Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od helmut.niederman » úte 08. zář 2020 15:20:30

Pitomec píše:A někteří operátoři neumožňují přesměrování vůbec, např. Kaktus (T-Mobile) s trapným odůvodněním, že o tuto službu údajně není zájem :-(
Mne zas řekli něco jiného, ne že o to není zájem, ale že to nenabízí T-mobile ani pro Twist zákazníky. Ze všech síťových operátorů pro předplacenkáře nabízí tuto službu jen Vodafone. Go karty, Twist karty tohle nemají stejně jako vám neřeknou PIN 2 a PUK2 ( to zas umí T-mobile [ pokud má někdo hodně starou Twist kartu a hodně starý telefon, může si pomocí PIN2 nastavit v telefonu max kredit pomocí Ao-C pro volání třeba někomu půjčit telefon, například má kredit 200,- Kč ale do telefonu "namarkuje " 50,- Kč a pak někomu telefon půjčí a po vyčerpání kreditu se hovor zastaví, ale dnes T-mobile bohužel tuhle funkcionalitu už nenabízí a dnešní hloupé telefony taky nenabízí nastavit kredit pomocí PIN2 ] a Vodafone ) :roll:

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od Pitomec » ned 06. zář 2020 8:46:06

A někteří operátoři neumožňují přesměrování vůbec, např. Kaktus (T-Mobile) s trapným odůvodněním, že o tuto službu údajně není zájem :-(

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od helmut.niederman » sob 05. zář 2020 21:31:31

Leo8907 píše:Dobrý Večer
Skúsil som presmerovať moje mobilné čislo Vodafone na moje Internetové (nomadické, přenosné) telefonní číslo ktoré mám zriadené v odoriku . Snažil som s to nastaviť ,ale nedá sa mi to ked volám na moje číslo tak mi hlási že číslo je nedostupe . Ako mám nastaviť možnosti v odorik tak že ked zavolám na číslo ktoré mám vo vodafone že mi to bude zvoniť na tom odorik čísle : snád ste moju otázku pochopili .Za odpoved dakujem
Bohužel někteří operátoři neumožňují přesměrovávat hovory na čísla začínající 1, 8, 90, 91, 97 ale jen na geografická a mobilní čísla. :roll: Co jsem se dozvěděl, tak někteří operátoři nemají rádi, když jejich klienti využívají VoIP, tak to holt omezují. :cry:

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od Leo8907 » pon 24. srp 2020 21:58:07

Dobrý Večer
Skúsil som presmerovať moje mobilné čislo Vodafone na moje Internetové (nomadické, přenosné) telefonní číslo ktoré mám zriadené v odoriku . Snažil som s to nastaviť ,ale nedá sa mi to ked volám na moje číslo tak mi hlási že číslo je nedostupe . Ako mám nastaviť možnosti v odorik tak že ked zavolám na číslo ktoré mám vo vodafone že mi to bude zvoniť na tom odorik čísle : snád ste moju otázku pochopili .Za odpoved dakujem

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od utx » pon 10. úno 2020 18:57:13

xsouku04 píše:To opravdu funguje, ale ve vašem případě mobilní operátor čísla 72872XXX7 "zapomněl" poslat příznak přesměrování spolu s číslem, které bylo přesměrováno. Předpokládal jsem proto, že jste volal napřímo. Nezbývá tak, než přesměrovat všechny hovory z čísla 91011XXX8 na Kamčatku. Potencionální nevýhoda je jediná, že číslo nelze zároveň použít k jiným účelům, což by ale nemělo vadit, protože při nejhorším další číslo stojí 10/15 Kč.
Trochu jsem se podíval tomuto problému na zoubky.

Zdá se, že jde o chybu na straně T-Mobile při poskytování služeb pro Odorik SIM. Mobilní operátor nepředá příznak přesměrování nikdy. Dokonce ani volba Přesměrovat vždy, kdy telefon volajícímu řekne: „Vyčkejte prosím, váš hovor bude přesměrován,“ nevede k vygenerování příznaku přesměrovaného hovoru. Že to není problém na straně Odorika, jsem ověřil snadno tím, že jsem nechal přesměrovat 72872XXX7 přímo na 79979XXX9 v telefonu. Na cílovém telefonu se neobjevila zpráva, že jde o přesměrovaný hovor.

Jediný případ, kdy došlo k přesměrování mobilního hovoru korektně, byla situace, kdy jsem volal přes SIP sám sobě (z mobilního SIP účtu 72872XXX7 na mobilní telefon 72872XXX7). Telefon si na to, že volám ze z jedné aplikace (Zoiper) do druhé (Telefon), kupodivu nestěžoval, a zvonil. Po 17 sekundách byl hovor předán na záložní číslo. (Zde se to ovšem přesměrovalo podle volajícího čísla.) A protože přesměrování tentokrát provedl Odorik, na volaném mobilním telefonu se se korektně zobrazila informace o předaném hovoru. (Android je na tuto informaci skoupý, a problikne tam jen na pár sekund na začátku vyzvánění.)

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od xsouku04 » stř 05. úno 2020 9:07:26

utx píše:
xsouku04 píše:
xsouku04 píše:Na webu jste u čísla 91011XXX8 nastavil 72872XXX7>79979XXX9, což znamená, že kdyby jste volal z čísla 72872XXX7 na číslo 91011XXX8 bude hovor směrován na číslo 79979XXX9. Ve všech ostatních případech se nedá na číslo 91011XXX8 vůbec dovolat, protože tam žádné další pravidlo není a tohle se neuplatní. Tedy něco jiného než jste asi chtěl.
Vy ale výše v tomto vláknu tvrdíte, že lze přesměrovávat pomocí přesměrovávajícího čísla pomocí 608424631>7XXXXXXXXX, kde 608424631 je číslo českého mobilu, který chci, aby vyzváněl na Kamčatce. Tedy analogicky "72872XXX7>79979XXX9", kde 72872XXX7 je číslo českého mobilu, který chci, aby vyzváněl na 79979XXX9 (Kamčatka). Nebo je něco v mém případě jinak?
To opravdu funguje, ale ve vašem případě mobilní operátor čísla 72872XXX7 "zapomněl" poslat příznak přesměrování spolu s číslem, které bylo přesměrováno. Předpokládal jsem proto, že jste volal napřímo. Nezbývá tak, než přesměrovat všechny hovory z čísla 91011XXX8 na Kamčatku. Potencionální nevýhoda je jediná, že číslo nelze zároveň použít k jiným účelům, což by ale nemělo vadit, protože při nejhorším další číslo stojí 10/15 Kč.

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od Pitomec » stř 05. úno 2020 7:47:36

Jinak je to, že vypnutý mobil se při přesměrování nehlásí svým číslem, takže dávat u nomadického čísla pravidlo "72872XXX7>79979XXX9" je nesmysl.

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od utx » stř 05. úno 2020 0:48:40

xsouku04 píše:Přesměrování mobilních čísel nelze nastavovat u nás na webu, ale musí se nastavovat přímo na mobilním telefonu buď v menu telefonu, nebo vytočením jakýchsi 25 let starých kódů https://www.t-mobile.cz/podpora/nastave ... ani-hovoru, které jsou pro všechny operátory stejné.
To jsem samozřejmě udělal, a číslo 72872XXX7 se správně přesměruje v případě nedostupnosti na 91011XXX8.
xsouku04 píše:Na webu jste u čísla 91011XXX8 nastavil 72872XXX7>79979XXX9, což znamená, že kdyby jste volal z čísla 72872XXX7 na číslo 91011XXX8 bude hovor směrován na číslo 79979XXX9. Ve všech ostatních případech se nedá na číslo 91011XXX8 vůbec dovolat, protože tam žádné další pravidlo není a tohle se neuplatní. Tedy něco jiného než jste asi chtěl.
Vy ale výše v tomto vláknu tvrdíte, že lze přesměrovávat pomocí přesměrovávajícího čísla pomocí 608424631>7XXXXXXXXX, kde 608424631 je číslo českého mobilu, který chci, aby vyzváněl na Kamčatce. Tedy analogicky "72872XXX7>79979XXX9", kde 72872XXX7 je číslo českého mobilu, který chci, aby vyzváněl na 79979XXX9 (Kamčatka). Nebo je něco v mém případě jinak?

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od xsouku04 » úte 04. úno 2020 12:07:16

utx píše:Právě se pokouším tuto funkci nastavit na své lince. Mám mimo jiné dvě mobilní čísla, a jedno nomadické. Na mobilu jsem si nastavil, že v případě nedostupnosti se má z mého prvního mobilního čísla hovor přesměrovat na ono nomadické. U něj jsem do paralelního zvonění zadal přesměrování ve formátu "první mobilní číslo>druhé mobilní číslo". Očekával jsem, že v případě nedostupnosti prvního mobilního čísla se hovory pomocí paralelního zvonění přesměrují na druhé mobilní číslo. Když jsem to ale otestoval ze své pevné linky ve stejném účtu Odorik, nestalo se to. Místo toho slyším: „Volané číslo není nastaveno.“ (ID hovoru: 348078326 + 348078327).
Přesměrování mobilních čísel nelze nastavovat u nás na webu, ale musí se nastavovat přímo na mobilním telefonu buď v menu telefonu, nebo vytočením jakýchsi 25 let starých kódů https://www.t-mobile.cz/podpora/nastave ... ani-hovoru, které jsou pro všechny operátory stejné. Na webu jste u čísla 91011XXX8 nastavil 72872XXX7>79979XXX9, což znamená, že kdybyste volal z čísla 72872XXX7 na číslo 91011XXX8 bude hovor směrován na číslo 79979XXX9. Ve všech ostatních případech se nedá na číslo 91011XXX8 vůbec dovolat, protože tam žádné další pravidlo není a tohle se neuplatní. Tedy něco jiného, než jste asi chtěl.

Re: Směrování hovorů podle přesměrovávajícího čísla

od Pitomec » úte 04. úno 2020 11:31:04

U nomadického čísla je potřeba nastavit v položce "příchozí hovor bude paralelně vyzvánět též na čísle(ch):" jenom číslo druhého mobilního telefonu.

Nahoru