Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od xsouku04 » úte 07. srp 2018 15:48:10

Hafi píše:Drobně jsem se v té odpovědi ztratil.
Chápu to správně, že v mém případě byl na ten mezičas od 0:00 do nastavení nového balíčku limit těch 50 MB?
V případě, že bych neměl vyčerpaný balíček z předchozího měsíce, jel bych nadále zadarmo za data z toho balíčku?
V případě, že bych měl již vyčerpaný balíček z předchozího měsíce a zastavený internet, tak by buď byl zastavený až do nastavení nového balíčku, nebo by možná šel dále zcela zadarmo?
Tak nějak bych rád byl ujištěn, že tam není čas, kdy by jediné omezení byla rychlost přenosu dat. 35 Kč za případných 50 MB mě nezabije, ale kdybych v mezičase stáhnul více než GB, tak by to již zabolelo.


Podle mne o půl noci dojde k resetu kvót, tedy k začátku čerpání nového balíčku/limitu. Pokud ale máte objednáno zrušení nebo změnu balíčku, data která načerpáte krátce po půlnoci, budete mít, předpokládám, zdarma. K resetu dojde totiž znovu tou změnou.

Žádná přechodná doba, kdy šlo čerpat data bez omezení, by tam být neměla. Vždy platí omezení buď pro starý a po půl noci nejspíše nové pro nový měsíc.

Pokud má někdo objednán na další měsíc nový velký balíček a přepíná se z účtování po MB, je možné se na to spolehnout, až když je na webu vidět, že je datový balíček opravdu aktivní. Což bude obvykle prvního v noci mezi půl jednou a jednou v noci.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » úte 07. srp 2018 10:01:06

Drobně jsem se v té odpovědi ztratil.
Chápu to správně, že v mém případě byl na ten mezičas od 0:00 do nastavení nového balíčku limit těch 50 MB?
V případě, že bych neměl vyčerpaný balíček z předchozího měsíce, jel bych nadále zadarmo za data z toho balíčku?
V případě, že bych měl již vyčerpaný balíček z předchozího měsíce a zastavený internet, tak by buď byl zastavený až do nastavení nového balíčku, nebo by možná šel dále zcela zadarmo?
Tak nějak bych rád byl ujištěn, že tam není čas, kdy by jediné omezení byla rychlost přenosu dat. 35 Kč za případných 50 MB mě nezabije, ale kdybych v mezičase stáhnul více než GB, tak by to již zabolelo.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od xsouku04 » pon 06. srp 2018 13:38:17

Balíčky začneme měnit v cca půl jedné v noci, ale T-mobile může trvat od pěti minut (obvykle) do několika hodin, než změny provede.
Tedy minimálně do půl hodiny po půlnoci zůstává vše po staru, což může být výhoda i nevýhoda v závislosti na tom, jaké změny provádíte. Ale může to být až několik hodin.
V jakém stavu je nastavení a jestli změna probíhá, je vidět u nás na webu.

Kdy přesně dochází k resetu kvót, nevíme, ale lze předpokládat, že je to opravdu během půlnoci. Tedy teoreticky pokud si na další měsíc neobnovujete balíček, máte data cca půl hodiny po půlnoci znovu puštěná a "zdarma".

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » pon 06. srp 2018 12:06:28

28.7. jsem dočerpal červencový balíček.
30.7. jsem přepnul na účtování po KB s limitem na 50 MB, což mi mělo do konce měsíce stačit
31.7. někdy během dne jsem vyčerpal ten limit
1.8. v 1:52 mi přišla SMS o aktivování srpnového balíčku.

Teď koukám do vyúčtování dat a za 1.8. tam mám útratu za data cca 0,55 Kč. Předpokládám, že prostě platnost toho limitu skončila v 0:00 1.8., tedy data jsem ty necelé 2 hodiny platil po KB. Nejde mi ani trochu o ty halíře, spíše mi jde obecně o to, jestli/jaký tam byl limit. Občas se mi stává, že mi doma vykopne wifi a tudíž telefon jede na mobilních datech. Kdybych náhodou v danou chvíli stahoval nějaký velký soubor, tak by mě zajímalo, jestli bych mohl za data zaplatit majlant, nebo jestli se jen vynuloval ten datový limit 50 MB. A případně, co by se dělo v těch dvou hodinách, kdybych měl za a) jen vyčerpaná červencová data, koncem července internet pro FUP zastaven, b) stále platný červencový balíček s nějakým množstvím nevyčerpaných MB.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od jiri.filip » sob 30. čer 2018 7:35:45

Xsouku04: 200 MB je o 50 MB více než stávající maximální limit, což by bylo příjemné. Ale žádná hitparáda to není, to si nebudeme nalhávat.
Nereagoval jste ale na otázku převoditelnosti nevyčerpaného množství dat do dalšího období. Pokud to stávající velkoobchodní nabídka T-Mobile virtuálním operátorům neumožňuje, děláte v tom něco na úrovni MVNO? Jestli se nemýlím, máte nějakou asociaci.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od xsouku04 » pát 29. čer 2018 20:00:11

jadu píše:Na druhou stranu bych ale také preferoval možnost nastavit si vyšší limit při podepsání smlouvy než je 500MB. Chápu argumenty proti, ale pokud mám smlouvu tak je na mém rozhodnutí, kolik jsem ochoten případně zaplatit; bezpečnostní limity by měly být, ale až po možnost v řádech GB, i když si to třeba nikdo nenastaví.

Limit můžeme navýšit, dovolit i větší hodnotu, kdyby to někdo opravdu potřeboval. Co ale nemůžeme, nechat to úplně bez limitu.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Pitomec » pát 29. čer 2018 19:22:03

jiri.filip píše:Pitomec: Když jdeš v Internetu na nějakou stránku, její provozovatel má k dispozici nejen Tvou IP adresu, ale i operační systém, na kterém běží Tvé zařízení. Minimálně u mobilních telefonů navíc i základní informace o HW.
Takže v tomhle okamžiku by mělo být naprosto irelevantní, jaký OS kdo používá.

Používáš Android a nechceš podepsat dodatek? Pak máš maximální limit na vyčerpání 150 MB dat, pokud si nechceš zaplatit datový balíček.

U ostatních OS ale nevím, proč by jejich svéprávní uživatelé měli být znevýhodňování kvůli tomu, že většina uživatelů mobilů používá Android, který je blbě naprogramovaný.

Kdyby nevyčerpaná data nakoupená v balíčku byla alespoň převoditelná do dalších měsíců, bylo by to řešení.
Nehodlám ale dotovat nikoho tím, že si předplatím určitý objem služeb, jehož v období nevyčerpaná část mi následně propadne. Nemluvě o tom, že to je neoprávněný majetkový prospěch.

Souhlas, to je jeden z důvodů, proč mám data od Kaktusu (byť vím, že za to Odorik nemůže a chyba je ve velkoobchodní nabídce TM).

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od jadu » pát 29. čer 2018 18:36:58

Já to chápu tak, že Odorik nemá možnost bloknout data při vyčerpání kreditu a proto se logicky kryje smlouvou. Pokud někomu ukradnou mobil a začnou čerpat data, je to na zodpovědnost svéprávného majitele a měl by je zaplatit; proč by měl v takovém případě platit data Odorik? Takže jsou dvě možnosti - smlouva a zodpovídat, nebo bez smlouvy a pak souhlasit s tím, že jde Odorik jen do rizika určitého počtu MB.

Na druhou stranu bych ale také preferoval možnost nastavit si vyšší limit při podepsání smlouvy než je 500MB. Chápu argumenty proti, ale pokud mám smlouvu tak je na mém rozhodnutí, kolik jsem ochoten případně zaplatit; bezpečnostní limity by měly být, ale až po možnost v řádech GB, i když si to třeba nikdo nenastaví.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od xsouku04 » pát 29. čer 2018 16:26:26

Kdybychom přidali i možnost nastavit si limit 200 MB i pro uživatele bez dodatku, stačilo by to?

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od jiri.filip » pát 29. čer 2018 11:09:19

Pitomec: Když jdeš v Internetu na nějakou stránku, její provozovatel má k dispozici nejen Tvou IP adresu, ale i operační systém, na kterém běží Tvé zařízení. Minimálně u mobilních telefonů navíc i základní informace o HW.
Takže v tomhle okamžiku by mělo být naprosto irelevantní, jaký OS kdo používá.

Používáš Android a nechceš podepsat dodatek? Pak máš maximální limit na vyčerpání 150 MB dat, pokud si nechceš zaplatit datový balíček.

U ostatních OS ale nevím, proč by jejich svéprávní uživatelé měli být znevýhodňování kvůli tomu, že většina uživatelů mobilů používá Android, který je blbě naprogramovaný.

Kdyby nevyčerpaná data nakoupená v balíčku byla alespoň převoditelná do dalších měsíců, bylo by to řešení.
Nehodlám ale dotovat nikoho tím, že si předplatím určitý objem služeb, jehož v období nevyčerpaná část mi následně propadne. Nemluvě o tom, že to je neoprávněný majetkový prospěch.

Nahoru