Zdokonalení hlasového menu řízeného přes WEB.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zdokonalení hlasového menu řízeného přes WEB.

Re: Zdokonalení hlasového menu řízeného přes WEB.

Příspěvek od kovik » stř 06. pro 2017 19:56:55

Dobry den,
zvlasni, kdyz zavolam na testovaci cislo 533534660, ktere je nastavena, jak je popsane na wiki, jak predpis tak soubory, tak se to prehraje dobre.
Jestli si soubory stahnu zvlast, tak se prehraji,ze bzzum je stejny jako hallo, i kdyz maji jinou velikost.

cink mi jde prehrat prikazem `play`,vlc taky mlci.

Re: Zdokonalení hlasového menu řízeného přes WEB.

Příspěvek od michaels » stř 06. pro 2017 13:40:50

Zdokonalení hlasového menu řízeného přes WEB.

Příspěvek od xsouku04 » pon 04. pro 2017 17:15:03

Možnost, aby Vaše webová stránka rozhodovala, jak bude pokračovat příchozí hovor , jsme přidali před necelým rokem.
Na zítřek 5.12.2017 v 11 hodin je plánováno nasadit další vylepšení, které umožní přehrávání libovolných zvukových hlášek, které si naše ústředna stáhne a přehraje. Vylepšení je zpětně kompatibilní, ale pro jistotu jeho nasazení oznamujeme předem.

Příklad řídících příkazů, které si naše ústředna stáhne z Vaší webové stránky a podle nichž se zachová:

Kód: Vybrat vše
play:http://www.odorik.cz/w/_media/ivr:hallo.sln
play:https://www.odorik.cz/w/_media/ivr:cink.sln
play:http://www.odorik.cz/w/_media/ivr:bzzum.sln
dial:533533619


URL se souborem obsahujícím řídící příkazy nastavíte po přihlášení v menu Nastavení účtu IVR - hlasové menuvzdálené řízení přes web. Samozřejmě se předpokládá, že řídící soubor budete generovat vždy podle toho, kdo volá a jaké volbu zvolil (zadal DTMF). Tyto informace jsou předány pomocí metody GET, tedy jako součást URL. Testování je ale možné provádět i se statickým vždy stejným textovým souborem.
Podrobnější dokumentace je na naší wiki http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web

Příklad použití 1

Zákazník zavolá na Vaši infolinku, je mu přečtena hláška vyzývající k vyťukání poštovního směrovacího čísla. Ústředna následně přečte informaci o nejbližších pobočkách a hovor následně přepojíte na Vašeho prodejce v dané oblasti.


Příklad použití 2

Po zadání čísla zakázky bude přečten její stav.


Příklad použití 3

Na Vašem čísle bude čtena často měnící se informace, např. aktuálně evidovaných technických potížích na zákazníkově přípojce k internetu. Pokud někomu nejde internet, nelze moc předpokládat, že si to bude zjišťovat online, tedy raději zavolá. A vy mu ještě před spojením s operátorem můžete přečíst, že o problému víte a již na něm pracujete, podpoře se tak odlehčí.

Službu je možné kombinovat se službou TTS http://www.odorik.cz/w/api:tts .

Nahoru