Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Dobrý den,
bude prosím aplikace k dispozici i prostřednictvím google play?
Děkuji
bude prosím aplikace k dispozici i prostřednictvím google play?
Děkuji
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Důvod? Vždyť funguje i odtud.
Tomovo HTC ONE X
Tomovo HTC ONE X
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
bude, až se k tomu dostaneme.
Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Tak já nevím, ale na ZTE Racer II nejde aplikaci instalovat, odzkoušeno dva krát a pokaždé vyhozená hláška o neúspěšnosti.
Na rozdíl aplikace od konkurence V....l stažena a funguje vše v pořádku.
ZTE Racer II má v sobě android 2.3 Froyo, je chyba v zastaralém operačním systému nebo v čem?
Povolené i neznáme zdroje tak nevím?
Na rozdíl aplikace od konkurence V....l stažena a funguje vše v pořádku.
ZTE Racer II má v sobě android 2.3 Froyo, je chyba v zastaralém operačním systému nebo v čem?
Povolené i neznáme zdroje tak nevím?
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
V aktuální verzi není možné objednat zpětné volání na Skype.
Protože je to možné z webu, předpokládám, že by nešlo o velkou změnu v kódu. Ideálně, pokud by se integrovalo do menu po zvolení kontaktu jako nová položka vedle Odorik (např. Odorik-skype), klidně i za cenu druhé aplikace s jiným jménem.
Pokud tuto změnu neplánujete dělat, mohli byste prosím zvěřejnít source code aplikace.
Protože je to možné z webu, předpokládám, že by nešlo o velkou změnu v kódu. Ideálně, pokud by se integrovalo do menu po zvolení kontaktu jako nová položka vedle Odorik (např. Odorik-skype), klidně i za cenu druhé aplikace s jiným jménem.
Pokud tuto změnu neplánujete dělat, mohli byste prosím zvěřejnít source code aplikace.
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
// trochu se vracím v tématu k základu, omlouvám se:
I když jsem si povolil apliakce mimo Market, nejde mi (na androidu, htc wildfire) rozjet stazeny soubor.
Píše to: "Při analýze balíčku došlo k problému."
I když jsem si povolil apliakce mimo Market, nejde mi (na androidu, htc wildfire) rozjet stazeny soubor.
Píše to: "Při analýze balíčku došlo k problému."
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Mam uplne stejny problem!!!smartmark píše:// trochu se vracím v tématu k základu, omlouvám se:
I když jsem si povolil apliakce mimo Market, nejde mi (na androidu, htc wildfire) rozjet stazeny soubor.
Píše to: "Při analýze balíčku došlo k problému."
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Na mém Samsungu Galaxy S s aktuální romkou od CyanogenModu v pohodě, ale na ZTE telefonu s androidem 2.1 to hází ten samý problém co tu popisují jiní.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Dobrý den.
Chtěl bych zde informovat, že aplikace pro objednání zpětného volání bude dále vyvíjena.
Na základě podmětů v tomto vlákně jsem stanovil několik bodů, kterých se pokusím dosáhnout a které mi schválil pan Soukup
jako náplň práce na nejbližší dny.
Z pracovních poznámek (omlouvám se za přechod na slova bez diakritiky - mám s tím trochu problémy )
1) Pri vyberu volaneho z adresare (seznamu kontaktu) telefonu a nasledne volby aplikace odorik pro volani se tato aplikace objevi a pozaduje stisknout tlacitko volatm cos je nadbytecna cinnost. Aplikace by mela hovor spojit ihned.
2) Moznost objednat callback pres SMS, pokud napriklad nejsou k dispozici datove site - umoznit nastavit prioritu tohoto pristupu dle voleb:
Jak iniciovat callback:
* vzdy pouze pres datove site
* pres datove site, nejsou-li tak pres SMS
* vzdy pouze pres SMS
3) Umoznit objednat callback na ruzna, predem definovana cisla. Uzivatel by tak mohl mit moznost objednat hovor podle toho, kde se nachazi - v lese na mobil, v praci na pevnou, apod. Chce to rozmyslet podobu GUI.
4) Vzhledem k navrhovanym zmenam vyse se zamyslet nad vyznamem zeleneho tlacitka "zpetne volani", dle ohlasu uzivatelu je v soucasnem stavu aplikace zbytecne.
5) Pred odeslanim pozadavku na zpetne volani pres datovou sit zjistit nejprve stav kreditu a zobrazit jej, pak Toast "cekejte, zavolame Vam"
6) Zvetsit v aplikaci ramecek do ktereho se vypisuje cislo, treba pro devet cislic
7) Pridat tlacitko smazat, aby nebylo treba otravne pouzivat backspace
8) Otestovat integraci aplikace do systemu android vedle drive nainstalovaneho napriklad csipsimple, zda neni tento nejakym zpusobem potlacen (nemel by byt)
9) Odstranit z ikony aplikace bily bod v levem hornim rohu.
10) Umistit aplikaci na Googlacky App Store
O průběhu vývoje budu informovat.
Předběžně lze také počítat s průběžným uvolňováním vývojových verzí v čase naplňování výše uvedených bodů.
Pozn. Při reportování problémů s aplikací, pokud to jde, uvádějte i verzi Androidu na Vašem zařízení, případně další doplňkové informace.
Jaroslav Marák
Chtěl bych zde informovat, že aplikace pro objednání zpětného volání bude dále vyvíjena.
Na základě podmětů v tomto vlákně jsem stanovil několik bodů, kterých se pokusím dosáhnout a které mi schválil pan Soukup
jako náplň práce na nejbližší dny.
Z pracovních poznámek (omlouvám se za přechod na slova bez diakritiky - mám s tím trochu problémy )
1) Pri vyberu volaneho z adresare (seznamu kontaktu) telefonu a nasledne volby aplikace odorik pro volani se tato aplikace objevi a pozaduje stisknout tlacitko volatm cos je nadbytecna cinnost. Aplikace by mela hovor spojit ihned.
2) Moznost objednat callback pres SMS, pokud napriklad nejsou k dispozici datove site - umoznit nastavit prioritu tohoto pristupu dle voleb:
Jak iniciovat callback:
* vzdy pouze pres datove site
* pres datove site, nejsou-li tak pres SMS
* vzdy pouze pres SMS
3) Umoznit objednat callback na ruzna, predem definovana cisla. Uzivatel by tak mohl mit moznost objednat hovor podle toho, kde se nachazi - v lese na mobil, v praci na pevnou, apod. Chce to rozmyslet podobu GUI.
4) Vzhledem k navrhovanym zmenam vyse se zamyslet nad vyznamem zeleneho tlacitka "zpetne volani", dle ohlasu uzivatelu je v soucasnem stavu aplikace zbytecne.
5) Pred odeslanim pozadavku na zpetne volani pres datovou sit zjistit nejprve stav kreditu a zobrazit jej, pak Toast "cekejte, zavolame Vam"
6) Zvetsit v aplikaci ramecek do ktereho se vypisuje cislo, treba pro devet cislic
7) Pridat tlacitko smazat, aby nebylo treba otravne pouzivat backspace
8) Otestovat integraci aplikace do systemu android vedle drive nainstalovaneho napriklad csipsimple, zda neni tento nejakym zpusobem potlacen (nemel by byt)
9) Odstranit z ikony aplikace bily bod v levem hornim rohu.
10) Umistit aplikaci na Googlacky App Store
O průběhu vývoje budu informovat.
Předběžně lze také počítat s průběžným uvolňováním vývojových verzí v čase naplňování výše uvedených bodů.
Pozn. Při reportování problémů s aplikací, pokud to jde, uvádějte i verzi Androidu na Vašem zařízení, případně další doplňkové informace.
Jaroslav Marák
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android
Vyvojova verze a changelog budou od tohoto okamziku dostupne zde:
https://www.4smart.cz/OdorikCallbackAndroidApp/
J.M.
https://www.4smart.cz/OdorikCallbackAndroidApp/
J.M.