Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

Re: Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

od xsouku04 » sob 11. bře 2017 9:19:10

alfi píše:Stejný případ, spotřebována cca polovina z prvního balíčku bez dokupování, včera 22:01 dorazila SMS o vyčerpání.. slušný nepořádek :-(
Také se to samo do dvou hodin restartne. A měli byste mít naopak balíček úplně plný. Jinak pozor na to, co to ukazuje u nás na webu, to může být úplně špatně, často to bývá méně. Zvláště tento měsíc. Lépe je se dívat na opravdu spotřebovaná data přímo v telefonu.

Re: Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

od alfi » sob 11. bře 2017 8:30:46

Stejný případ, spotřebována cca polovina z prvního balíčku bez dokupování, včera 22:01 dorazila SMS o vyčerpání.. slušný nepořádek :-(

Re: Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

od jarous » pát 10. bře 2017 21:12:25

Dnes v 17:43 mi přišla sms, že mám spotřebovaná data a bude mi omezena rychlost. Žádný balíček jsem tento měsíc nedokupoval...Souvisí to s naplánovanou odstávkou? Dle statistik i telefonu mám vypotřebovanou zhruba 1/3 limitu FUP? Minulý měsíc mi to zase záhadně dokoupilo balíček 2x a to hodinu po sobě ač si sem vědom pouze jedné objednávky!?

S pozdravem JH

Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

od megacruiser » pát 10. bře 2017 18:51:15

Pokud si někdo koupil datový balíček, data nespotřeboval a přikoupil další data, může dostávat o tomto víkendu nekorektní SMS o blížícím se FUP. Může se dokonce dostat do FUPu, ale maximálně na dvě hodiny, než dojde k nouzovému automatickému resetu FUP.

Nahoru