Již několik provádíme automatizované testy, abychom se o případné závadě dozvěděli dříve než zákazníci.
Pokud testy selžou, hlásí to nagios a dostaneme SMS na mobil.
Nyní jsou nově výsledky těchto testů za posledních 5 minut veřejně k dipozici.
Na stránce http://www.odorik.cz/watchdog.html
Jaké to má využití? Pokud se Vám zdá, že něco nefunguje, můžete se na testy podívat, dříve než nás kontaktujete.
Dobří zákazníci pak mohou dostat kontakty na čísla techniků, které je možné volat i mimo pracovní dobu.
Cca polovina selhání testů totiž neznamená žádný skutečný nebo podstatný výpadek, ale jen selhání testů. Proto je dobré, když jej může doplnit někdo ještě svým subjektivním pozorováním problému.
Sledování dostupnosti služeb na Odorik.cz
Re: Sledování dostupnosti služeb na Odorik.cz
Uvital bych maly odkaz na tuto stranku nekde z hlavni stranky Odorik.cz nebo alespon z wiki, protoze tady na foru toto vlakno casem zapadne.
Jinak myslim, ze toto je super vychytavka!
EDIT:
Divam se, ze na wiki nejaky odkaz http://www.odorik.cz/w/watchdog je, ale evidentne vubec nefunguje, hlasi vyprsel cas spojeni a nic nezobrazi.
Myslim, ze toto by si zaslouzilo misto i primo na hlavnim rozcestniku wiki http://www.odorik.cz/w/, ne jen v indexu.
Jinak myslim, ze toto je super vychytavka!
EDIT:
Divam se, ze na wiki nejaky odkaz http://www.odorik.cz/w/watchdog je, ale evidentne vubec nefunguje, hlasi vyprsel cas spojeni a nic nezobrazi.
Myslim, ze toto by si zaslouzilo misto i primo na hlavnim rozcestniku wiki http://www.odorik.cz/w/, ne jen v indexu.
Re: Sledování dostupnosti služeb na Odorik.cz
Opravil jsem stránku na wiki. Odkaz vedl ještě na interní testovací server.
Re: Sledování dostupnosti služeb na Odorik.cz
1) Bylo by dobré přidat odkaz watchdog přímo na hlavní stránku Odoriku, třeba do patičky.
2) Do watchdog listu bych přidal i dostupnost služby BLF.
2) Do watchdog listu bych přidal i dostupnost služby BLF.
Re: Sledování dostupnosti služeb na Odorik.cz
Dobrý den,
také bych hlasoval pro zlepšení informací na webu i v uživatelské sekci. Pravidelně se mi stává, že vím, že jsem to někde viděl a hledám a hledám. Když už je rozcestník, mělo by tam být vše, ne jen něco. Např. než jsem našel, kde se mění adresa instalované VOIP stanice, docela mi to trvalo. Také schovávat ceník pod textem "Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH." vyžaduje od hledajícího zvýšenou inteligenci; je to, pravda, podtržené, ale stejně tak je podtržené 1+1 a to odkaz není. Je mi jedno, jaký je design, ale informace bych rád našel obratem.
Také bych doporučil i několik drobností v UI:
také bych hlasoval pro zlepšení informací na webu i v uživatelské sekci. Pravidelně se mi stává, že vím, že jsem to někde viděl a hledám a hledám. Když už je rozcestník, mělo by tam být vše, ne jen něco. Např. než jsem našel, kde se mění adresa instalované VOIP stanice, docela mi to trvalo. Také schovávat ceník pod textem "Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH." vyžaduje od hledajícího zvýšenou inteligenci; je to, pravda, podtržené, ale stejně tak je podtržené 1+1 a to odkaz není. Je mi jedno, jaký je design, ale informace bych rád našel obratem.
Také bych doporučil i několik drobností v UI:
- * v přehledu volání zobrazit i linku (pokud často volám anonymně z různých linek, informace v Odkud mi nic neřekne)
* Typ spojení by mohl mít i volbu Spojené + SMS (vhodné v kombinaci Odchozí)
* optimální by byl i součet u ceny (vím, že to mohu zjistit jinde)
* u částek odsazovat tisíce, 2 010,45 je přehlednější než 2010,45 (jak v tabulkách tak i v poli Stav kreditu pod Loginem)
* na rozsestník dát kompletní strukturu menu
* umožnit vypnout bublinovou nápovědu (někdy trvá déle než zmizí a nelze tedy kliknout na odkaz, který zakrývá)
* odstranit tykací příkazy (Vypiš); když už nic jiného tak proto, že to je nekonzistentní (Změnit, Přidat novou linku, Zobrazit všechny PINy). Ale infinitiv je vždy lepší.