od Papulin » stř 29. lis 2017 8:22:51
xsouku04 píše:
Pokud vím, tak technici z T-mobile na naše hlášení problémů včetně popisu, který si vyžádali, prostě neodpovídali. Urgovali jsme to i přes obchodníka. Tedy těžko říci, jestli jsme to prošťouchli my. V každém případě jsem rád, že je to už OK.
Dobrý den, tak problém je zpět, teď už tuším proč. Došel mi datový balíček a je opět problém, než mobilní data "naskočí". Včera mi došel balíček a začali problémy s připojením. Když se podívám na mé předešlé příspěvky, vždy problém nastal na přelomu měsíce (dojde balíček = problém s datovým připojením).
Měl jsem balíček 150MB, nic jsem za poslední měsíc neměnil (nastavení, telefon, atp.). Horší na tom je, že v tomto připadě nelze odeslat ani MMS. Nějaké doporučení?
Díky, Zdeněk
[quote="xsouku04"]
Pokud vím, tak technici z T-mobile na naše hlášení problémů včetně popisu, který si vyžádali, prostě neodpovídali. Urgovali jsme to i přes obchodníka. Tedy těžko říci, jestli jsme to prošťouchli my. V každém případě jsem rád, že je to už OK.[/quote]
Dobrý den, tak problém je zpět, teď už tuším proč. Došel mi datový balíček a je opět problém, než mobilní data "naskočí". Včera mi došel balíček a začali problémy s připojením. Když se podívám na mé předešlé příspěvky, vždy problém nastal na přelomu měsíce (dojde balíček = problém s datovým připojením).
Měl jsem balíček 150MB, nic jsem za poslední měsíc neměnil (nastavení, telefon, atp.). Horší na tom je, že v tomto připadě nelze odeslat ani MMS. Nějaké doporučení?
Díky, Zdeněk