Možnost přebrat zvonící hovory i bez BLF

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Re: Možnost přebrat zvonící hovory i bez BLF

Příspěvekod xsouku04 » čtv 28. led 2021 20:45:09

gyrus píše:Jedna takova situace, kde jsem to zkousel - hovory, kde se tam stalo jsou: 395433617, 395433616, 395433623, 395433622. (V logu je např. vidět hláška **086** Declined).
To s tou *98 popisuji treba tady: https://community.cisco.com/t5/small-business-support-documents/configuring-busy-lamp-field-blf-call-pickup-cp-with-broadsoft/ta-p/3294087

U nás ale nelze přebrat hovor vytočením *98. Je třeba přimět Cisco, aby to dělal druhým možným způsobem bez vytáčení nového podivného hovoru.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7308
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Možnost přebrat zvonící hovory i bez BLF

Příspěvekod gyrus » stř 03. úno 2021 22:48:05

Tak už to jde. Nastavení bylo v Attendant Console jako Call Pickup Code (nastavil jsem **) a musel byt vybran server typy RFC3265_4235.
Ale zase je špatně na BLF vidět zvonění či probíhající hovor u telefonů připojených přes Sipuru - kontrolka zůstává zelená, ať telefon zvoní či se hovoří. Kde bych měl hledat problém tady?
Díky!
gyrus
 
Příspěvky: 49
Registrován: sob 05. pro 2015 21:14:45

Předchozí

Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků