Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » pon 01. čer 2020 10:25:30

Tak nějak bych předpokládal, že TM předá Odoriku stejná data, na základě kterých pak blokuje přístup k internetu. A Odorik celkem jistě zobrazuje to, co dostal od TM.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od TomK » pát 29. kvě 2020 15:35:35

Pro účtování dat je směrodatné počítání dat u operátora, tedy v tomto případě u TM, které je vidět na výpisu čerpání v účtu Odorik. Je možné, že tam je nějaké zaokrouhlení např. na celé kB a proto se může mírně lišit od počítadla přenesených dat v mobilu.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » čtv 28. kvě 2020 11:12:44

Data včera dopoledne zablokována pro dosažení limitu balíčku (2000 MB). Dnes koukám, že za tento měsíc je vyčerpáno 1947,24 MB (do včerejška, tedy by tam neměly být data, o nichž Odorik neví). Je nějaký důvod, kam se mi ztratilo těch 50 MB? (Ani tak mi nejde o 50 MB, jako spíše zkoumám, kde je chyba).

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » úte 05. bře 2019 17:23:14

Díky (byť jsem vlastně nerad, pokud za chybu T-Mobile platí Odorik).
Ohledně upozornění - záleží, jestli tu informaci o nějakém problému máte nějak automaticky a jaká je pravděpodobost toho problému. Koncem měsíce na kB přepínám relativně běžně, takto velké zdržení bylo prvně.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od xsouku04 » úte 05. bře 2019 17:10:47

Hafi píše:Linka 718375 - vidím tam za 1.3. 105 MB, cca 72 Kč. A v historii kreditu vidím, že peníze za balíček byly strženy už 0:34, SMS o aktivaci přišla v 15:00 - předpokládám, že k čerpání dat došlo v mezičase.
SMS ve smyslu "T-mobile to zazdil" by byla rozumným upozorněním - vypnul bych data a používal jen na nejnutnější.

Tak jsem vrátil 72 Kč. S tou SMS nevím, snad bych ji mohl posílat i ručně, je to většinou několik lidí, co se přepíná s účtování po KB na balíček. Pokud se jedná přepnutí z jednoho balíčku na jiný nebo balíček ruší, vydělá na tom - data pak jsou v tu dobu zdarma.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » pon 04. bře 2019 22:46:39

Linka 718375 - vidím tam za 1.3. 105 MB, cca 72 Kč. A v historii kreditu vidím, že peníze za balíček byly strženy už 0:34, SMS o aktivaci přišla v 15:00 - předpokládám, že k čerpání dat došlo v mezičase.
SMS ve smyslu "T-mobile to zazdil" by byla rozumným upozorněním - vypnul bych data a používal jen na nejnutnější.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od xsouku04 » pon 04. bře 2019 20:14:02

Hafi píše:Opět jsem na to narazil, ale tentokrát mi to stálo přes 70 Kč, což už mi trochu vadí. Především k tomu došlo proto, že informace o aktivaci balíčku přišla (a tedy asi i aktivace balíčku proběhla) až v 15:00 1.3.

Představa, že na to budu muset myslet, že 1. v měsíci musím, koukat na web, jestli mám aktivní data, mi přijde poněkud otravná. Jde to nějak vyřešit, aby k tomu nedocházelo? Tj. buď prostě nastavit "data po kB" jen do konce měsíce (tj. o půlnoci je vypnout - tj. dokud nebude balíček, nebudou žádná data) nebo třeba udělat ve 3 ráno automatickou kontrolu a pokud nebude balíček aktivní, poslat SMS, že je nějaké nestandardní zdržení, balíček ještě není aktivován a dokud nepřijde SMS o aktivaci, tak platím za kB. Ani jedno navržené řešení není univerzálně dobré, možná existuje nějaký lepší postup...nicméně současný stav mi nevyhovuje vůbec.


O jakém se bavíme číslo? Hledal jsem číslo k vašemu mailu, ale tam se žádný balíček neměnil, tedy problém nemohl vzniknout.

Problém je, že když se v T-mobile nějaká změna nastavení SIM zasekne, nelze provádět další změny, až to tam ručně někdo pošťouchne. A ten někdo nepracuje o víkendu a občas je nutné jej upomínat i několik pracovních dní. Tedy to je spíše výjimka. Zpravidla se to vyřeší tentýž nebo následující pracovní den.

V každém případě, pokud vše jde, jak má, tak balíčky měníme cca o půl jedné v noci a aktivní jsou do pěti minut. Kdyby se jim to zaseklo a vy jste tak protočili nějaká placená data během dopoledne, napište si, peníze vrátíme.

Tedy jediné, co bychom mohli udělat, je poslat SMS ve znění typu. "T-mobile má vaši SIM zaseklou a opravují to jen v pracovní době v pracovních dnech. Kdy to přesně opraví, nevíme."

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » pon 04. bře 2019 13:32:00

Opět jsem na to narazil, ale tentokrát mi to stálo přes 70 Kč, což už mi trochu vadí. Především k tomu došlo proto, že informace o aktivaci balíčku přišla (a tedy asi i aktivace balíčku proběhla) až v 15:00 1.3.

Představa, že na to budu muset myslet, že 1. v měsíci musím, koukat na web, jestli mám aktivní data, mi přijde poněkud otravná. Jde to nějak vyřešit, aby k tomu nedocházelo? Tj. buď prostě nastavit "data po kB" jen do konce měsíce (tj. o půlnoci je vypnout - tj. dokud nebude balíček, nebudou žádná data) nebo třeba udělat ve 3 ráno automatickou kontrolu a pokud nebude balíček aktivní, poslat SMS, že je nějaké nestandardní zdržení, balíček ještě není aktivován a dokud nepřijde SMS o aktivaci, tak platím za kB. Ani jedno navržené řešení není univerzálně dobré, možná existuje nějaký lepší postup...nicméně současný stav mi nevyhovuje vůbec.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od xsouku04 » úte 07. srp 2018 15:48:10

Hafi píše:Drobně jsem se v té odpovědi ztratil.
Chápu to správně, že v mém případě byl na ten mezičas od 0:00 do nastavení nového balíčku limit těch 50 MB?
V případě, že bych neměl vyčerpaný balíček z předchozího měsíce, jel bych nadále zadarmo za data z toho balíčku?
V případě, že bych měl již vyčerpaný balíček z předchozího měsíce a zastavený internet, tak by buď byl zastavený až do nastavení nového balíčku, nebo by možná šel dále zcela zadarmo?
Tak nějak bych rád byl ujištěn, že tam není čas, kdy by jediné omezení byla rychlost přenosu dat. 35 Kč za případných 50 MB mě nezabije, ale kdybych v mezičase stáhnul více než GB, tak by to již zabolelo.


Podle mne o půl noci dojde k resetu kvót, tedy k začátku čerpání nového balíčku/limitu. Pokud ale máte objednáno zrušení nebo změnu balíčku, data která načerpáte krátce po půlnoci, budete mít, předpokládám, zdarma. K resetu dojde totiž znovu tou změnou.

Žádná přechodná doba, kdy šlo čerpat data bez omezení, by tam být neměla. Vždy platí omezení buď pro starý a po půl noci nejspíše nové pro nový měsíc.

Pokud má někdo objednán na další měsíc nový velký balíček a přepíná se z účtování po MB, je možné se na to spolehnout, až když je na webu vidět, že je datový balíček opravdu aktivní. Což bude obvykle prvního v noci mezi půl jednou a jednou v noci.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvek od Hafi » úte 07. srp 2018 10:01:06

Drobně jsem se v té odpovědi ztratil.
Chápu to správně, že v mém případě byl na ten mezičas od 0:00 do nastavení nového balíčku limit těch 50 MB?
V případě, že bych neměl vyčerpaný balíček z předchozího měsíce, jel bych nadále zadarmo za data z toho balíčku?
V případě, že bych měl již vyčerpaný balíček z předchozího měsíce a zastavený internet, tak by buď byl zastavený až do nastavení nového balíčku, nebo by možná šel dále zcela zadarmo?
Tak nějak bych rád byl ujištěn, že tam není čas, kdy by jediné omezení byla rychlost přenosu dat. 35 Kč za případných 50 MB mě nezabije, ale kdybych v mezičase stáhnul více než GB, tak by to již zabolelo.

Nahoru