Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 269
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od misa »

Hooonza píše:Tento měsíc už inkaso bylo zadáno?
Dobrý den, včera večer bylo zadáno.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

S odstupem casu chci Odorika pochvalit, za tuto vychytavku, ktera umoznuje klientum zit velmi pohodlny zivot a nemuset se o nic starat.
Tohle je skutecne vynikajici napad i provedeni v podani Odorika. Funguje to naprosto skvele.
Jeste jednou velke diky!
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

Jeste napad na drobne kosmeticke vylepseni:

V prehledu pripsanych castek by mohlo byt u dobijeni pres automaticke inkaso uvedeno v udaji "Způsob připsání kreditu" misto soucasneho "Fio platba", napriklad "automaticke dorovnani inkasem na kredit xx Kc".

Ta Fio platba je tam totiz uvedena i pri rucnim dobiti, tak aby bylo v tomto prehledu odliseno rucni/automaticke dobiti.
Návštěvník

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Návštěvník »

Nelze zadat předčíslí účtu - formulář hlásí neplatné číslo účtu.
Například mbanka má předčíslí účtů 670100- , přičemž je povinné.
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 269
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od misa »

Návštěvník píše:Nelze zadat předčíslí účtu - formulář hlásí neplatné číslo účtu.
Například mbanka má předčíslí účtů 670100- , přičemž je povinné.
Dobrý den,
Máme spoustu uživatelů, kteří mají nastaveno dobíjení inkasem u mbanky, a není s tím žádný problém, číslo jim šlo normálně vyplnit celé. Napište mi prosím, pro kterého uživatele a jaké číslo účtu se tam přesně snažíte zadávat na michaela[zavináč]odorik.cz
MaT
Příspěvky: 364
Registrován: pát 29. bře 2013 14:35:14

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od MaT »

No, ona mBanka je s tím předčíslím jedna z mála bank a jsou s tím poněkud trapní - což už jim před lety omlátilo na jejich fóru o hlavu také spousta lidí...

Jinak jeden ze způsobů je, zkusit tam napsat to číslo bez předčíslí. Ono totiž všechny účty u české mBank to předčíslí mají stejné a jejich systém to alespoň u příchozích plateb toleruje a bere to jako jeden účet - tzn. s předčíslím i bez. U inkasa to ale může být trochu choulostivější...

A ještě doplním, že v rozhraní Fio na to předčíslí samostatná kolonka není - byť u některých bank ano. Když jsem se ptal, jak mám posílat platby třeba právě do mBank (nebo ČNB, tam myslím dřív třeba čísla účtů Finančního úřadu také byla vždy s předčíslím - a to bylo důležité, i se s tím snad rozlišoval typ daně), tak prý ať do té kolonky číslo účtu (tzn. bez kódu banky) napíšu to číslo účtu a předčíslí normálně před něj, oddělené pomlčkou (resp. spíš spojovníkem - prostě to co máte na klávesnici jako minus nebo takovou tu krátkou ležatou čárkou). Předpokládám API u Fio banky, které Odorik využívá, to bude brát stejně. Takže pokud ve webovém rozrhraní Odorika není nějaká kontrola, která by vynucovala jen číslice, tak by to mělo snad projít...
xtonda
Příspěvky: 769
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xtonda »

Viz http://www.fio.cz/o-nas/faq/bankovni-sl ... tebni-styk

zjevně to nemá Fio v IB dostatečně opatřeno nápovědou.

Obecně se lze setkat i s normalizací, kdy se číslo doplní zleva nulami na 10 pozic, předčíslí se zleva doplní nulami na 6 pozic a napíše se to dohromady bez pomlček.

A jako perllička - KB kdysi na základě nějakého historického interního členění čísla účtu uváděla čísla účtů s pomlčkou před třetí pozicí zprava ačkoliv se nejednalo o oddělení předčíslí a pomlčku bylo nutno prostě vynechat.
ency
Příspěvky: 11
Registrován: sob 04. dub 2015 11:40:16

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od ency »

MaT píše:No, ona mBanka je s tím předčíslím jedna z mála bank a jsou s tím poněkud trapní - což už jim před lety omlátilo na jejich fóru o hlavu také spousta lidí...

Jinak jeden ze způsobů je, zkusit tam napsat to číslo bez předčíslí. Ono totiž všechny účty u české mBank to předčíslí mají stejné a jejich systém to alespoň u příchozích plateb toleruje a bere to jako jeden účet - tzn. s předčíslím i bez. U inkasa to ale může být trochu choulostivější...
Sice je jedna z mala, ale preci jen je to validni cislo uctu a melo by jit.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

Zajimavy clanek k tomuto tematu (automaticke dobijeni predplacenky):

Třetina lidí by přešla na předplacenku, pokud by se sama dobíjela
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/tret ... fault.aspx
xtonda
Příspěvky: 769
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xtonda »

Ten titulek je dost bulvarizován, navíc neznáme formulaci otázky v tom výzkumu, v článku je pak střízlivější formulace ... každý třetí uživatel paušálu by byl ochotný přejít na předplacenou kartu .... Já to tedy vnímám spíš tak, že třetina postpaidistů by byla ochotna strpět používání prepaidu, pokud by nemuseli řešit dobíjení a přineslo jim to nějakou další výhodu, a nikoliv tak, že třetina postpaidistů by dala přednost prepaidu, pokud by nemuseli řešit dobíjení.
Odpovědět