mobilemanic píše:
Nešlo by to nějak vymyslet? Buď to přesměrovávání chat-zpráv udělat volitelné (ztracenou reklamu si Odorik může vykompenzovat zpoplatněním, které už stejně bylo oznámeno). A nebo nepřeposílat zprávu v případě, pokud je k účtu přihlášen kromě Odoriku jakýkoliv další klient? (to se dá zjistit, skype síť na to má nějaký /příkaz, kterým by se to dalo zjišťovat)...
Co Vy na to?
Jestli Skype klient umí zjistit, jeslti je ještě někde bokem jiný skype client a předat to přes api naší aplikaci, to netuším.
Spíše bych si tipnul, že to neumí. Nemá to zas tolik použití a často je vůbec skype rád, když to alespoň volá a uživatelé online jsou opravdu zelení. Aby měl skype klient možnost chatovací zprávy nepřijímat, o tom také pochybuji. Proč to ale takhle komplikovat?
Prostě si přesměrujte hlavní skype na skype, který je u odoriku vždy online a máte to vyřízeno.
Chatovací zprávy budou doručeny, až se přihlásíte. Volat ale bude možné vždy. Uživatelé navíc bezpečně poznají, kdy jste online a kdy nikoli.
Tedy nevidím žádnou nevýhodu. Snad jen tedy to, naučit uživatele volat, i když místo online je u Vašeho statusu ta zelená šipka značící přesměrování. To ale zvládnou. Pochopit větu: "Volejte i když nejsem online, mám totiž přesměrované svoje Skype jméno na pevnou/mobil." je poměrně snadná.