Nová nižší cena při volání na Slovensko

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod Kristovec » pon 14. zář 2015 8:28:20

Zivan píše:Tak pro casto volajici existuje moznost i volani za 0,13€/hovor (mezi SIMkami O2.sk) :)


Využívám. ;)

Jinak - za 30 Eur mésíčně mají EU neomezeně.
Kristovec
 
Příspěvky: 1232
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod JoHnY » stř 16. zář 2015 9:56:37

A da sa prosim nejako vypnut ta otravna hlaska o zlacneni ktoru mi to teraz hlasi kazdy raz pred volanim na Slovensko? :-)
JoHnY
 

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod xsouku04 » stř 16. zář 2015 12:28:48

JoHnY píše:A da sa prosim nejako vypnut ta otravna hlaska o zlacneni ktoru mi to teraz hlasi kazdy raz pred volanim na Slovensko? :-)

Opakovat by se měla u každého uživatele jen třikrát u každé destinace - tedy pokud si ji celou vyslechnete.
Tedy třikrát pro mobil a třikrát pro pevnou.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6350
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod JoHnY » stř 16. zář 2015 13:56:01

Aha ok, tak to snad nejako zvladnem, ja som sa bal ze mi to bude prehravat stale.
JoHnY
 

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod alik » pát 25. zář 2015 18:21:21

Rovněž se přimlouvám za zrušení této hlášky. U prarodičů to mělo negativní ohlas, jelikož všude vidí povod díky mědiím, nebylo možné se jim dovolat ze zahraniční. Jakmile se ozval automat, hovor pokaždé položili a já jsem první moment taky nevěděl co se přesně děje. Dle mého názoru jde o nevhodnou formu marketingu, pokud někdo dokáže používat voip, tak si jistě dokáže vyhledat i cenu hovoru.. Děkuji.
alik
 

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod xsouku04 » pát 25. zář 2015 22:13:44

alik píše:Rovněž se přimlouvám za zrušení této hlášky. U prarodičů to mělo negativní ohlas, jelikož všude vidí povod díky mědiím, nebylo možné se jim dovolat ze zahraniční. Jakmile se ozval automat, hovor pokaždé položili a já jsem první moment taky nevěděl co se přesně děje. Dle mého názoru jde o nevhodnou formu marketingu, pokud někdo dokáže používat voip, tak si jistě dokáže vyhledat i cenu hovoru.. Děkuji.

Děkuji za názor. Rozumím, také se mi to nelíbí, jak je to nyní. Není to ale z naší strany myšleno jako marketing, ale především informace. A to hlavně o případném nuceném zdražení. Naslibovali jsme to ve všeobecných podmínkách, tedy jako první krok asi bude nutné změnit všeobecné podmínky, což se musí hlásit měsíc předem.
Nyní je moje představa taková, že bychom počet čtení změnili na 2 krát a umožnili to úplně vypnout a nastavit počet čtení. Také krátkou variantu jen "změna ceny". Myslíte, že krátká varianta "změna ceny" přečtená jen dvakrát pro každou změněnou destinaci by mohla někomu vadit?

Dobré řešení by mohlo být každého informovat emailem, pokud se změnila cena destinace kam třeba za poslední 3 měsíce volal.
U velké části lidí ale vůbec email nemáme... Takže bychom museli zase rozlišovat typ hovoru.

Jinak hlášku "Voláte na číslo jiného operátora" vynucuje přímo vyhláška ČTÚ, je povinná, i když jde vypnout. Čte se v tom případě, že volané číslo je z našeho rozsahu, ale bylo přeneseno jinam.

Jinak je potřeba případné změny cen vyladit, protože budou nyní častější. Především směrem dolů, ale občas i směrem nahoru. Tedy ti, co volají do zahraničí, se s tím budou setkávat častěji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6350
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod vlk » sob 26. zář 2015 20:27:12

xsouku04 píše:
alik píše:Rovněž se přimlouvám za zrušení této hlášky. U prarodičů to mělo negativní ohlas, jelikož všude vidí povod díky mědiím, nebylo možné se jim dovolat ze zahraniční. Jakmile se ozval automat, hovor pokaždé položili a já jsem první moment taky nevěděl co se přesně děje. Dle mého názoru jde o nevhodnou formu marketingu, pokud někdo dokáže používat voip, tak si jistě dokáže vyhledat i cenu hovoru.. Děkuji.

Děkuji za názor. Rozumím, také se mi to nelíbí, jak je to nyní. Není to ale z naší strany myšleno jako marketing, ale především informace. A to hlavně o případném nuceném zdražení. Naslibovali jsme to ve všeobecných podmínkách, tedy jako první krok asi bude nutné změnit všeobecné podmínky, což se musí hlásit měsíc předem.
Nyní je moje představa taková, že bychom počet čtení změnili na 2 krát a umožnili to úplně vypnout a nastavit počet čtení. Také krátkou variantu jen "změna ceny". Myslíte, že krátká varianta "změna ceny" přečtená jen dvakrát pro každou změněnou destinaci by mohla někomu vadit?

Dobré řešení by mohlo být každého informovat emailem, pokud se změnila cena destinace kam třeba za poslední 3 měsíce volal.
U velké části lidí ale vůbec email nemáme... Takže bychom museli zase rozlišovat typ hovoru.

Jinak hlášku "Voláte na číslo jiného operátora" vynucuje přímo vyhláška ČTÚ, je povinná, i když jde vypnout. Čte se v tom případě, že volané číslo je z našeho rozsahu, ale bylo přeneseno jinam.

Jinak je potřeba případné změny cen vyladit, protože budou nyní častější. Především směrem dolů, ale občas i směrem nahoru. Tedy ti, co volají do zahraničí, se s tím budou setkávat častěji.

Myslím si, že překvapení pramení z toho, že jste průkopníci této hlášky. A nemyslím si, že kdo umí používat VoIP, umí si vyhledat cenu. Jak čtu diskuze, dost lidí tu pro své rodiče zajistilo VoIP aniž by věděli, že používají VoIP.
Bohužel neměl jsem tu čest ještě volat do destinace, kde se změnila cena, takže nevím, jak ta hláška zni a jak je dlouhá, jak se platí atd. Ale osobně, pokud mě někdo po změně ceny jednou informuje, že volám nyní dráž či levněji za tolik a tolik tak to rozhodně beru jako přídavnou službu. A prosím tedy o defaultní zachování čtení takové hlášky aspoň jednou. Pokud bude možné si nastavit častější opakování, ok, ale mě bude stačit jednou.
Jen by mě zajímalo, jak to je či bude fungovat? Je to hlášení zvlášť pro každou linku (pro mě chtěné)? Nebo pro každou cenu? (Někdo je v ceníku rozlišeni operátoři a cena stejná, takže to bude hlásit pro každého operátora v dané zemi zvlášť - to není pro mě moc chtěné)
V každém jsem pro zachování, právě kvůli tomu, že mám příbuzné pod svým účtem, kteří volají i do zahraničí.
vlk
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned 29. pro 2013 20:04:40

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod alik » úte 29. zář 2015 12:39:56

[quote="xsouku04"][quote="alik"]Rovněž se přimlouvám za zrušení této hlášky. U prarodičů to mělo negativní ohlas, jelikož všude vidí povod díky mědiím, nebylo možné se jim dovolat ze zahraniční. Jakmile se ozval automat, hovor pokaždé položili a já jsem první moment taky nevěděl co se přesně děje. Dle mého názoru jde o nevhodnou formu marketingu, pokud někdo dokáže používat voip, tak si jistě dokáže vyhledat i cenu hovoru.. Děkuji.[/quote]
Děkuji za názor. Rozumím, také se mi to nelíbí, jak je to nyní. Není to ale z naší strany myšleno jako marketing, ale především informace. A to hlavně o případném nuceném zdražení. Naslibovali jsme to ve všeobecných podmínkách, tedy jako první krok asi bude nutné změnit všeobecné podmínky, což se musí hlásit měsíc předem.
Nyní je moje představa taková, že bychom počet čtení změnili na 2 krát a umožnili to úplně vypnout a nastavit počet čtení. Také krátkou variantu jen "změna ceny". Myslíte, že krátká varianta "změna ceny" přečtená jen dvakrát pro každou změněnou destinaci by mohla někomu vadit?

Dobré řešení by mohlo být každého informovat emailem, pokud se změnila cena destinace kam třeba za poslední 3 měsíce volal.
U velké části lidí ale vůbec email nemáme... Takže bychom museli zase rozlišovat typ hovoru.

Jinak hlášku "Voláte na číslo jiného operátora" vynucuje přímo vyhláška ČTÚ, je povinná, i když jde vypnout. Čte se v tom případě, že volané číslo je z našeho rozsahu, ale bylo přeneseno jinam.

Jinak je potřeba případné změny cen vyladit, protože budou nyní častější. Především směrem dolů, ale občas i směrem nahoru. Tedy ti, co volají do zahraničí, se s tím budou setkávat častěji.[/quote]


Pro mne je nejlepší řešení možnost vypnutí této hlášky v nastavení pro všechny destinace u konkrétního čísla, pokud je to možné. Děkuji.
alik
 

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod Zedna » stř 30. zář 2015 0:16:44

alik píše:Pro mne je nejlepší řešení možnost vypnutí této hlášky v nastavení pro všechny destinace u konkrétního čísla, pokud je to možné. Děkuji.


I ja bych uvital moznost tuto hlasku kompletne vypnout.
Mne by se dokonce libilo, kdyby to implicitne bylo vypnute (a ne zapnute jako nyni).
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 720
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Nová nižší cena při volání na Slovensko

Příspěvekod Z.K. » stř 30. zář 2015 12:28:52

Netreba zabudnut na cenu konkurenta Opencall http://www.opencall.cz/, ktory ponuka cenu 1.80 CZkmin pri tarifikacii 60+60 (sek) z mobilu na mobil (GSM) bez pouzitia callbacku alebo inych novodobych sposobov volania, ale treba priznat, ze internetova cena volania z CZ do SVK je neodolatelna.
Z.K.
 

PředchozíDalší

Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků