Tohle by bylo ideální. Problém je, že balíček je třeba zvolit předem. To, jak zákazník hodlá následující měsíc volat, ví nejlépe on sám, tedy nejlepší je, když si to zvolí sám.Kristovec píše:Takhle bych to strávil i já.xtonda píše:Tohle mi přijde šíleně zmatečné, možná by to více osvětlilo, kdyby byly konkrétně vypsány obsahy a podmínky jednotlivých balíčků připadajících do úvahy a případně modelový příklad.
Zajímavé by bylo, kdyby klient balíček nevolil, ale na konci měsíce by se automaticky uplatnil ten, který vyjde nejvýhodněji. Předpokládám, že to ale podmínky GTS/T-Mobile neumožní.
Viděl jsem i nápad,Orange.sk,že v průběhu hovoru minutová sazba klesá,začíná se na 0,12 €/min,po např. 10.minutě se účtuje 0,08 €/min a třeba od 31.minuty téhož hovoru 0,06 €/min. Co tento způsob?
V každém případě je možné tyto balíčky udělat naruby jen ze začátku, než vlastně zjistíme, jaký je o balíčky zájem a jestli tam nejsou nějaké záludnosti ze strany T-mobile pro účtování v reálném čase.
Pokud by o balíčky byl velký zájem a bylo to technicky možné, můžeme je časem předělat na korektní účtování v reálném čase, což by bylo uživatelsky asi ještě přívětivější.
Nechceme to ale nyní zdržovat, takže testovací provoz balíčků by mohl být v režimu "naruby".