Těchto pravidel může být neomezené množství pro různá čísla volajícího a mají vždy přednost před obyčejným paralelním zvoněním, které se v tomto případě vůbec neuplatní. Pravidel pro jedno číslo volajícího může být také více - pokud bude splněno více pravidel bude se jednat o běžné paralelní zvonění.
Služba je na Odorik.cz se dostupná už od samého začátku, jen nebylo možné, aby si to samotný uživatel zadal přímo na webovém rozhraní. Víc jak rok je možné tyto záznamy spravovat přes odorik api. Možnosti využití jsou opravdu bohaté a fantazii se překážky nekladou.
Co mne napadá:
- Je možné tím blokovat otravy - pustíte jim falešné zvonění - viz příklad. Může se hodit především na osmistovkách. Pravidla jsou uplatněny i pro skrytá čísla.
- Důležité zákazníky nebo členy rodiny můžete spojit přímo s kompetentní osobou.
- Můžete si zde nadefinovat seznam čísel, kterým dovolíte vstup do konferenční místnosti
- Můžete přes Vaše číslo nechat sebe, nebo Vašeho známého spojit do zahraničí za Odorik VoIP ceny.
- Pokud máte jedno firemní číslo a více zaměstnanců (linek) můžete chtít, aby se volaný se zmeškaným hovorem dovolat zpět tomu člověku, který se mu naposledy pokoušel zavolat. Pokud máte o tohle zájem, kontaktujte nás, případně si to můžete řešit automatickým vkládáním a mazání pravidel přes API.
- .....
Znak ">" odděluje číslo volajícího od volaného čísla.