Odorik virtuálním mobilním operátorem
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8558
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Zde jsou slíbené ceny, detaily budou upřesněny během zítřka.
- Přílohy
-
- Pripravujeme.png (98.71 KiB) Zobrazeno 15998 x
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
VF je na data a VoIP volání úplně v pohodě (alespoň u mě) a pokud jde o O2, tak ti blokují IP telefonii při překročení měsíčního objemu zaplacených dat, kdy rychlost spadne na 200kbps a VoIP nefachá.Iwo píše:Zedna:No ja myslel taky, ze uz Odorik dneska s necim vyleze, ale nic, dal uz necekam. (Teda vylez, ta cena za IP na mobil 0,59/min. je krasna.) Vidim to teda tak, ze prejdu s mobilem, kterej mam u T-Mobile, kredit uz je nastesti jenom 50Kc, takze pristi tyden bude konecna. Vidim to na jednoho z trojice Bleskmobil, Relaxmobil a Ha-loo. Zatim jsem to pocital jenom z hlavy a nezapocital jsem pripadne vstupni a vystupni poplatky, ale vychazi mi to na Bleskmobil, no o vikendu to spocitam poradne a uvidim co vyjde.Zatim mi vychazi jako zajimave nabidky BleskMobil, RelaxMobil.
Prosim poradte dalsi ...
Jinak mam v teto souvislosti dotaz, driv jsem pouzival Voocall a volal s tim pres 3G T-Mobilu, volat slo ale jen znamym a rodicum, protoze si obcas stezovali, ze me ztraci, proste hovor nebyl uplne komfortni, nicmene domluvit se slo. Pocitam ze s Odorikem to bude stejne (ja ho v soucasnosti pouzivam jako domaci telefon, takze tam zadne 3G nepraktikuju). Uvaha je vzhledem k te super fajnove cene takova, ze by se vyplatil i nejakej ten hovor pres 3G samozrejme hlavne kdybych sel do Bleskmobilu. A prave v teto souvislosti dotaz, jak je na tom sit O2 s propojovanim hovoru pres IP telefonii, nebrani tomu na routerech, ze by zakazovali porty nebo neco tak? Co kvalita spojeni? (Proste jsem mel dosud data jen u nepouzitelneho Vodafone a pak u T-Mobile, kde to jakztakz slo, O2 neznam vubec, kdyz by to nejaky znalec srovnal, jake je 3G u O2 z hlediska IP telefonie?) Dik.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
To se dá, až půjdu do města k Stopkovi na pivo, tak se pro 2 karty stavímxsouku04 píše:Zde jsou slíbené ceny, detaily budou upřesněny během zítřka.

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Nástřel hodnotím pozitivně. Počkám si na ofiko komplet informace na zítřek. ODORIK.cz vnímám pozitivně, v tuto chvíli díky snížení ceny v callbacku, už pokořil magickou hranici výhodného ČD tarifu 2, kde minuta vycházela na 1,27 Kč/min. po započtení slevy 75%.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Nabidka Odoriku je dobra, bohuzel zitra prijde asi na radu to horsi:
zrejme vysoky poplatek za prenos cisla, uz avizovana nemoznost premium SMS a mozna i vysoka zaloha na roaming (tedy nemoznost roamingu)
Zde je mala tabulka srovnani ceny za data v mobilu Odorik x Relax:
1. radek je mesicni spotreba dat v MB
2. a 3.radek je mesicni castka za pausal + data
(Odorik ma pausal 30Kc a 1Kc/1MB, Relax ma pausal 50Kc a 0.5Kc/1MB)
Relax:
EDIT:
Nutno ale take uznat, ze Odorik ma uctovani 1+1, Relax 60+1 (toto ale nehraje roli pri vyuzivani callbacku)
a Odorik ma uctovani dat po 1kB, Relax po 100kB - to uz je rozdil
zrejme vysoky poplatek za prenos cisla, uz avizovana nemoznost premium SMS a mozna i vysoka zaloha na roaming (tedy nemoznost roamingu)

Zde je mala tabulka srovnani ceny za data v mobilu Odorik x Relax:
1. radek je mesicni spotreba dat v MB
2. a 3.radek je mesicni castka za pausal + data
(Odorik ma pausal 30Kc a 1Kc/1MB, Relax ma pausal 50Kc a 0.5Kc/1MB)
Kód: Vybrat vše
MB 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 150 200 300 500 1000
-------------------------------------------------------------------
Kc Relax 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 125 150 200 200 200
Kc Odorik 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 180 230 330 530 1030
Vzhledem k tomu, ze Relax nema poplatek za SIM ani prenos cisla (ma jen 300Kc za prenos cisla od nich jinam), tak zatim jako viteze vnimam spis Relax.nikdy neutratíte více než 150,- Kč za měsíc. V okamžiku, kdy stáhnete
v daném měsíci data v hodnotě 150,- Kč, Vám přestáváme další data účtovat
a do konce měsíce stahujete zdarma.
EDIT:
Nutno ale take uznat, ze Odorik ma uctovani 1+1, Relax 60+1 (toto ale nehraje roli pri vyuzivani callbacku)
a Odorik ma uctovani dat po 1kB, Relax po 100kB - to uz je rozdil
Naposledy upravil(a) Zedna dne úte 16. črc 2013 0:16:14, celkem upraveno 6 x.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Nejdříve jsem zvažoval, že bych přenesl číslo do Odoriku z Ha-loo sítě, ale dle nabídky Odoriku bych si vzal nové číslo od nich. Pochopil jsem správně, že za 1 kredit na sim bude možné jej použít na všechny služby u Odoriku? A teď poměrně "hloupá" otázka - mám-li nyní účet u Odoriku na číslo, co mám u VF, které tam zůstane i nadále a vzal bych si novou simku od Odoriku, stávající účet zůstává a nebo se dá převést na nové číslo (účet)? Abych neměl 2 účty. Snažím se vše maximálně redukovat. 

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
xsouku04: Diky.
Zedna: Poplatek za prenos cisla uvidime, snad zitra bude take zverejnen, roaming jde skoro mimo me - letos nebude v zahranici ani dovolena, premium SMS je mi uplne volna. Jak uz jsem psal budu to pocitat o vikendu, ale myslim, ze mam jasno v tom, ze ve vyberu budou teda 4 operatori: Ha-loo, Relax, Bleskmobil a Odorik. Na prvni nastrel mi to porad vychazi na Bleskmobil, ale trochu do toho taham i emoce, ne jenom cisty kalkul co je nejvyhodnejsi a to me od dvojice "bulvaru" Bleskmobil a Mobil.cz od zacatku velmi odrazovalo.
Zedna: Poplatek za prenos cisla uvidime, snad zitra bude take zverejnen, roaming jde skoro mimo me - letos nebude v zahranici ani dovolena, premium SMS je mi uplne volna. Jak uz jsem psal budu to pocitat o vikendu, ale myslim, ze mam jasno v tom, ze ve vyberu budou teda 4 operatori: Ha-loo, Relax, Bleskmobil a Odorik. Na prvni nastrel mi to porad vychazi na Bleskmobil, ale trochu do toho taham i emoce, ne jenom cisty kalkul co je nejvyhodnejsi a to me od dvojice "bulvaru" Bleskmobil a Mobil.cz od zacatku velmi odrazovalo.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Předpokládám, že "Ostatní destinace int. + 2 Kč" znamená internetová cena + 2 Kč?
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte 16. črc 2013 0:54:44
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Osobně vůbec nerozumím žádostem po předplacené kartě. Tedy alespoň pokud předplacenou kartu chápu zhruba tak, jak je dnes v Čechách zavedena - tedy jako nějaký štrozok u operátora, do kterého musím 1x za nějaké období něco poslat, jinak... Nechápu, že někomu vyhovuje se zabývat nějakým dobíjením, platností kreditu, nutností ho do určité doby vybít nebo propadne (možná ne u Odoriku). K čemu je dobré, že vás někdo nebo něco pořád nutí k nějaké konzumaci, jinak mi usekne hlavu (O2 SIMky jak víme po určité době surově deaktivuje)? Totéž (povinná konzumace) nastolila 802.cz a víme, kde že ti původní zákazníci dnes jsou. Na x místech aby měl člověk nějaký štrozok, o který se musí starat - kredit na Opencard, kredit na nějaké jiné dopravní kartě, pokud cestuje mimo město, kredit na Inkartě tunelovaného železničního dopravce, kredit na kafe, kredit na WC...
Mně vyhovuje fakturace nebo účtování služeb přesně na základě toho, co jsem odebral. To je nejvíc fér věc, jakou znám. Nastavte cenu za minutu resp. za sekundu, tu mi účtujte, přidejte k tomu nějaká data stejným způsobem účtovaná, totéž nějaké SMS, MMS pokud se ještě budou používat atd. Pokud ViR namítne, že je potřeba nějaký provozní paušál zprostředkovávajícímu operátorovi - ok, dejme progresivní účtování za provolanou minutu/sekundu - podle minulých útrat mám volání levnější/dražší, čím víc volám tím víc mi klesá cena za jednotku, protože minimální tržbu už mám ten měsíc za sebou (soudě dle minulých měsíců). O něco podobného se snažil a snaží Vodafone se svým Bez Obav - mám ale pocit, že to nefunguje nebo to neuplatňují nebo tomu nerozumím. Takže bych pochopil, že toto cítíte jako neprůchozí.
Pak tedy dejme nějaký "sranda" paušál tzv. za dostupnost služby a další komfort (viz na konci) v řádu desítek korun/měs. a k tomu pak nějakou rozumnou cenu za jednotku, která zohlední, že i když nevolám, platím (tj. logicky nižší, než v předchozím odst.). Platím za komfort, že se nemusím zabývat nějakým dobíjením a starostí o něj, platím na vyúčtování to, co jsem provolal, hraju fér. Potřebuju SIMku na data, proč bych se měl starat o kredit na dobíjení, když ji ani nemám v zařízení, ze kterého bych prováděl hlasové volání (rozuměj nezjistím hlasové/SMS info o vypršeném kreditu). Potřebuju SIMku na GSM bránu (např. do výtahu) = opět se nechci starat o kredit a jeho platnost. Jasně, možná Odorik přijde se službami, že o zbývajícím kreditu mě bude informovat mailem ala VoIP kredit, pak možná. Ale stejně nebudu chtít platit za neprovolané služby kredit do černé - časové díry.
Pokud kredit a předplacená karta, pak by měla být nastavena tak transparentně a férově, že jsem se s tím v CZ ještě nesetkal. Hlavně bych nenastavoval nějakou povinnou platnost kreditu, jinak utrum. Nechci se starat o x SIM karet s hloupým managementem kreditu ještě u každé s jiným časovým intervalem vypršení kreditu (typický chaos s minimálním plněním u 802.cz - u každého čísla jiný měsíční interval = neuhlídatelné).
Ad důraz na volání do vlastní sítě, jak tu někde psal pan Soukup - řekněte mi po pravdě, voláte někdo podle toho, jakého má volaný člověk operátora nebo síť? Jde možná o několik málo lidí (1-5?) z vašeho nejbližšího okolí nebo? Já volám tomu člověku proto, že s ním chci nebo potřebuju mluvit. Jestli má T-Mobile nebo O2, VF - co bych asi měl dělat, když nemám stejného operátora? Jít nejdříve do obchodu si koupit ještě jejich SIMku a pak mu teprv volat? Nebo přemlouvat kámoše, aby šli k XY operátorovi abych si s nimi mohl líp volat?
Odorik má s VoIP voláním a všemi možnostmi, které nabízí (callback, účtování, ceny, možnosti přesměrování, podmíněného vyzvánění, fér poplatků za linky/čísla, nastavováním CLIP atd.) velmi dobře našlápnuto. Co se týče funkcí a ceny na tom byl podobně např. Mikrotech, ale ta jejich administrace, reakce na e-maily, způsob komunikace (dovolal se tam někdy někdo?) u mě tu službu úplně pohřbily. Doufám, že Odorik půjde s volbou GSM strategie jinou cestou a držím palce.
Mně vyhovuje fakturace nebo účtování služeb přesně na základě toho, co jsem odebral. To je nejvíc fér věc, jakou znám. Nastavte cenu za minutu resp. za sekundu, tu mi účtujte, přidejte k tomu nějaká data stejným způsobem účtovaná, totéž nějaké SMS, MMS pokud se ještě budou používat atd. Pokud ViR namítne, že je potřeba nějaký provozní paušál zprostředkovávajícímu operátorovi - ok, dejme progresivní účtování za provolanou minutu/sekundu - podle minulých útrat mám volání levnější/dražší, čím víc volám tím víc mi klesá cena za jednotku, protože minimální tržbu už mám ten měsíc za sebou (soudě dle minulých měsíců). O něco podobného se snažil a snaží Vodafone se svým Bez Obav - mám ale pocit, že to nefunguje nebo to neuplatňují nebo tomu nerozumím. Takže bych pochopil, že toto cítíte jako neprůchozí.
Pak tedy dejme nějaký "sranda" paušál tzv. za dostupnost služby a další komfort (viz na konci) v řádu desítek korun/měs. a k tomu pak nějakou rozumnou cenu za jednotku, která zohlední, že i když nevolám, platím (tj. logicky nižší, než v předchozím odst.). Platím za komfort, že se nemusím zabývat nějakým dobíjením a starostí o něj, platím na vyúčtování to, co jsem provolal, hraju fér. Potřebuju SIMku na data, proč bych se měl starat o kredit na dobíjení, když ji ani nemám v zařízení, ze kterého bych prováděl hlasové volání (rozuměj nezjistím hlasové/SMS info o vypršeném kreditu). Potřebuju SIMku na GSM bránu (např. do výtahu) = opět se nechci starat o kredit a jeho platnost. Jasně, možná Odorik přijde se službami, že o zbývajícím kreditu mě bude informovat mailem ala VoIP kredit, pak možná. Ale stejně nebudu chtít platit za neprovolané služby kredit do černé - časové díry.
Pokud kredit a předplacená karta, pak by měla být nastavena tak transparentně a férově, že jsem se s tím v CZ ještě nesetkal. Hlavně bych nenastavoval nějakou povinnou platnost kreditu, jinak utrum. Nechci se starat o x SIM karet s hloupým managementem kreditu ještě u každé s jiným časovým intervalem vypršení kreditu (typický chaos s minimálním plněním u 802.cz - u každého čísla jiný měsíční interval = neuhlídatelné).
Ad důraz na volání do vlastní sítě, jak tu někde psal pan Soukup - řekněte mi po pravdě, voláte někdo podle toho, jakého má volaný člověk operátora nebo síť? Jde možná o několik málo lidí (1-5?) z vašeho nejbližšího okolí nebo? Já volám tomu člověku proto, že s ním chci nebo potřebuju mluvit. Jestli má T-Mobile nebo O2, VF - co bych asi měl dělat, když nemám stejného operátora? Jít nejdříve do obchodu si koupit ještě jejich SIMku a pak mu teprv volat? Nebo přemlouvat kámoše, aby šli k XY operátorovi abych si s nimi mohl líp volat?
Odorik má s VoIP voláním a všemi možnostmi, které nabízí (callback, účtování, ceny, možnosti přesměrování, podmíněného vyzvánění, fér poplatků za linky/čísla, nastavováním CLIP atd.) velmi dobře našlápnuto. Co se týče funkcí a ceny na tom byl podobně např. Mikrotech, ale ta jejich administrace, reakce na e-maily, způsob komunikace (dovolal se tam někdy někdo?) u mě tu službu úplně pohřbily. Doufám, že Odorik půjde s volbou GSM strategie jinou cestou a držím palce.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Na normální průjem platí živočišné uhlí, na psací průjem nevím co pomáhá
.
Pokud používáš jakékoliv služby, musíš se vždy starat. I u faktury musíš sledovat zda platba proběhla, zda máš na účtu potřebný obnos atd. Navíc u faktury ti hrozí, že ti přijde palba, která ti vysaje účet (někdo si hraje např. dítě s tvým telefonem, operátor udělá chybu ve vyúčtování apod.), takže předplacenka je v tomto ohledu bezpečnější a s notifikací libovolného stavu kreditu (což Odorik umožňuje) taky nejpohodlnější. U Vodafone mám tarif placený inkasem, ale když mi sem tam přijde neoprávněná platba a reklamace řeším několik měsíců tak o "nestarání se" vím své. Vzhledem k platnosti kreditu 2 roky a cenám rád předplatím Odoriku pár stokorun a opravdu se nemusim o nic starat.

Pokud používáš jakékoliv služby, musíš se vždy starat. I u faktury musíš sledovat zda platba proběhla, zda máš na účtu potřebný obnos atd. Navíc u faktury ti hrozí, že ti přijde palba, která ti vysaje účet (někdo si hraje např. dítě s tvým telefonem, operátor udělá chybu ve vyúčtování apod.), takže předplacenka je v tomto ohledu bezpečnější a s notifikací libovolného stavu kreditu (což Odorik umožňuje) taky nejpohodlnější. U Vodafone mám tarif placený inkasem, ale když mi sem tam přijde neoprávněná platba a reklamace řeším několik měsíců tak o "nestarání se" vím své. Vzhledem k platnosti kreditu 2 roky a cenám rád předplatím Odoriku pár stokorun a opravdu se nemusim o nic starat.