Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Příspěvek od xsouku04 » ned 09. zář 2018 18:39:44

Martin321 píše:Na služebním telefonu od T-Mobile (ne tedy od Odoriku) mi někdy v tuto dobu nefungovala data. Používám je občas, další den jsem to zkusil znovu, zase nic. Začalo to fungovat asi až třetí den. Když to nešlo, prohlížeč byl přesměrován na stránku s privátní IP adresou a textem něco jako "Nemáte aktivován žádný datový balíček". Takže odhaduji, že to byl nějaký problém v síti T-Mobilu.

Díky za info. Informaci o tom, jestli se problém týkal i některých zákazníků T-mobile, jsem neměl, ale považoval jsem to za pravděpodobné. Osobně mám pocit, že velkou část (ne všechny) problémů, co zaznamenají zákazníci Odoriku kvůli potížím na straně T-mobile, zaznamená více či méně v nějaké formě i část zákazníků přímo T-mobile. Nebo samozřejmě i jiných virtuálů pod T-mobile.
I když se opticky může zdát, že máme problémů více, do velké míry je to spíše tím, že o tom poctivěji a otevřeněji komunikujeme.
Pokud by mělo problém např. 5% zákazníků (což mohl být tento případ), zjevně se o tom nikdo (kromě těch, co se jich to týká) nedozví. Problémy se totiž přiznávají, až když jsou naprosto zřejmé a nejde je bagatelizovat a tutlat. Např. pokud by několik hodin nejela třetina republiky, budou o tom psát i hlavní média (stane se třeba jednou za rok), pokud ale 5 % simkaret zlobí týden roaming nebo data, veřejně se o tom diskutovat rozhodně nebude, přestože mohli desetitisícům lidí způsobit velmi nepříjemné problémy např. kvůli EET pokladnám. Nebo nemožnost komunikovat v romaingu během naléhavých situací...
To, co se dostane do médií, je až špička ledovce, různých interních docela závažných problémů je daleko více. A to mluvím úplně obecně, občasné potíže mají všichni. Např. jsem už několikrát řešil stížnost zákazníka, že není možné se dovolat na mobil. Zkoušel to na tři různá čísla. A pak zjistím, že všechna tři čísla jsou nějakou náhodou operátora O2, který měl shodou okolností ve Středočeském kraji nějaké vážné potíže...

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Příspěvek od Martin321 » ned 09. zář 2018 10:30:29

Na služebním telefonu od T-Mobile (ne tedy od Odoriku) mi někdy v tuto dobu nefungovala data. Používám je občas, další den jsem to zkusil znovu, zase nic. Začalo to fungovat asi až třetí den. Když to nešlo, prohlížeč byl přesměrován na stránku s privátní IP adresou a textem něco jako "Nemáte aktivován žádný datový balíček". Takže odhaduji, že to byl nějaký problém v síti T-Mobilu.

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Příspěvek od Touza » úte 04. zář 2018 17:09:04

Tak mě už to běží :)

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Příspěvek od megacruiser » úte 04. zář 2018 12:13:23

Zpráva od T-Mobilu - data by měla být již komplet funkční u všech čísel, tedy i u těch, kde se problém vyskytl, ale nebyl nahlášen a ručně opraven již v pondělí.


Oprava nastavení datových služeb byla dokončena dnes ráno.
Datové služby jsou již funkční.
Omlouváme se za způsobené problémy.

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Příspěvek od mobilemanic » pon 03. zář 2018 21:45:19

Nahlášeno, T-Mobile opravil, Odoriku děkuji..

--

No, a t-mobile.. Teď je tam, prosím, běžte někdo proplesknout, ať se trochu vzpamatujou, protože tohle je fakt hrůza.

Odmítnout v sobotu+neděli řešit vlastní chybu? Kde to OMG žijem? Je vidět, že kdyby nebyli jedni ze tří, chovali by se jinak (a nebo by už žádné klienty neměli..)

Navíc, já teda nevim, ale my když něco v systému podělali, tak jsme strávili x hodin psaním dotazů na databázi, abysme našli co jsme rozbili a opravili to dřív, než si toho někdo všimne. Co je to jako za postup, čekat na každého, kdo se ozve že byl ovlivněn. Chování řeznickýho psa tenhle Tdebájl...

Ua, to jsem se zase rozčílil.. :/

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Příspěvek od xsouku04 » pon 03. zář 2018 11:20:18

Tak v T-mobile to opravdu opravili, ale zatím jen těm, co problém nahlásili. Pokud u vás problém trvá a máte nějaký placený balíček, prosím nahlaste číslo.
Pokud máte účtování po MB, opravu si můžete provést sami změnou limitu.

Re: Sobotní problémy s daty ?

Příspěvek od xsouku04 » ned 02. zář 2018 11:51:03

Pokud jsou pro vás data nezbytná, řešením je přepnout na účtování po MB a poté si balíček koupit znovu. Pokud již účtování po MB máte, jen změníte nastavení limitu na jiné. A klidně hned zpět. Za znovu koupený balíček peníze vrátíme. Po založení trouble ticketu mi bylo v T-mobile řečeno, že o víkendu nepracují a budou to řešit až v pondělí. Tedy druhá možnost je počkat do pondělí. V každém případě nám prosím nahlaste, jakého čísla se to týká, abych si mohl u T-mobile stěžovat - aby to opravili nebo uznali chybu a případně nám vrátili peníze za znovukoupené balíčky.
Viz postup ověřený zde. viewtopic.php?f=17&t=4529

Re: Sobotní problémy s daty ?

Příspěvek od Touza » sob 01. zář 2018 22:31:03

Take mam problem. Poprve jsem to zaznamenal v cca 17.00. Problem trva do ted 22.30. Mam zaplaceny balicek. Myslim 300MB. Cislo v siti 725070

Re: Sobotní problémy s daty ?

Příspěvek od Náměstek » sob 01. zář 2018 22:26:23

Hlásím výpadek dat. Používám SIM v alarmu a na dnešek došlo k výpadku GPRS.

Re: Sobotní problémy s daty ?

Příspěvek od Pitomec » sob 01. zář 2018 14:42:11

U Kaktusu data v poledne prokazatelně fungovaly, to jenom tak na okraj.

Nahoru