od xsouku04 » pát 20. pro 2019 15:24:37
Pokud chcete během vánočních svátků svým zákazníkům nechat přečíst hlášku o speciální otvírací době, můžete si snadno nadefinovat, které dny se má hláška přečíst.
Po přidání nového časového období pro přesměrování hovorů se vám objevím předdefinované období pondělí - pátek. Ty smažete a dáte "přidat další položku" -> "konkrétní den"
Do paralelního zvonění pak stačí vložit položku *084*1**0855001*300116*16.
*084*1**0855001*300116*16
1 - je číslo časového období, 01 - počet vteřin - jak dlouho má telefon zvonit, než se tato zpráva aktivuje, 300116 - linka, u které se použije email informující o tomto hovoru (nahradíte svojí linkou), 16 - číslo hlášky, která se má použít.
- Přílohy
-
- definice_svatku.png (22.12 KiB) Zobrazeno 3343 x
Pokud chcete během vánočních svátků svým zákazníkům nechat přečíst hlášku o speciální otvírací době, můžete si snadno nadefinovat, které dny se má hláška přečíst.
Po přidání nového časového období pro přesměrování hovorů se vám objevím předdefinované období pondělí - pátek. Ty smažete a dáte "přidat další položku" -> "konkrétní den"
Do paralelního zvonění pak stačí vložit položku *084*1**0855001*300116*16.
*084*[b]1[/b]**08550[b]01[/b]*[b]300116[/b]*[b]16[/b]
1 - je číslo časového období, 01 - počet vteřin - jak dlouho má telefon zvonit, než se tato zpráva aktivuje, 300116 - linka, u které se použije email informující o tomto hovoru (nahradíte svojí linkou), 16 - číslo hlášky, která se má použít.