferoval zvuk ze sluchátka s DTMF volbou? Hlášku mám nahranou přes https://soundoftext.com/ a je ve formátu mp3.
Tohle by dělat nemělo. Dělá to i z jiných telefonů? Z jakého telefonu to testujete? DTMF se s výjimkou inband ve zvuku už nepřenáší, ale ani z inband by to zlobit nemělo. Kdyžtak napište id konkrétního hovoru a co jste mačkal za DTMF volby. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od Návštěvník » ned 13. čer 2021 22:28:18

[quote="xsouku04"][quote="ales88"]Zkouším využít kombinaci callback + IVR k vyrozumění osob o události. Událost na serveru objedná přes API callback, jako volající je daná osoba, jako volaný je vlastní linka u odoriku, kde je v paralelním vyzvánění přidáno číslo IVR *007x. IVR přečte hlášku, že nastala událost a aby osoba nějak reagovala - stiskla 1,2,3. IVR pak zavolá skript, který zpracuje odpověď osoby a zavěsí.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).[/quote]
Ono je ale běžné že volbu IVR mohu provést už když to čte. Podle mne by mělo stačit hlášku přesunout na správné místo. DTMF volbu lze provádět i v tom přízení přes web, jen je třeba si nějak spojit, který hovor je ke kterýmu člověku.[/quote]
Tak jsem to ještě párkrát otestoval a občas projde DTMF volba i během čtení hlášky, někdy musím stisknout tlačítko opakovaně, aby IVR volbu přijal, přerušil hlášku a přešel dál. Zdá se mi, že je větší šance na úspěch, když se s volbou trefím do chvíle ticha (mezera mezi slovy atd.). Je možné, že by v telefonu nějak interferoval zvuk ze sluchátka s DTMF volbou? Hlášku mám nahranou přes https://soundoftext.com/ a je ve formátu mp3.

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od xsouku04 » pát 11. čer 2021 17:06:45

ales88 píše:Zkouším využít kombinaci callback + IVR k vyrozumění osob o události. Událost na serveru objedná přes API callback, jako volající je daná osoba, jako volaný je vlastní linka u odoriku, kde je v paralelním vyzvánění přidáno číslo IVR *007x. IVR přečte hlášku, že nastala událost a aby osoba nějak reagovala - stiskla 1,2,3. IVR pak zavolá skript, který zpracuje odpověď osoby a zavěsí.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).
Ono je ale běžné, že volbu IVR mohu provést, už když to čte. Podle mne by mělo stačit hlášku přesunout na správné místo. DTMF volbu lze provádět i v tom řízení přes web, jen je třeba si nějak spojit, který hovor je ke kterému člověku.

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od ales88 » čtv 10. čer 2021 13:31:31

Zkouším využít kombinaci callback + IVR k vyrozumění osob o události. Událost na serveru objedná přes API callback, jako volající je daná osoba, jako volaný je vlastní linka u odoriku, kde je v paralelním vyzvánění přidáno číslo IVR *007x. IVR přečte hlášku, že nastala událost a aby osoba nějak reagovala - stiskla 1,2,3. IVR pak zavolá skript, který zpracuje odpověď osoby a zavěsí.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od marekzavadil » pon 23. dub 2018 16:32:19

To cislo *0071 - nejde pridat do rychlych kontaktu - tak aby to bylo funkcni pouze z telefonu reigistrovanych na mem uctu. (Pridat lze ale nefunguje)

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od xsouku04 » čtv 13. črc 2017 19:02:23

marekzavadil píše:Ale, když chci jen otevřít bránu, tam proč musí ústředna hovor zvednout?
xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,
Nemusíte to zdvihnout, v tom případě to bude ovládání pomocí prozvonění. A zvonění si můžete vybrat, tedy můžete předat i informaci o aktulním stavu. (třeba kotle, klimatizace)

Pokud hovor nezdvihnete, nemůže dotyčný vybrat DTMF volbu (mobil/VoIP telefon to nedovolí, jestli by se to přeneslo, kdyby to dovolil, nevím). Tedy vlastně zdvihnout hovor je nutné, jen pokud je potřebná DTMF volba.

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od marekzavadil » čtv 13. črc 2017 18:43:47

Ale, když chci jen otevřít bránu, tam proč musí ústředna hovor zvednout?
xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od osmdesát » pát 27. led 2017 21:05:50

Protože mě tahle věc také zajímá, hledal jsem a objevil tohle:
https://www.zdrojak.cz/clanky/html5-eve ... pretrzite/
Zasílaná data mají jednoduchou strukturu. Zajímavá je na tom serverrová strana, tedy znásilnění php-skriptu, aby běžel déle, pomocí funkce sleep ve smyčce, a změna na Content-Type: text/event-stream.
Klientskou stranu by pro programátora "věcí" už nemělo být problém naprogramovat. Otevřít spojení a čekat na přicházející data. V případě odčasování nahodit spojení znova. Je tedy dobré mít na serveru možnost nastavit nějaký dlouhý php-timeout.
Zkusil jsem to na hostingu sweb.cz, jelo to 6 minut a pak jsem to zavřel sám.
Akorát se to v různých prohlížečích chová různě.

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

od osmdesát » pát 27. led 2017 18:21:25

Anebo jsem to pochopil špatně. Možná máte na mysli, že ten php skript by přes sip nebo jabber poslal nějakou zprávu zařízení přihlášenému na nějaký sip nebo jabber server...

Nahoru