od Karel » stř 29. srp 2012 13:33:11
Dobrý den
Z vaší pobočky nemám vůbec dobrý pocit.
Byl jsem tam asi před týdnem, zeptat se na nějaké nejasnosti ohledně poskytování Vašich služeb.
Za přepážkou na mě čekal cizí státní příslušník, který telefonoval řečíá jinou než češtinou.
Čekal jsem tam asi 15 min, než mě čekání omrzelo a odešel jsem. I tak mě to neodradilo od využívání služeb odorik.cz, ale mohli byste s Vaší péčí o zákazníky něco dělat
S pozdravem
Karel Juřík
Dobrý den
Z vaší pobočky nemám vůbec dobrý pocit.
Byl jsem tam asi před týdnem, zeptat se na nějaké nejasnosti ohledně poskytování Vašich služeb.
Za přepážkou na mě čekal cizí státní příslušník, který telefonoval řečíá jinou než češtinou.
Čekal jsem tam asi 15 min, než mě čekání omrzelo a odešel jsem. I tak mě to neodradilo od využívání služeb odorik.cz, ale mohli byste s Vaší péčí o zákazníky něco dělat
S pozdravem
Karel Juřík