ados píše:Kdyz by mi nekdo volal na IP telefon a paralelne bych mel nastavene vyzvaneni na mobilni telefon, tak jak na mobilnim telefonu poznam, ze je hovor smerovan na mobil (ze je presmerovan), ze zvoni i IP telefon? Rozdil mezi beznym prichozim hovorem na mobil a mezi prichozim hovorem z Odoriku (Paralelní vyzvánění).
To záleží jaký máte telefon.
Nokie s OS symbian zobrazí šipečku během vyzvánění. Např. ale Asha 303 nebo i další levnější telefony zobrazí jen krátkou zprávu na začátku vyzvánění, takže pokud máte telefon v kapse, nemáte šanci si toho všimnout.
Telefony s OS Android, tohle běžně úplně zamlčují, nicméně svobodnější alternativní distribuce android fungují dobře.
Chtěl bych přidat ještě možnost, aby se číslo původního vůbec nepřenášelo callerid zůstalo na čísle linky, na kterou je přesměrování účtováno. Pokud by tak byla pro vás informace o tom že se jedná o přesměrovaný hovor cennější mohlo by to být řešení.
Pokud sebou nosíte dva mobilní telefony, můžete provést přesměrování na oba. To že se jedná o přesměrovaný hovor poznáte podle toho, že začnou zvonit přibližně ve stejnou chvíli a jakmile jeden zdvihnete, utichne i druhý.
[quote="ados"]Kdyz by mi nekdo volal na IP telefon a paralelne bych mel nastavene vyzvaneni na mobilni telefon, tak jak na mobilnim telefonu poznam, ze je hovor smerovan na mobil (ze je presmerovan), ze zvoni i IP telefon? Rozdil mezi beznym prichozim hovorem na mobil a mezi prichozim hovorem z Odoriku (Paralelní vyzvánění).[/quote]
To záleží jaký máte telefon.
Nokie s OS symbian zobrazí šipečku během vyzvánění. Např. ale Asha 303 nebo i další levnější telefony zobrazí jen krátkou zprávu na začátku vyzvánění, takže pokud máte telefon v kapse, nemáte šanci si toho všimnout.
Telefony s OS Android, tohle běžně úplně zamlčují, nicméně svobodnější alternativní distribuce android fungují dobře.
Chtěl bych přidat ještě možnost, aby se číslo původního vůbec nepřenášelo callerid zůstalo na čísle linky, na kterou je přesměrování účtováno. Pokud by tak byla pro vás informace o tom že se jedná o přesměrovaný hovor cennější mohlo by to být řešení.
Pokud sebou nosíte dva mobilní telefony, můžete provést přesměrování na oba. To že se jedná o přesměrovaný hovor poznáte podle toho, že začnou zvonit přibližně ve stejnou chvíli a jakmile jeden zdvihnete, utichne i druhý.