Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od helmut.niederman »

xsouku04 píše:Vyloučeno není nic, právě kromě samotných poplatků, které se strhly v minulých dnech. Jinak zelené linky se vylučují samy :)
Já měl na mysli takové barevné linky jako bílá linka 840 xxx xxx, modrá linka 844 xxx xxx, okrová linka 841xxx xxx, oranžová linka 848 xxx xxx a perleťová linka 842 xxx xxx, tyrkysová linka 810 xxx xxx, tedy všechny barevné linky začínající 84x xxx xxx :D
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od Pitomec »

xsouku04 píše:
helmut.niederman píše:Pane Soukupe chci se zeptat abych v tom měl jasno, pokud dejme tomu během jednoho dne provolám 100,- Kč na informační linky 14xxx, modré linky 84x xxx xxx budu mít od druhého dne u SIM karty zrušen poplatek za aktivní SIM kartu ? A pokud ano, platí to i v případě, pokud budu tuto částku provolám z VOIP telefonu u linky Odorik ke které je namapovaná SIM karta Odorik ? 8-)
Ano takto to bylo zamýšleno. Pokud tam ale není chyba, nebo to Michal nepochopil špatně. Zdá se, že něco špatně tam je, jak kdosi psal, že se to přestane účtovat až po třiceti dnech. Zítra se na to předpokládám podívá.
To jsem psal, ale jenom v souvislosti s tím, že jsem nevěděl o tom, že poplatek za aktivní SIM se do útraty nevztahuje. Takže bych to považoval za vyřešené :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od Largon »

Nicméně bychom mohli do uživatelského rozhraní doplnit nějaké informace, aby bylo zjevné, zda zákazník splňuje kritéria a kolik mu případně ke splnění chybí. Přidal jsem nám na to ticket.
dotaz

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od dotaz »

Je nějaká možnost, jak zaměnit čísla linek mezi sebou?
Mám totiž 6 linek s veřejnými čísly a po pořízení dalších linek, pro 4 mobilní čísla u Odoriku, se mi jedna z mobilních linek dostane mimo rozsah 1-9 pro použití ve sdílené identifikaci linek. Lze toto nějak vyřešit?
Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od Pitomec »

V čem je problém? Já mám 11 linek a Sdílená identifikace linky funguje u všech (i když opticky bych taky bral prohození linky 7 a 11 navzájem).
Obrázek
dotaz

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od dotaz »

Někde jsem četl zmínku, že funguje jen rozsah 1-9. Pokud to jde i dvouciferně, tak potom nebude žádný problém.
Jde mi hlavně o sdílenou identifikaci použitou na mobilním čísle Odoriku.
dotaz

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od dotaz »

http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 7&start=50

jak to tedy je? Je možno použít i dvouciferné číslo za hvězdičkou?
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od kovik »

Zdravim, od zacatku funguji cisla 1 az 99.
peterri numelli

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od peterri numelli »

Chapu to tak,ze ve sledovanem obdobi 30dnu provolam vice nez 100,- a dalsich 30 dnu neplatim denni poplatek nebo jen ten prvni den.nikde jsem se nic blizsiho nedozvedel (nebo prehledl). Dik za odpoved.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM

Příspěvek od Largon »

Každý den při strhávání poplatku se vezme v úvahu útrata za posledních 30 dnů, na základě které se určí jeho výše.

Pokud tedy jeden den provoláte více jak 100 korun, tak následujicícíh 30 dní se poplatek strhávat nebude.
Odpovědět