Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

Obrázek

Návod jak provést nastavení v internetovém bankovnictví.

Z našeho účtu 292920/2010 přijde žádost o inkaso vždy v prvních pěti pracovních dnech v měsíci a budeme z Vašeho účtu žádat takovou částku, abychom dorovnali kredit do požadované výše.
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od mobilemanic »

Bravo, tleskám :-) První inkaso tedy bude na začátku listopadu?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

mobilemanic píše:Bravo, tleskám :-) První inkaso tedy bude na začátku listopadu?
Ano. Všichni mají nyní necelý měsíc na to si jej nastavit.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

SUPER!

Dotaz:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
To znamena, ze se to u Odorika paruje jen dle cisla protiuctu?

EDIT: Jeste jeden dotaz:
U toho kontaktu v pripade nestrzeni inkasa staci uvest email? A tento email bude zaslan automaticky (hromadne) nebo rucne?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

Zedna píše:SUPER!

Dotaz:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
To znamena, ze se to u Odorika paruje jen dle cisla protiuctu?

EDIT: Jeste jeden dotaz:
U toho kontaktu v pripade nestrzeni inkasa staci uvest email? A tento email bude zaslan automaticky (hromadne) nebo rucne?
Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.
Bude to ale standardní variabilní symbol platný v té době, tedy většinou mobilní číslo telefonu, na který je to registrováno.

Ano je možné uvést jen email, nebo také nic. Kontaktovat budeme zpočátku určitě ručně.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

Asi jsem zjistil chybu:

Pri pokusu o nastaveni prozatim jen limitu castek (ucet nastavim pozdeji) mi to pri ulozeni hlasi chybu "Nevyplněné povinné pole."
Predpokladam, ze to je kvuli cislu uctu.

Z toho mi ale plyne, ze to inkaso nepujde zrusit, protoze to pak pri vynulovani cisla uctu bude hlasit tuto stejnou chybu "Nevyplněné povinné pole.".
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

xsouku04 píše:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.
Bude to ale standardní variabilní symbol platný v té době, tedy většinou mobilní číslo telefonu, na který je to registrováno.
Takze u povoleni inkasa skutecne nemame vyplnovat variabilni symbol?
Kad

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Kad »

Žádný VS jsem bance v povolení inkasa neuváděl a už to mám nastavené....
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

Zedna píše:Asi jsem zjistil chybu:

Pri pokusu o nastaveni prozatim jen limitu castek (ucet nastavim pozdeji) mi to pri ulozeni hlasi chybu "Nevyplněné povinné pole."
Predpokladam, ze to je kvuli cislu uctu.

Z toho mi ale plyne, ze to inkaso nepujde zrusit, protoze to pak pri vynulovani cisla uctu bude hlasit tuto stejnou chybu "Nevyplněné povinné pole.".
Zrušit to půjde tlačítkem "zrušit".
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

Kad píše:Žádný VS jsem bance v povolení inkasa neuváděl a už to mám nastavené....
Vy žádný VS nevyplňujte, ten budeme generovat my vždy při žádosti o platbu.
Odpovědět