Odorik virtuálním mobilním operátorem
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
xsouku04: Diky.
Zedna: Poplatek za prenos cisla uvidime, snad zitra bude take zverejnen, roaming jde skoro mimo me - letos nebude v zahranici ani dovolena, premium SMS je mi uplne volna. Jak uz jsem psal budu to pocitat o vikendu, ale myslim, ze mam jasno v tom, ze ve vyberu budou teda 4 operatori: Ha-loo, Relax, Bleskmobil a Odorik. Na prvni nastrel mi to porad vychazi na Bleskmobil, ale trochu do toho taham i emoce, ne jenom cisty kalkul co je nejvyhodnejsi a to me od dvojice "bulvaru" Bleskmobil a Mobil.cz od zacatku velmi odrazovalo.
Zedna: Poplatek za prenos cisla uvidime, snad zitra bude take zverejnen, roaming jde skoro mimo me - letos nebude v zahranici ani dovolena, premium SMS je mi uplne volna. Jak uz jsem psal budu to pocitat o vikendu, ale myslim, ze mam jasno v tom, ze ve vyberu budou teda 4 operatori: Ha-loo, Relax, Bleskmobil a Odorik. Na prvni nastrel mi to porad vychazi na Bleskmobil, ale trochu do toho taham i emoce, ne jenom cisty kalkul co je nejvyhodnejsi a to me od dvojice "bulvaru" Bleskmobil a Mobil.cz od zacatku velmi odrazovalo.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Předpokládám, že "Ostatní destinace int. + 2 Kč" znamená internetová cena + 2 Kč?
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: úte 16. črc 2013 0:54:44
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Osobně vůbec nerozumím žádostem po předplacené kartě. Tedy alespoň pokud předplacenou kartu chápu zhruba tak, jak je dnes v Čechách zavedena - tedy jako nějaký štrozok u operátora, do kterého musím 1x za nějaké období něco poslat, jinak... Nechápu, že někomu vyhovuje se zabývat nějakým dobíjením, platností kreditu, nutností ho do určité doby vybít nebo propadne (možná ne u Odoriku). K čemu je dobré, že vás někdo nebo něco pořád nutí k nějaké konzumaci, jinak mi usekne hlavu (O2 SIMky jak víme po určité době surově deaktivuje)? Totéž (povinná konzumace) nastolila 802.cz a víme, kde že ti původní zákazníci dnes jsou. Na x místech aby měl člověk nějaký štrozok, o který se musí starat - kredit na Opencard, kredit na nějaké jiné dopravní kartě, pokud cestuje mimo město, kredit na Inkartě tunelovaného železničního dopravce, kredit na kafe, kredit na WC...
Mně vyhovuje fakturace nebo účtování služeb přesně na základě toho, co jsem odebral. To je nejvíc fér věc, jakou znám. Nastavte cenu za minutu resp. za sekundu, tu mi účtujte, přidejte k tomu nějaká data stejným způsobem účtovaná, totéž nějaké SMS, MMS pokud se ještě budou používat atd. Pokud ViR namítne, že je potřeba nějaký provozní paušál zprostředkovávajícímu operátorovi - ok, dejme progresivní účtování za provolanou minutu/sekundu - podle minulých útrat mám volání levnější/dražší, čím víc volám tím víc mi klesá cena za jednotku, protože minimální tržbu už mám ten měsíc za sebou (soudě dle minulých měsíců). O něco podobného se snažil a snaží Vodafone se svým Bez Obav - mám ale pocit, že to nefunguje nebo to neuplatňují nebo tomu nerozumím. Takže bych pochopil, že toto cítíte jako neprůchozí.
Pak tedy dejme nějaký "sranda" paušál tzv. za dostupnost služby a další komfort (viz na konci) v řádu desítek korun/měs. a k tomu pak nějakou rozumnou cenu za jednotku, která zohlední, že i když nevolám, platím (tj. logicky nižší, než v předchozím odst.). Platím za komfort, že se nemusím zabývat nějakým dobíjením a starostí o něj, platím na vyúčtování to, co jsem provolal, hraju fér. Potřebuju SIMku na data, proč bych se měl starat o kredit na dobíjení, když ji ani nemám v zařízení, ze kterého bych prováděl hlasové volání (rozuměj nezjistím hlasové/SMS info o vypršeném kreditu). Potřebuju SIMku na GSM bránu (např. do výtahu) = opět se nechci starat o kredit a jeho platnost. Jasně, možná Odorik přijde se službami, že o zbývajícím kreditu mě bude informovat mailem ala VoIP kredit, pak možná. Ale stejně nebudu chtít platit za neprovolané služby kredit do černé - časové díry.
Pokud kredit a předplacená karta, pak by měla být nastavena tak transparentně a férově, že jsem se s tím v CZ ještě nesetkal. Hlavně bych nenastavoval nějakou povinnou platnost kreditu, jinak utrum. Nechci se starat o x SIM karet s hloupým managementem kreditu ještě u každé s jiným časovým intervalem vypršení kreditu (typický chaos s minimálním plněním u 802.cz - u každého čísla jiný měsíční interval = neuhlídatelné).
Ad důraz na volání do vlastní sítě, jak tu někde psal pan Soukup - řekněte mi po pravdě, voláte někdo podle toho, jakého má volaný člověk operátora nebo síť? Jde možná o několik málo lidí (1-5?) z vašeho nejbližšího okolí nebo? Já volám tomu člověku proto, že s ním chci nebo potřebuju mluvit. Jestli má T-Mobile nebo O2, VF - co bych asi měl dělat, když nemám stejného operátora? Jít nejdříve do obchodu si koupit ještě jejich SIMku a pak mu teprv volat? Nebo přemlouvat kámoše, aby šli k XY operátorovi abych si s nimi mohl líp volat?
Odorik má s VoIP voláním a všemi možnostmi, které nabízí (callback, účtování, ceny, možnosti přesměrování, podmíněného vyzvánění, fér poplatků za linky/čísla, nastavováním CLIP atd.) velmi dobře našlápnuto. Co se týče funkcí a ceny na tom byl podobně např. Mikrotech, ale ta jejich administrace, reakce na e-maily, způsob komunikace (dovolal se tam někdy někdo?) u mě tu službu úplně pohřbily. Doufám, že Odorik půjde s volbou GSM strategie jinou cestou a držím palce.
Mně vyhovuje fakturace nebo účtování služeb přesně na základě toho, co jsem odebral. To je nejvíc fér věc, jakou znám. Nastavte cenu za minutu resp. za sekundu, tu mi účtujte, přidejte k tomu nějaká data stejným způsobem účtovaná, totéž nějaké SMS, MMS pokud se ještě budou používat atd. Pokud ViR namítne, že je potřeba nějaký provozní paušál zprostředkovávajícímu operátorovi - ok, dejme progresivní účtování za provolanou minutu/sekundu - podle minulých útrat mám volání levnější/dražší, čím víc volám tím víc mi klesá cena za jednotku, protože minimální tržbu už mám ten měsíc za sebou (soudě dle minulých měsíců). O něco podobného se snažil a snaží Vodafone se svým Bez Obav - mám ale pocit, že to nefunguje nebo to neuplatňují nebo tomu nerozumím. Takže bych pochopil, že toto cítíte jako neprůchozí.
Pak tedy dejme nějaký "sranda" paušál tzv. za dostupnost služby a další komfort (viz na konci) v řádu desítek korun/měs. a k tomu pak nějakou rozumnou cenu za jednotku, která zohlední, že i když nevolám, platím (tj. logicky nižší, než v předchozím odst.). Platím za komfort, že se nemusím zabývat nějakým dobíjením a starostí o něj, platím na vyúčtování to, co jsem provolal, hraju fér. Potřebuju SIMku na data, proč bych se měl starat o kredit na dobíjení, když ji ani nemám v zařízení, ze kterého bych prováděl hlasové volání (rozuměj nezjistím hlasové/SMS info o vypršeném kreditu). Potřebuju SIMku na GSM bránu (např. do výtahu) = opět se nechci starat o kredit a jeho platnost. Jasně, možná Odorik přijde se službami, že o zbývajícím kreditu mě bude informovat mailem ala VoIP kredit, pak možná. Ale stejně nebudu chtít platit za neprovolané služby kredit do černé - časové díry.
Pokud kredit a předplacená karta, pak by měla být nastavena tak transparentně a férově, že jsem se s tím v CZ ještě nesetkal. Hlavně bych nenastavoval nějakou povinnou platnost kreditu, jinak utrum. Nechci se starat o x SIM karet s hloupým managementem kreditu ještě u každé s jiným časovým intervalem vypršení kreditu (typický chaos s minimálním plněním u 802.cz - u každého čísla jiný měsíční interval = neuhlídatelné).
Ad důraz na volání do vlastní sítě, jak tu někde psal pan Soukup - řekněte mi po pravdě, voláte někdo podle toho, jakého má volaný člověk operátora nebo síť? Jde možná o několik málo lidí (1-5?) z vašeho nejbližšího okolí nebo? Já volám tomu člověku proto, že s ním chci nebo potřebuju mluvit. Jestli má T-Mobile nebo O2, VF - co bych asi měl dělat, když nemám stejného operátora? Jít nejdříve do obchodu si koupit ještě jejich SIMku a pak mu teprv volat? Nebo přemlouvat kámoše, aby šli k XY operátorovi abych si s nimi mohl líp volat?
Odorik má s VoIP voláním a všemi možnostmi, které nabízí (callback, účtování, ceny, možnosti přesměrování, podmíněného vyzvánění, fér poplatků za linky/čísla, nastavováním CLIP atd.) velmi dobře našlápnuto. Co se týče funkcí a ceny na tom byl podobně např. Mikrotech, ale ta jejich administrace, reakce na e-maily, způsob komunikace (dovolal se tam někdy někdo?) u mě tu službu úplně pohřbily. Doufám, že Odorik půjde s volbou GSM strategie jinou cestou a držím palce.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Na normální průjem platí živočišné uhlí, na psací průjem nevím co pomáhá .
Pokud používáš jakékoliv služby, musíš se vždy starat. I u faktury musíš sledovat zda platba proběhla, zda máš na účtu potřebný obnos atd. Navíc u faktury ti hrozí, že ti přijde palba, která ti vysaje účet (někdo si hraje např. dítě s tvým telefonem, operátor udělá chybu ve vyúčtování apod.), takže předplacenka je v tomto ohledu bezpečnější a s notifikací libovolného stavu kreditu (což Odorik umožňuje) taky nejpohodlnější. U Vodafone mám tarif placený inkasem, ale když mi sem tam přijde neoprávněná platba a reklamace řeším několik měsíců tak o "nestarání se" vím své. Vzhledem k platnosti kreditu 2 roky a cenám rád předplatím Odoriku pár stokorun a opravdu se nemusim o nic starat.
Pokud používáš jakékoliv služby, musíš se vždy starat. I u faktury musíš sledovat zda platba proběhla, zda máš na účtu potřebný obnos atd. Navíc u faktury ti hrozí, že ti přijde palba, která ti vysaje účet (někdo si hraje např. dítě s tvým telefonem, operátor udělá chybu ve vyúčtování apod.), takže předplacenka je v tomto ohledu bezpečnější a s notifikací libovolného stavu kreditu (což Odorik umožňuje) taky nejpohodlnější. U Vodafone mám tarif placený inkasem, ale když mi sem tam přijde neoprávněná platba a reklamace řeším několik měsíců tak o "nestarání se" vím své. Vzhledem k platnosti kreditu 2 roky a cenám rád předplatím Odoriku pár stokorun a opravdu se nemusim o nic starat.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Jak to bude s výběrem čísla? Mi třeba záleží na tom, aby bylo dobře zapamatovatelné, takže bych ho nerad objednával naslepo.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Tak potom leda nainstalovat nějaký firewall, ale Androida nemám, tak nevím jestli a jak tam funguje.
Zedna píše: Na Androidu by to i pro ten callback bylo nepouzitelne, protoze pri kazdem pripojeni se stejne Android a ruzne aplikace pokuseji o ruzne aktualizace/synchronizace apod., takze ve vysledku by tech dat bylo urcite hodne a pri te lichvarske cene by to nakonec vyslo hodne draho.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Mě předplacený kredit vyhovuje. Možná je to ze zvyku a nebo proto, že když moc nevolám a nebo i když třeba volám přes VoIP víc, tak tam jsou zas malé částky za minutu, takže když nabiju kredit, tak mi vydrží dlouho a nemusím teď Odoriku platit každý měsíc malé až směšné částky.Montgolfier píše:Osobně vůbec nerozumím žádostem po předplacené kartě.
To je dobrý nápad. Pak by to asi klidně mohlo být placené až po. Ale mě vyhovuje předplacený kredit.xsouku04 píše: Co bychom ale mohli udělat je automatické dorovnávání kreditu na určitou částku, třeba jednou za měsíc a to inkasem. Pokud by účet měl být zneužit, zákazník si to všimne pravděpodobně dříve, než bude znovu nabito na nastavenou částku.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Do sítě Odorik 0.59 Kč. Chápu správně, že sítí Odorik se myslí i volání na mobil se sim Odorik, nikoliv pouze na internetový telefon (pevná linka) v síti Odorik?
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Určitě, takto jsem to pochopil taky.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Ceny jsou pěkné. Jen mě mrzí poplatek za aktivní sim kartu. Chápu, že odorik musí zavést nějaký paušální poplatek. Zustavam u VoIP.