Dobrý den,
je normální, aby vytáčení přes simpl5 (jak od nás, tak i z toho Vašeho klienta) trvalo přes 30-40 sekund než se spojí? Je to docela dlouhá prodleva.
Z výpisu registrovaných SIP to hlásí: (provedeno z Vašeho webového SIP klienta)
Dne 14.07.2022 v 14:38:07 hodin vaše zařízení IM-client/OMA1.0 sipML5-v1.2016.03.04 poslalo z IP adresy 77.95.41.xxx:5718 na IP adresu 89.185.255.43:443 protokolem TLS následující registraci:
REGISTER sip:sip.odorik.cz SIP/2.0
Via: SIP/2.0/WSS df7jal23ls0d.invalid;branch=z9hG4bK3xeTww8391yJcznx7MDcCRZf85OUx3y8;rport
From: "757579"<sip:
757579@sip.odorik.cz>;tag=TaUzwe9vOQIPqnUc04TT
To: "757579"<sip:
757579@sip.odorik.cz>
Contact: "757579"<sips:
757579@df7jal23ls0d.invalid;rtcweb-breaker=no;transport=wss>;expires=0;click2call=no;+g.oma.sip-im;+audio;language="en,fr"
Call-ID: 360f5674-202d-40ca-fda4-581222975bb6
CSeq: 28762 REGISTER
Content-Length: 0
Max-Forwards: 70
Authorization: Digest username="757579",realm="sip.odorik.cz",nonce="YtAOsWLQDYUsFYA/E/tBErSvCwnYXnzFKRnNpYA=",uri="sip:sip.odorik.cz",response="e2eaf91b093bc72d9b6c5995cf01bf09",algorithm=MD5
User-Agent: IM-client/OMA1.0 sipML5-v1.2016.03.04
Organization: Doubango Telecom
Náš server vyhodnotil zprávu jako: Registrace probíhá - stále nedokončena - možný problém s firewallem
---
Z web konzole prohlížeče to během vytáčení vypíše akorát několikrát:
onIceCandidate = gathering
---
ID hovoru, který se pak spojil z toho webu se SIP klientem: 475040078
Když to ale zkusím obráceně. Zavolat ze SIP do prohlížeče (příchozí hovor), tak se spojení provede hned.