Jednodušší správa zvukových hlášek

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Příspěvek od helmut.niederman »

xsouku04 píše: Stisknutí tlačítka bude zpoplatněno sazbou podle délky výsledného zvukového souboru něco jako 6 Kč/min s účtováním po vteřině. Tedy u běžných hlášek to budou drobné. Samotné používání už bude zdarma.
Moment, to znamená, že když se mi někdo dovolá, tak za hovor za vyslechnutou hlášku platí jak volaný tak i volající ? Když budu mít hlášku cca dlouhou 5 minut a někdo se mi dovolá, tak za tento hovor zaplatím 30,- Kč jakožto volaný ? Nebo zaplatím pouze jednou - jednorázová sazba při zřízení té hlášky. :?:
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Příspěvek od xsouku04 »

helmut.niederman píše:
xsouku04 píše: Stisknutí tlačítka bude zpoplatněno sazbou podle délky výsledného zvukového souboru něco jako 6 Kč/min s účtováním po vteřině. Tedy u běžných hlášek to budou drobné. Samotné používání už bude zdarma.
Moment, to znamená, že když se mi někdo dovolá, tak za hovor za vyslechnutou hlášku platí jak volaný tak i volající ? Když budu mít hlášku cca dlouhou 5 minut a někdo se mi dovolá, tak za tento hovor zaplatím 30,- Kč jakožto volaný ? Nebo zaplatím pouze jednou - jednorázová sazba při zřízení té hlášky. :?:
Ne platit se bude jen za nepovinné převádění textu na zvuk. Jednorázově. Je už pak jedno, kolik lidí bude volat a hlášku si vyslechne. Hlášky bývají obvykle o délce 5-30 vteřin, tedy není to žádná pálka. Pokud chcete předčítat pohádku, asi bude levnější to přečíst sám.
swejzi
Příspěvky: 79
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Příspěvek od swejzi »

Zdravím,
šlo by toto použít i pro callback volání? Typicky pro případ, že volám callback obráceně, tedy že to první zvoní u toho komu volám, on přijme hovor, přehraje se mu hláška třeba "čekejte prosím, budete spojeni" a pak to začne vyzvánět u mě.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Příspěvek od xsouku04 »

swejzi píše:Zdravím,
šlo by toto použít i pro callback volání? Typicky pro případ, že volám callback obráceně, tedy že to první zvoní u toho komu volám, on přijme hovor, přehraje se mu hláška třeba "čekejte prosím, budete spojeni" a pak to začne vyzvánět u mě.
To, co se přehraje při obráceném zpětném volání, nelze nastavit. Stejně ale lze doporučit takto volat jen svým známým a ti už budou vědět, že mají počkat.
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Příspěvek od vlk »

Georgius píše:No podle mne hláška typu "Dobrý den, dovolali jste se do lampárny, dovolujeme si upozornit, že veškeré hovory online streamujeme CIA i KGB, pokud se vám to nelíbí tak zavěste. Tramtarárara tuc tuc tuc tramtarárarára tuc tuc tuc tramtarárarára. Vyčkejte na spojení, všichni operátoři jsou na obědě. Tramtarárarára ..." je klasickým adeptem na toto použití. Pokud na druhé straně není profesionální callcentrum, ale banda lidí s přesměrováním na mobily, tak budou vědět, že NESMÍ vzít hovor dříve než za cca 5s (do písničky) a volající zaplatí proti přímému volání jen těch 5s navíc. No a pokud to nikdo nebere, tak si poslechne písničku ...
jj, přesně o tom samém využití jsem přemýšlel také. Nicméně to, aby to nikdo nezvedl dřív jsem měl v plánu využít paralelní zpožděné volání. Nicméně bych to potřeboval nejen na pevné, ale i na mobilu, což zřejmě nepůjde, protože T-mobile.
martv
Příspěvky: 44
Registrován: úte 22. led 2013 1:26:57

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

Příspěvek od martv »

xsouku04 píše:Každý účet může mít definovaných až 999 zvukových hlášky, kterým se přiděluje "evidenční číslo" z rozsahu 1-999.
Tyto zvukové hlášky je možné používat v IVR hlasových menu a ode dneška nově též i pro uvítací hlášku nebo hlasovou schránku.
Bomba! Díky moc, už jsem to využil (mám nahrané profi hlášky, takže jsem nemohl použít současnou variantu namluvení speciálním kódem z linky).
Odpovědět