U nás ale nelze přebrat hovor vytočením *98. Je třeba přimět Cisco, aby to dělal druhým možným způsobem bez vytáčení nového podivného hovoru.gyrus píše:Jedna takova situace, kde jsem to zkousel - hovory, kde se tam stalo jsou: 395433617, 395433616, 395433623, 395433622. (V logu je např. vidět hláška **086** Declined).
To s tou *98 popisuji treba tady: https://community.cisco.com/t5/small-bu ... -p/3294087
Možnost přebrat zvonící hovory i bez BLF
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost přebrat zvonící hovory i bez BLF
Re: Možnost přebrat zvonící hovory i bez BLF
Tak už to jde. Nastavení bylo v Attendant Console jako Call Pickup Code (nastavil jsem **) a musel byt vybran server typy RFC3265_4235.
Ale zase je špatně na BLF vidět zvonění či probíhající hovor u telefonů připojených přes Sipuru - kontrolka zůstává zelená, ať telefon zvoní či se hovoří. Kde bych měl hledat problém tady?
Díky!
Ale zase je špatně na BLF vidět zvonění či probíhající hovor u telefonů připojených přes Sipuru - kontrolka zůstává zelená, ať telefon zvoní či se hovoří. Kde bych měl hledat problém tady?
Díky!