od xsouku04 » pon 08. úno 2016 18:34:06
Na Jindřišské jsme od léta 2008. Svého času jsme tam měli tři místnosti plné telefonních budek a zvláště v neděli byly všechny plně vytížené. Přes jedno ADSL s uploadem 768 kbps a IAX trunkem jsme dlouhodobě protlačili i 30 současných hovorů bez jakýchkoli potíží. Využívali to hlavně cizinci.
Dnes už se prostě chodit telefonovat k nám nevyplácí, když skoro za stejnou cenu lze volat callbackem z mobilu - opět přes nás. Nebo přes VoIP s wifi ze svého chytrého telefonu za 3000 Kč s wifinou, kterou je možné chytit zdarma všude možně.
Další problém je v tom, že ceny hovorů na Ukrajinu a do některých dalších zemí jdou nahoru, tedy velká část našich zákazníků je nucena volat viber-viber či skype-skype.
Na Ukrajině a v některých dalších zemích mají na hovory ze zahraničí zvláštní přirážku (kde jinak získat peníze?), kterou od té doby zvýšili několikanásobně a stále roste. Tedy zatím co cena hovorů v ČR klesá, tam roste a tak místní operátoři a vlády pod vidinou okamžitého většího zisku doslova nahání lidi do hovorů VoIP<->VoIP. Navíc kvalita a dostupnost internetu roste a počítače a chytré telefony jsou dostupnější a levnější. Je to trend. Část lidí asi volá z internetu na Ukrajině (nebo jinde ve světě) do ČR na mobil protože je to cca 7 krát levnější než obráceně.
Bourání přišlo naštěstí v době, kdy stěhování se do menšího je prospěšné. Pobočka je stále potřeba, a kdyby byla málo vytížená, je možné zaměstnance využít pro přípravu eshopu či jiných prací, případně trochu omezit otvírací dobu. Mnohem větší položka než nájem jsou hlavně platy zaměstnanců. Vlastní pobočka smysl rozhodně má, protože velká část zákazníků se na internetu moc neorientuje.
Tedy doba se mění a Odorik se přizpůsobuje. Investujeme především do toho, aby naše služby byly po technické stránce dokonalejší.
Na Jindřišské jsme od léta 2008. Svého času jsme tam měli tři místnosti plné telefonních budek a zvláště v neděli byly všechny plně vytížené. Přes jedno ADSL s uploadem 768 kbps a IAX trunkem jsme dlouhodobě protlačili i 30 současných hovorů bez jakýchkoli potíží. Využívali to hlavně cizinci.
Dnes už se prostě chodit telefonovat k nám nevyplácí, když skoro za stejnou cenu lze volat callbackem z mobilu - opět přes nás. Nebo přes VoIP s wifi ze svého chytrého telefonu za 3000 Kč s wifinou, kterou je možné chytit zdarma všude možně.
Další problém je v tom, že ceny hovorů na Ukrajinu a do některých dalších zemí jdou nahoru, tedy velká část našich zákazníků je nucena volat viber-viber či skype-skype.
Na Ukrajině a v některých dalších zemích mají na hovory ze zahraničí zvláštní přirážku (kde jinak získat peníze?), kterou od té doby zvýšili několikanásobně a stále roste. Tedy zatím co cena hovorů v ČR klesá, tam roste a tak místní operátoři a vlády pod vidinou okamžitého většího zisku doslova nahání lidi do hovorů VoIP<->VoIP. Navíc kvalita a dostupnost internetu roste a počítače a chytré telefony jsou dostupnější a levnější. Je to trend. Část lidí asi volá z internetu na Ukrajině (nebo jinde ve světě) do ČR na mobil protože je to cca 7 krát levnější než obráceně.
Bourání přišlo naštěstí v době, kdy stěhování se do menšího je prospěšné. Pobočka je stále potřeba, a kdyby byla málo vytížená, je možné zaměstnance využít pro přípravu eshopu či jiných prací, případně trochu omezit otvírací dobu. Mnohem větší položka než nájem jsou hlavně platy zaměstnanců. Vlastní pobočka smysl rozhodně má, protože velká část zákazníků se na internetu moc neorientuje.
Tedy doba se mění a Odorik se přizpůsobuje. Investujeme především do toho, aby naše služby byly po technické stránce dokonalejší.