Diagnostika zvukových paketů hovoru

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Diagnostika zvukových paketů hovoru

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od forum-user-UDFENS » sob 07. zář 2019 19:22:19

xsouku04 píše:
forum-user-UDFENS píše:Plánujete někdy v budoucnu vývoj vlastního kodeku?
Ne, vždyť by to ani nebylo s kým používat. Hlavní problém nových kodeků je, že musí mít podporu na obou stranách. Tam se prosadil z komprimovaných hlavně G729, předpokládám hlavně z důvodů aby mohl kdosi vydělávat na licencích. Nyní licence vypršeli, ale kodek G729 ti stejní prodávají dál jako by se nic nestalo.
To souhlasím. Setkávám se s tím v aplikacích na Google Play kde se cena jen za aktivaci toho kodeku pohybuje okolo 269 Kč.

A nějakou inovativní technologii? Pokud vůbec smíte. Něco jako na datech přišlo VoLTE, VoWiFi, apod. Jste směru podpořit nové technologie a nápady nebo spíš stačí ta úroveň co máte? I s lidmi mimo Odorik.

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od xsouku04 » sob 07. zář 2019 16:45:03

forum-user-UDFENS píše:Plánujete někdy v budoucnu vývoj vlastního kodeku?
Ne, vždyť by to ani nebylo s kým používat. Hlavní problém nových kodeků je, že musí mít podporu na obou stranách. Tam se prosadil z komprimovaných hlavně G729, předpokládám hlavně z důvodu, aby mohl kdosi vydělávat na licencích. Nyní licence vypršely, ale kodek G729 ti stejní prodávají dál, jako by se nic nestalo.

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od forum-user-UDFENS » sob 07. zář 2019 15:54:51

Plánujete někdy v budoucnu vývoj vlastního kodeku?

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od xsouku04 » sob 07. zář 2019 10:44:46

pe.havel píše:Dobrý den,

díky za tuto novou funkcionalitu.
Mám dotaz ohledně nejasnosti okolo MULTI kodeku v hovoru: V tomto příspěvku jsem se dozvěděl, že pokud je ve výpise hovorů uveden kodek MULTI, znamená to, že obě zařízení mají vzájemně kompatibilních více kodeků a systém není schopný rozpoznat, jaký byl nakonec použit. V diagnostice hovorů se mi však u stejného hovoru jasně definuje jeden kodek. Jedná se v tomto případě o relevantní informaci (kodek je reálně použitý) nebo je výběr kodeku nejistý a mělo by zde také být uvedeno MULTI?
Jedná se např. o hovor č. 327565952

Předem děkuji za informaci.
Tam, kde se někdy zobrazí kodek jako MULTI, se určuje kodek pomocí signalizace. Tedy to, na čem se zařízení domluvila. Pokud sde zařízení shodnou na více než jednom kodeku, není ze signalizace jasné, jaký kodek byl použit, proto je tam uvedeno to MULTI. Použitý kodek se v tomto případě dá určit jen ze samotných hlasových paketů. Tedy ten kodek uvedený u diagnostiky zvukových paketů by měl být vždy správně.

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od pe.havel » pát 06. zář 2019 23:50:20

Dobrý den,

díky za tuto novou funkcionalitu.
Mám dotaz ohledně nejasnosti okolo MULTI kodeku v hovoru: V tomto příspěvku jsem se dozvěděl, že pokud je ve výpise hovorů uveden kodek MULTI, znamená to, že obě zařízení mají vzájemně kompatibilních více kodeků a systém není schopný rozpoznat, jaký byl nakonec použit. V diagnostice hovorů se mi však u stejného hovoru jasně definuje jeden kodek. Jedná se v tomto případě o relevantní informaci (kodek je reálně použitý) nebo je výběr kodeku nejistý a mělo by zde také být uvedeno MULTI?
Jedná se např. o hovor č. 327565952

Předem děkuji za informaci.

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od Pitomec » sob 31. srp 2019 19:17:48

Když jsem to jednou řešil, tak stačil doklad o koupi telefonu, kde byla uvedená výrobní čísla a šlo snadno dohledat, že se jednalo o ten můj. On totiž ten zloděj obvykle nemá čas na to, aby telefon rozebral (někdy to ani tak snadno nejde) a něco odstraňoval.

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od forum-user-UDFENS » sob 31. srp 2019 17:04:10

V konečném důsledku je vám to k ničemu, protože sám k tomu člověku přijít aby vám vydal telefon nemůžete a policie to nebere jako legitimní podstatu aby za tím člověkem šla a ověřovala ten telefon aby vám byl vrácen pokud se vám ji nepodaří nějak vyburcovat. (nechtějí k tomu jezdit). Z toho jak to řešili lidi kolem mě bylo že za tím člověkem šli sami, konfrontovali, začali se bít nebo hádat pak policie přijela a teprve řešila čí ten telefon je. V klidu a pokoji to nejde a hrozí, že pokud zloděj bude dost vycurany tak budete obviněn z napadení než že by vám telefon někdo vrátil. Jediné co by hrálo ve váš prospěch by bylo to, že máte imei toho telefonu v době jeho ztráty oznámený na policii jako ztracený.

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od Pitomec » sob 31. srp 2019 10:50:47

V režimu letadlo si Google neukládá vůbec nic, ani nemá jak. To stejný, pokud se telefon nepřipojuje na data nebo k WiFi. A jestli se nějaký údaje dají zjistit díky lokalizaci SIM, pak je to věc operátora, který toto pouští a může to dělat u kteréhokoliv telefonu, chytrého a hloupého nehraje roli.

Jinak i při povolených datech a WiFi zjistí Google co? Že jsem jel ráno z bodu A do bodu B, v poledne byl v bodu C a večer seděl v hospodě D? To je hrozná tragédie :D Mimochodem toto "špehování" se hodí v případě, že mně šlohnou mobil nebo ho někde ztratím a právě díky sledování polohy si ho dokážu najít.

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od JPT » sob 31. srp 2019 9:40:01

xsouku04 píše:Máme novou funkci. Ve výpise hovorů, pokud najedete na délku hovorů, objeví se bublina, v níž lze kliknout na nový odkaz.
Viz obrázky.
Pokud se nějaké pakety směrem od vás k nám ztrácejí nebo zpožďují, ukáže se to v tabulce, což vás může nasměrovat k tomu problém zdárně vyřešit.
Kdyby tady fungovali lajky na příspěvek, tak dám lajk za tu funkci (kterou jsem objevil náhodou), ale tak dávám lajk tímto příspěvkem.
xsouku04 píše:Google špehuje lidi, i když si to zakážete nebo zapnete režim letadlo a vytáhnete SIM. Si to ukládá, aby si o to pak mohl poslat. Zjevně všechno ilegálně.
Takové informace je ale poměrně těžké najít na google, protože zjevně nemá moc rád, když se o tom mluví. Tento odkaz jsem našel na nějaké univerzitní přednášce o GDPR.
https://www.youtube.com/watch?v=S0G6mUyIgyg
Ale místo toho, aby dostal Google pokutu, tak s GDPR se straší drobní podnikatelé. A bezpečnostní riziko prý není google a podobně ale huawei, i když nikdo narozdíl od špehování od google a NSA nemá důkaz. ...
Tak to je šílené. Já mám zatim starý Windows Mobile telefon, ten snad (taková) data nesbírá, ale když bych si chtěl koupit nový (a začít využívat různé mobilní vymoženosti naplno), tak nevím jaký ? iPhone ? starý bez operačního systému a oželet ty různé vymoženosti ? Aby o mě Googl věděl každé uprdnutí, to se mi fakt nelíbí i když nepáchám trestné činnosti a i když jsem vpodstatě nikdo (jak někteří furt píšou, že by to lidem nemělo vadit, když nedělají nic nelegálního nebo že nějaký Franta z Horní Dolní nikoho nezajímá) ale to sledování uplně všeho mě fakt dostalo (kdy vystupuju z auta, kdy jím atp. a uplné detajly). To by měli podle mě zakázat takové detailní špehování. Dá se tomu nějak zamezit ? Třeba nějaký firewall, který zakáže posílat taková data nebo odinstalování aplikace, které se stará o sběr dat?

Re: Diagnostika zvukových paketů hovoru

od diviš » čtv 18. črc 2019 9:59:48

Tak za prvé:
K diagnostice má přístup pouze ten, kdo má přístup k účtu. To z pohledu uživatele. To bychom se mohli zde bavit i o tom, jak je možné, že má banka přehled o mých platbách na účtu apod.
Za druhé:
Vyhodnocení přenosu zvukových paketů nic neříká o obsahu hovoru a ani o konkrétních hovořících osobách. Jen jsou zřejmé IP. Až někdy proniknete do problematiky přenosu dat, za čímž se skrývají mnohé funkce a služby, o nichž běžný uživatel nemá ani potuchy, pak pochopíte, že nějaký rozbor paketů je nic proti tomu, co vše se musí vyhodnocovat, ukládat, sledovat, aby sítě byly funkční (!), aby měly potřebnou spolehlivost a odolnost. Mimochodem, z veřejně dostupných zdrojů lze získat informace o konkrétních osobách, až se člověk nestačí divit, co všechno o sobě lidé kde uvedou, zobrazí a sdělí.... Jen je třeba ty dílčí info poskládat a dát do souvislostí.

Když se mne v dávné minulosti někdo zeptal, zda má odposlouchávaný telefon a jak to pozná, tak jsem každému s úsměvem řekl, ža ano, že je odposloucháván a že to nepozná.... Na tom je ale velice zajímavé, že tento dotaz mi kladl zpravidla ten, kdo vědomky páchal nějaké nepravosti až trestnou činnost. Normální lidi, co ctí zákony a elementární mravní hodnoty, to nezajímalo.

V žádném případě Vám nechci radit, ale, až se začnete zabývat jinými věcmi, možná zjistíte, že Váš život je příjemnější, že nejste stresován a budete žít v pohodě. To je ale už opravdu o něčem jiném.......

Přeji Vám pěkný den a více radosti ze života!

Nahoru