Jednodušší správa zvukových hlášek
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jednodušší správa zvukových hlášek
Každý účet může mít definovaných až 999 zvukových hlášky, kterým se přiděluje "evidenční číslo" z rozsahu 1-999.
Tyto zvukové hlášky je možné používat v IVR hlasových menu a ode dneška nově též i pro uvítací hlášku nebo hlasovou schránku.
Spravovat zvukové hlášky můžete v menu nastavení účtu -> IVR - hlasové menu -> správa zvukových hlášek
Novou hlášku můžete nahrát pomocí VoIP telefonu nebo uploadovat MP3 soubor s požadovaným zvukovým záznamem.
V plánu je též zvukový syntetizér .
Aktualizoval jsem dokumentaci speciálních čísel.
Tyto zvukové hlášky je možné používat v IVR hlasových menu a ode dneška nově též i pro uvítací hlášku nebo hlasovou schránku.
Spravovat zvukové hlášky můžete v menu nastavení účtu -> IVR - hlasové menu -> správa zvukových hlášek
Novou hlášku můžete nahrát pomocí VoIP telefonu nebo uploadovat MP3 soubor s požadovaným zvukovým záznamem.
V plánu je též zvukový syntetizér .
Aktualizoval jsem dokumentaci speciálních čísel.
-
- Příspěvky: 486
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
1) Ta uvítací hláška z WAV souboru šla udělat už nyní a to použitím IVR, ale takto je to samozřejmě jednodušší
2) Syntetizér ještě není? No já ho zkoušel a zdál se mi nějaký rozbitý - nic neříkal. Ale v GUI se tváří, jako že už dávno existuje a má normálně fungovat. Pokud nefunguje, nemělo by to tam být zmíněno, aby se někteří chudáci jako třeba já zbytečně nesnažili? :-/
2) Syntetizér ještě není? No já ho zkoušel a zdál se mi nějaký rozbitý - nic neříkal. Ale v GUI se tváří, jako že už dávno existuje a má normálně fungovat. Pokud nefunguje, nemělo by to tam být zmíněno, aby se někteří chudáci jako třeba já zbytečně nesnažili? :-/
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
Chápu to dobře tak, že "přehrávání uvítací hlášky" je méně výhodné než dát to do paralelního vyzvánění, protože při paralelním vyzvánění současně zvoní telefon a přehrává se hláška a jediná "starost" je aby to na dané lince nevzal dříve než se dopřehraje hláška (která ale typicky může být pár vteřin a následovat hudba, kterou se dá kdykoliv přerušit) .
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
Ne, tak to není. Současné zvonění a přehrávání hlášky nyní nepodporujeme.Georgius píše:Chápu to dobře tak, že "přehrávání uvítací hlášky" je méně výhodné než dát to do paralelního vyzvánění, protože při paralelním vyzvánění současně zvoní telefon a přehrává se hláška a jediná "starost" je aby to na dané lince nevzal dříve než se dopřehraje hláška (která ale typicky může být pár vteřin a následovat hudba, kterou se dá kdykoliv přerušit) .
Hlasová schránka se do paralelního zvonění dává hlavně z toho důvodu, že když to dlouho nikdo nebere (třeba proto, že máte po pracovní době nebo dovolenou), můžete volajícímu něco sdělit, případně může něco sdělit volající i Vám, přijde to emailem.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
Dříve mohla mít každá linka jen jednu hlasové zprávu (pro každý typ služby) a šlo to změnit jen přemazáním. Hlášky se nahrávaly pomocí speciálních čísel. Nový způsob je přehlednější a můžete si hlášky snadněji přepínat.mobilemanic píše:1) Ta uvítací hláška z WAV souboru šla udělat už nyní a to použitím IVR, ale takto je to samozřejmě jednodušší
Aha. Ono to mělo být hotové už dávno. Pozná se to tak, že tam přibude tlačítko, které převede psaný text na zvukový záznam.mobilemanic píše: 2) Syntetizér ještě není? No já ho zkoušel a zdál se mi nějaký rozbitý - nic neříkal. Ale v GUI se tváří, jako že už dávno existuje a má normálně fungovat. Pokud nefunguje, nemělo by to tam být zmíněno, aby se někteří chudáci jako třeba já zbytečně nesnažili? :-/
Stisknutí tlačítka bude zpoplatněno sazbou podle délky výsledného zvukového souboru něco jako 6 Kč/min s účtováním po vteřině. Tedy u běžných hlášek to budou drobné. Samotné používání už bude zdarma.
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
Takže je to alespoň v plánu ? To by bylo perfektní ...xsouku04 píše: Současné zvonění a přehrávání hlášky nyní nepodporujeme.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
Hlavní problém ale vidím v tom, že takové zvonění, které je vlastně spíše hláškou by se muselo platit. Z toho důvodu předpokládám, že by o to nebyl velký zájem.Georgius píše:Takže je to alespoň v plánu ? To by bylo perfektní ...xsouku04 píše: Současné zvonění a přehrávání hlášky nyní nepodporujeme.
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
Ale to je v případě "přehrávání uvítací hlášky" také, naopak volající platí poslouchání hlášky + dobu než to někdo zdvihne, kdežto ve variantě paralelního zvonění by naopak platil "jen" dobu než to někdo zdvihne - poslouchání hlášky Nebo mi něco podstatného uniká ?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
Je to tak. Co by ale mělo typicky být takovou hláškou, u které nemám jistotu, že si ji zákazník vyzvedne až do konce?Georgius píše:Ale to je v případě "přehrávání uvítací hlášky" také, naopak volající platí poslouchání hlášky + dobu než to někdo zdvihne, kdežto ve variantě paralelního zvonění by naopak platil "jen" dobu než to někdo zdvihne - poslouchání hlášky Nebo mi něco podstatného uniká ?
Re: Jednodušší správa zvukových hlášek
No podle mne hláška typu "Dobrý den, dovolali jste se do lampárny, dovolujeme si upozornit, že veškeré hovory online streamujeme CIA i KGB, pokud se vám to nelíbí tak zavěste. Tramtarárara tuc tuc tuc tramtarárarára tuc tuc tuc tramtarárarára. Vyčkejte na spojení, všichni operátoři jsou na obědě. Tramtarárarára ..." je klasickým adeptem na toto použití. Pokud na druhé straně není profesionální callcentrum, ale banda lidí s přesměrováním na mobily, tak budou vědět, že NESMÍ vzít hovor dříve než za cca 5s (do písničky) a volající zaplatí proti přímému volání jen těch 5s navíc. No a pokud to nikdo nebere, tak si poslechne písničku ...