Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

Vždy je rozumné mít nějaké limity, jinak by vám vir na mobilu mohl provolat, prodatovat nebo proSMSkovat až statisíce.
Často to není vir, ale jen zákazník sám, který se prostě neuměl uhlídat.
Pokud platíte předem, máte jistotu, že na vás nikdo nebude posílat exkutory, účovat si poplatky za znovuzapojení a že se zbytečně nezadlužíte.
Operátor má zase jistotu, že dostane zaplaceno a nemusí se zabývat nepříjemným upomínáním a vymáháním.

Jediný důvod, proč by někdo měl dávat přednost postpaidu, je, že dostane lepší podmínky než u předplacených služeb.
Je to ale nelogické, protože v případě předplacenek operátoři dostanou peníze předem, tedy mělo by to být výhodnější.

Pro operátory je ale výhodné účtovat poplatky za znovuzapojení simkarty a je pro ně výhodné i to, že lidi provolají více, než by provolali u předplacené varianty - třeba proto, že se nedovedou ovládnout. Operátoři také mají rádi závazky. Proto nemají předplacené služby moc v oblibě a výhodné nabídky často dávají jen na smlouvu.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od helmut.niederman »

xsouku04 píše:Proto nemají předplacené služby moc v oblibě a výhodné nabídky často dávají jen na smlouvu.
A proto Eurotel GO - O2 karta, T-mobile Twist nikdy nenabízejí a snad ani nabízet nebudou takové služby jako přesměrování hovorů, blokování hovorů. Vyjimkou je Vodafone Karta, která to nabízí od dob Oskara. Ale je fakt, že i někteří virtuálové pod T-mobile a O2 to taky neumožňují vyjimka je u Odorika a 3Ton, kdy lze hovory přesměrovávat a blokovat pomocí USSD kódů. Ale takový Tescomobil to taky neumožňuje. Všichni virtuálové pod Vodafone to mají avšak se o tom moc nechlubí. Jinak jsem si všiml, že před deseti lety bylo normální, že operátor dal na své hlavní webové stránky informace o doplńkových službách jako je přesměrování hovorů, blokování hovorů, CLIP, CLIR, čekající hovor, konferenční hovor a dnes tito operátoři to taky na svém webu nabízejí avšak dostat se k nim je krkolomné, mají to pěkně schované a virtuálové ti to vůbec ani na svém webu nemají.
Návštěvník

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Návštěvník »

Zdravím,
zajímalo by mě, jestli je možné inkasem platit z jednoho bankovního účtu, dva nebo více účtů Odorik?
A jestli ano, jak je možné potom platby od sebe odlišit to je kolik šlo na který Odorik účet?
Díky, Michal.
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 269
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od misa »

Návštěvník píše:Zdravím,
zajímalo by mě, jestli je možné inkasem platit z jednoho bankovního účtu, dva nebo více účtů Odorik?
A jestli ano, jak je možné potom platby od sebe odlišit to je kolik šlo na který Odorik účet?
Díky, Michal.
Pokyny k inkasu vždy z naší strany obsahují variabilní symbol dobíjeného odorik účtu. Dobíjet více odorik účtů inkasem z jednoho bankovního účtu tedy jde, ale nezapomeňte to zahrnout do nastavení povolení k inkasu přímo na Vašem bankovním účtu - frekvence, maximální částka atd.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

Návštěvník píše:Zdravím,
zajímalo by mě, jestli je možné inkasem platit z jednoho bankovního účtu, dva nebo více účtů Odorik?
A jestli ano, jak je možné potom platby od sebe odlišit to je kolik šlo na který Odorik účet?
Díky, Michal.
Tak jsme odpověď napsali zároveň. Zde je, co jsem napsal já:

Ano, možné to je. Je třeba ale v bance povolení inkasa nastavit tak, aby mohlo dojít k více platbám ve stejný den.
Na jaký účet peníze šly, poznáte podle variabilního symbolu. Ten je stejný, jako kdybyste platby zadával ručně.
nijel
Příspěvky: 34
Registrován: úte 05. kvě 2015 15:42:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od nijel »

Nešlo by posunout automatické dorovnání kreditu pomocí inkasa na konec měsíce? Pokud má člověk nějaké balíčky, tak potřebuje aby na ně byl kredit a myslet na to není moc spolehlivé :-).
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

Mam problem s chybnym automatickym dobijenim kreditu u jednoho z mnou spravovanych uctu.

Zustatek pred dobijenim 1.7. byl 164.41 a melo se dorovnat na kredit 500, ale
2.7. se dorovnalo castkou 314.08 jen na vysledny kredit 478.49 (ID hovoru: 125658719 s timto novym zustatkem),
prvni hovory po dobiti byly bezplatne, takze tam by chyba byt nemela.

Do kreditu 500 tedy po dobiti chybelo 21.51 Kc.

Poznamka:
V cervnu se nedobijelo, protoze nebyl pokles zustatku pod stanovenou mez, v kvetnu se dobijelo a bylo to v poradku, tedy do kreditu 500 Kc.

EDIT: Nastaveni hodnot pro automaticke dorovnani jsem kontroloval a to je spravne a nemenilo se.

Prosim o kontrolu a sdeleni kde je chyba.
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 269
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od misa »

Zedna píše:Mam problem s chybnym automatickym dobijenim kreditu u jednoho z mnou spravovanych uctu.

Zustatek pred dobijenim 1.7. byl 164.41 a melo se dorovnat na kredit 500, ale
2.7. se dorovnalo castkou 314.08 jen na vysledny kredit 478.49 (ID hovoru: 125658719 s timto novym zustatkem),
prvni hovory po dobiti byly bezplatne, takze tam by chyba byt nemela.

Do kreditu 500 tedy po dobiti chybelo 21.51 Kc.

Poznamka:
V cervnu se nedobijelo, protoze nebyl pokles zustatku pod stanovenou mez, v kvetnu se dobijelo a bylo to v poradku, tedy do kreditu 500 Kc.

EDIT: Nastaveni hodnot pro automaticke dorovnani jsem kontroloval a to je spravne a nemenilo se.

Prosim o kontrolu a sdeleni kde je chyba.
Dobrý den,

požadavek jsme generovali a do banky odesílali už hned prvního dopoledne, kdy jste měl kredit ještě 185.91 Kč, takže to sedí. I když máte také FIO, požadavek se v bance provede až další pracovní den.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

misa píše:požadavek jsme generovali a do banky odesílali už hned prvního dopoledne, kdy jste měl kredit ještě 185.91 Kč, takže to sedí. I když máte také FIO, požadavek se v bance provede až další pracovní den.
Aha, toto mne jako pricina nesouladu nenapadlo a pritom je to logicke.
Dekuji za vysvetleni.
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od vlk »

Bylo to v úvodu zmiňováno, že se systém automatického inkasa bude rozšiřovat, kdy to zhruba bude? A jaké plánujete vlastnosti?
Dobíjení na začátku měsíce mi vyhovuje.
Pro mě ideální systém by byl takový, že bych si mohl nastavit vysokou minimální částku, aby nabíjení probíhalo jednou za uherský rok, což nyní můžu. Nicméně není tam žádná pojistka, aby se inkaso provedlo v daném měsíci i v případě, kdy zůstatek poklesne pod jinou částku A. Popř. aby se inkaso provedlo vždy v nějakém kalendářním měsíci. (Chci minimalizovat počet transakcí k účtování)
No a pokud někdy zprovozníte i časté inkaso během měsíce a budu si moci nastavit, že když v měsíci poklesne můj zůstatek pod částku B tak se mi dobije kredit také tentokráte nejlépe i s upozorněním na email/SMS - tak to bude značka ideál.
Odpovědět