Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Prosím, nejde zařadit že by linka vypadala jako obsazená a automaticky ukončila hovor a iniciovala zpětné volání na moje číslo a dále na číslo kdo se pokoušel dovolat.
Existuje pro toto nějaké řešení?
Existuje pro toto nějaké řešení?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Nerozumím, co tímto myslíte.
a dále na číslo kdo se pokoušel dovolat
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Mám na mysli že kdokoliv by mohl volat na můj účet jednom by prozvonil a tím pádem by se dovolal ke mě přes callback . Ale abych mohl hovory lépe regulovat tak nejdříve by telefon zvonil u mě a pak hovor by se přepojil na číslo které mě prozvonilo. Chápu to jako levnější alternativu 800 linek.
xsouku04 píše:Nerozumím co myslíte tímto.a dále na číslo kdo se pokoušel dovolat
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Tohle zatím nejde. Ale podívejte se na možnost zde: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=2848ebay.cn píše:Mám na mysli že kdokoliv by mohl volat na můj účet jednom by prozvonil a tím pádem by se dovolal ke mě přes callback . Ale abych mohl hovory lépe regulovat tak nejdříve by telefon zvonil u mě a pak hovor by se přepojil na číslo které mě prozvonilo. Chápu to jako levnější alternativu 800 linek.
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
V rozhraní si vyrobíte pevnou nebo nomadickou linku, na které nic neaktivujete, akorát si necháte posílat informace o ztracených hovorech.ebay.cn píše:Mám na mysli že kdokoliv by mohl volat na můj účet jednom by prozvonil a tím pádem by se dovolal ke mě přes callback . Ale abych mohl hovory lépe regulovat tak nejdříve by telefon zvonil u mě a pak hovor by se přepojil na číslo které mě prozvonilo. Chápu to jako levnější alternativu 800 linek.xsouku04 píše:Nerozumím co myslíte tímto.a dále na číslo kdo se pokoušel dovolat
Někde na síti si nainstalujete SMTP server na doručování pošty. Na jeho adresu přesměrujete informace o ztracených hovorech. Do procmail napíšete filtr, který vyseparuje číslo odesílatele, a přes Odorik API vyvolá obrácený callback. Mail pak můžete zahodit.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Děkuji za nahlášení. Opravil jsem to. V případě paralelního vyzvánění, kdy pro jedno konkrétní číslo volajícího bylo více platných pravidel, zafungovalo vždy jen jedno. Bylo tam tedy umělé omezení, které jsem odstranil.xmartin píše:Nefunguje kombinace paralelního vyzvánění a směrování. Tedy pokud chci, aby jedno konkrétní číslo vyzvánělo na lince a zároveň třeba na Skype a všechna ostatní jen na lince, při volání na toto číslo zvoní pouze Skype. Stejné je to i v kombinaci jiné a původní linky, zvoní jen ta jiná linka.
Např. mějme hlavní linku *000000, jinou linku *999999 a volajícího 533533533, pak při těchto pravidlech je použito jen to, které nesměruje na hlavní linku, nezáleží na jejich pořadí:Kombinace bez směrování fungují správně, vyzvání všude:
- *000000, 533533533>*000000, 533533533>skype:nekdo
- *000000, 533533533>*000000, 533533533>*999999
- *000000, skype:nekdo
- *000000, *999999
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Existuje nějaká možnost přesměrovat volání z konkrétního čísla jen v případě nedostupnosti linky? V nastavení linek je možnost určit pouze všeobecné přesměrování. Jistým řešením je to zpožděné vyzvánění, ale ideální to není, protože, pokud to správně chápu, volající musí čekat x vteřin, než to začne zvonit jinde, i když je ústředně jasné, že linka je nedostupná.
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Nevím kde dělám chybu, ale nedaří se mi to. Mám číslo 533xxxxxx, na něj volám ze svého mobilu 603xxxxxx a chci hovor z mého mobilu přesměrovat na linku *8223004. Zadal jsem jako paralelní vyzvánění jen 603xxxxxx>*8223004, ale přesměrovávají se mi všechny hovory.
Jde o linku 412111
Edit:
Tak už to funguje. Buď to někdo opravil nebo stačilo chvíli počkat, až se to někam propíše.
Jde o linku 412111
Edit:
Tak už to funguje. Buď to někdo opravil nebo stačilo chvíli počkat, až se to někam propíše.
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Nastavil jsem si v paralelním zvonění směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího na linku s geo číslem ve tvaru 731871911>*0821. Když toto mobilní číslo zavolá na geo číslo této linky, tak je obsazeno, což je správně.
Na stejnou linku směruji telefonní číslo, které mám u jiného VoIP operátora. Zavolá-li uvedené mobilní číslo na číslo, které mám u tohoto VoIP operátora, tak linka zvoní. Lze nějak docílit toho, aby bylo také obsazeno?
Na stejnou linku směruji telefonní číslo, které mám u jiného VoIP operátora. Zavolá-li uvedené mobilní číslo na číslo, které mám u tohoto VoIP operátora, tak linka zvoní. Lze nějak docílit toho, aby bylo také obsazeno?
Re: Směrování příchozích hovorů na základě čísla volajícího
Musíte zadat to, co se zobrazuje jako číslo volajícího, když volá přes jiného operátora. Je zde možná problém, Odorik píše: "U ověřených VoIP operátorů bude zachováno původní číslo volajícího i v případě dalšího přesměrování." Když zadáte číslo od jiného operátora, pak se NIKDO nedovolá. (to asi nechcete)