Už je to přibližně rok co jsme přidali funkci záložní číslo, která umožňuje podmíněné směrování hovorů při nedostupnosti SIP telefonu.
Nyní jsme navíc přidali možnost tohle využít, i pokud máte vlastní ústřednu a hovory na ni posíláte pomocí SIP TRUNKu nebo jen na SIP URI.
Co to tedy znamená?
Pokud jste firma a máte vlastní pobočkovou ústřednu a přestane Vám jít elektřina nebo internet, stále se Vám zákazníci dovolají, i když to nouzově bude jen na mobilní telefony.
Samozřejmě služba se též hodí, pokud jsou nějaké dočasné technické problémy s Vaší ústřednou nebo odstávka.
Náhradní číslo lze nastavit u linek k jednotlivým veřejným číslům, k nimž jsou přiřazena, nebo u linky, která slouží jako SIP trunk. Náhradní čísla nastavená u linek s veřejnými čísly mají přednost, pokud je nastaveno obojí.
Je pro Vás lepší mít vlastní pobočkovou ústřednu nebo využít služeb, které nabízí Odorik.cz?
Více informací o náhradním čísle při směrování na SIP TRUNK - dole
Pozor na zacyklení hovorů !!!