Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.

Příspěvek od mobilemanic »

Že by konečně padl poslední důvod, proč mít ústřednu na 4smart.cz? Jestli tu bude už i IVR, tak se snad dá udělat téměř všechno, co se dá s dělat (sic s trochu větším komfortem) s Asteriskem :-)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.

Příspěvek od xsouku04 »

mobilemanic píše:Že by konečně padl poslední důvod, proč mít ústřednu na 4smart.cz? Jestli tu bude už i IVR, tak se snad dá udělat téměř všechno, co se dá s dělat (sic s trochu větším komfortem) s Asteriskem :-)
Ano počítáme s tím, že pro naprostou většinu aplikací nebude vlastní Asterisk potřeba.
Problém je hlavně v tom, že umět dobře konfigurovat a hlídat Asterisk není nic triviálního a nelze to čekat od běžného zákazníka.

A abychom to dělali vše my, je také hodně náročné a ne příliš efektivní.
Lepší je to spravovat centrálně.
Odpovědět