Dobrý den, včera večer bylo zadáno.Hooonza píše:Tento měsíc už inkaso bylo zadáno?
Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
S odstupem casu chci Odorika pochvalit, za tuto vychytavku, ktera umoznuje klientum zit velmi pohodlny zivot a nemuset se o nic starat.
Tohle je skutecne vynikajici napad i provedeni v podani Odorika. Funguje to naprosto skvele.
Jeste jednou velke diky!
Tohle je skutecne vynikajici napad i provedeni v podani Odorika. Funguje to naprosto skvele.
Jeste jednou velke diky!
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Jeste napad na drobne kosmeticke vylepseni:
V prehledu pripsanych castek by mohlo byt u dobijeni pres automaticke inkaso uvedeno v udaji "Způsob připsání kreditu" misto soucasneho "Fio platba", napriklad "automaticke dorovnani inkasem na kredit xx Kc".
Ta Fio platba je tam totiz uvedena i pri rucnim dobiti, tak aby bylo v tomto prehledu odliseno rucni/automaticke dobiti.
V prehledu pripsanych castek by mohlo byt u dobijeni pres automaticke inkaso uvedeno v udaji "Způsob připsání kreditu" misto soucasneho "Fio platba", napriklad "automaticke dorovnani inkasem na kredit xx Kc".
Ta Fio platba je tam totiz uvedena i pri rucnim dobiti, tak aby bylo v tomto prehledu odliseno rucni/automaticke dobiti.
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Nelze zadat předčíslí účtu - formulář hlásí neplatné číslo účtu.
Například mbanka má předčíslí účtů 670100- , přičemž je povinné.
Například mbanka má předčíslí účtů 670100- , přičemž je povinné.
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Dobrý den,Návštěvník píše:Nelze zadat předčíslí účtu - formulář hlásí neplatné číslo účtu.
Například mbanka má předčíslí účtů 670100- , přičemž je povinné.
Máme spoustu uživatelů, kteří mají nastaveno dobíjení inkasem u mbanky, a není s tím žádný problém, číslo jim šlo normálně vyplnit celé. Napište mi prosím, pro kterého uživatele a jaké číslo účtu se tam přesně snažíte zadávat na michaela[zavináč]odorik.cz
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
No, ona mBanka je s tím předčíslím jedna z mála bank a jsou s tím poněkud trapní - což už jim před lety omlátilo na jejich fóru o hlavu také spousta lidí...
Jinak jeden ze způsobů je, zkusit tam napsat to číslo bez předčíslí. Ono totiž všechny účty u české mBank to předčíslí mají stejné a jejich systém to alespoň u příchozích plateb toleruje a bere to jako jeden účet - tzn. s předčíslím i bez. U inkasa to ale může být trochu choulostivější...
A ještě doplním, že v rozhraní Fio na to předčíslí samostatná kolonka není - byť u některých bank ano. Když jsem se ptal, jak mám posílat platby třeba právě do mBank (nebo ČNB, tam myslím dřív třeba čísla účtů Finančního úřadu také byla vždy s předčíslím - a to bylo důležité, i se s tím snad rozlišoval typ daně), tak prý ať do té kolonky číslo účtu (tzn. bez kódu banky) napíšu to číslo účtu a předčíslí normálně před něj, oddělené pomlčkou (resp. spíš spojovníkem - prostě to co máte na klávesnici jako minus nebo takovou tu krátkou ležatou čárkou). Předpokládám API u Fio banky, které Odorik využívá, to bude brát stejně. Takže pokud ve webovém rozrhraní Odorika není nějaká kontrola, která by vynucovala jen číslice, tak by to mělo snad projít...
Jinak jeden ze způsobů je, zkusit tam napsat to číslo bez předčíslí. Ono totiž všechny účty u české mBank to předčíslí mají stejné a jejich systém to alespoň u příchozích plateb toleruje a bere to jako jeden účet - tzn. s předčíslím i bez. U inkasa to ale může být trochu choulostivější...
A ještě doplním, že v rozhraní Fio na to předčíslí samostatná kolonka není - byť u některých bank ano. Když jsem se ptal, jak mám posílat platby třeba právě do mBank (nebo ČNB, tam myslím dřív třeba čísla účtů Finančního úřadu také byla vždy s předčíslím - a to bylo důležité, i se s tím snad rozlišoval typ daně), tak prý ať do té kolonky číslo účtu (tzn. bez kódu banky) napíšu to číslo účtu a předčíslí normálně před něj, oddělené pomlčkou (resp. spíš spojovníkem - prostě to co máte na klávesnici jako minus nebo takovou tu krátkou ležatou čárkou). Předpokládám API u Fio banky, které Odorik využívá, to bude brát stejně. Takže pokud ve webovém rozrhraní Odorika není nějaká kontrola, která by vynucovala jen číslice, tak by to mělo snad projít...
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Viz http://www.fio.cz/o-nas/faq/bankovni-sl ... tebni-styk
zjevně to nemá Fio v IB dostatečně opatřeno nápovědou.
Obecně se lze setkat i s normalizací, kdy se číslo doplní zleva nulami na 10 pozic, předčíslí se zleva doplní nulami na 6 pozic a napíše se to dohromady bez pomlček.
A jako perllička - KB kdysi na základě nějakého historického interního členění čísla účtu uváděla čísla účtů s pomlčkou před třetí pozicí zprava ačkoliv se nejednalo o oddělení předčíslí a pomlčku bylo nutno prostě vynechat.
zjevně to nemá Fio v IB dostatečně opatřeno nápovědou.
Obecně se lze setkat i s normalizací, kdy se číslo doplní zleva nulami na 10 pozic, předčíslí se zleva doplní nulami na 6 pozic a napíše se to dohromady bez pomlček.
A jako perllička - KB kdysi na základě nějakého historického interního členění čísla účtu uváděla čísla účtů s pomlčkou před třetí pozicí zprava ačkoliv se nejednalo o oddělení předčíslí a pomlčku bylo nutno prostě vynechat.
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Sice je jedna z mala, ale preci jen je to validni cislo uctu a melo by jit.MaT píše:No, ona mBanka je s tím předčíslím jedna z mála bank a jsou s tím poněkud trapní - což už jim před lety omlátilo na jejich fóru o hlavu také spousta lidí...
Jinak jeden ze způsobů je, zkusit tam napsat to číslo bez předčíslí. Ono totiž všechny účty u české mBank to předčíslí mají stejné a jejich systém to alespoň u příchozích plateb toleruje a bere to jako jeden účet - tzn. s předčíslím i bez. U inkasa to ale může být trochu choulostivější...
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Zajimavy clanek k tomuto tematu (automaticke dobijeni predplacenky):
Třetina lidí by přešla na předplacenku, pokud by se sama dobíjela
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/tret ... fault.aspx
Třetina lidí by přešla na předplacenku, pokud by se sama dobíjela
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/tret ... fault.aspx
Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa
Ten titulek je dost bulvarizován, navíc neznáme formulaci otázky v tom výzkumu, v článku je pak střízlivější formulace ... každý třetí uživatel paušálu by byl ochotný přejít na předplacenou kartu .... Já to tedy vnímám spíš tak, že třetina postpaidistů by byla ochotna strpět používání prepaidu, pokud by nemuseli řešit dobíjení a přineslo jim to nějakou další výhodu, a nikoliv tak, že třetina postpaidistů by dala přednost prepaidu, pokud by nemuseli řešit dobíjení.