Využívám.Zivan píše:Tak pro casto volajici existuje moznost i volani za 0,13€/hovor (mezi SIMkami O2.sk)
Jinak - za 30 Eur mésíčně mají EU neomezeně.
Využívám.Zivan píše:Tak pro casto volajici existuje moznost i volani za 0,13€/hovor (mezi SIMkami O2.sk)
Opakovat by se měla u každého uživatele jen třikrát u každé destinace - tedy pokud si ji celou vyslechnete.JoHnY píše:A da sa prosim nejako vypnut ta otravna hlaska o zlacneni ktoru mi to teraz hlasi kazdy raz pred volanim na Slovensko?
Děkuji za názor. Rozumím, také se mi to nelíbí, jak je to nyní. Není to ale z naší strany myšleno jako marketing, ale především informace. A to hlavně o případném nuceném zdražení. Naslibovali jsme to ve všeobecných podmínkách, tedy jako první krok asi bude nutné změnit všeobecné podmínky, což se musí hlásit měsíc předem.alik píše:Rovněž se přimlouvám za zrušení této hlášky. U prarodičů to mělo negativní ohlas, jelikož všude vidí povod díky mědiím, nebylo možné se jim dovolat ze zahraniční. Jakmile se ozval automat, hovor pokaždé položili a já jsem první moment taky nevěděl co se přesně děje. Dle mého názoru jde o nevhodnou formu marketingu, pokud někdo dokáže používat voip, tak si jistě dokáže vyhledat i cenu hovoru.. Děkuji.
Myslím si, že překvapení pramení z toho, že jste průkopníci této hlášky. A nemyslím si, že kdo umí používat VoIP, umí si vyhledat cenu. Jak čtu diskuze, dost lidí tu pro své rodiče zajistilo VoIP aniž by věděli, že používají VoIP.xsouku04 píše:Děkuji za názor. Rozumím, také se mi to nelíbí, jak je to nyní. Není to ale z naší strany myšleno jako marketing, ale především informace. A to hlavně o případném nuceném zdražení. Naslibovali jsme to ve všeobecných podmínkách, tedy jako první krok asi bude nutné změnit všeobecné podmínky, což se musí hlásit měsíc předem.alik píše:Rovněž se přimlouvám za zrušení této hlášky. U prarodičů to mělo negativní ohlas, jelikož všude vidí povod díky mědiím, nebylo možné se jim dovolat ze zahraniční. Jakmile se ozval automat, hovor pokaždé položili a já jsem první moment taky nevěděl co se přesně děje. Dle mého názoru jde o nevhodnou formu marketingu, pokud někdo dokáže používat voip, tak si jistě dokáže vyhledat i cenu hovoru.. Děkuji.
Nyní je moje představa taková, že bychom počet čtení změnili na 2 krát a umožnili to úplně vypnout a nastavit počet čtení. Také krátkou variantu jen "změna ceny". Myslíte, že krátká varianta "změna ceny" přečtená jen dvakrát pro každou změněnou destinaci by mohla někomu vadit?
Dobré řešení by mohlo být každého informovat emailem, pokud se změnila cena destinace kam třeba za poslední 3 měsíce volal.
U velké části lidí ale vůbec email nemáme... Takže bychom museli zase rozlišovat typ hovoru.
Jinak hlášku "Voláte na číslo jiného operátora" vynucuje přímo vyhláška ČTÚ, je povinná, i když jde vypnout. Čte se v tom případě, že volané číslo je z našeho rozsahu, ale bylo přeneseno jinam.
Jinak je potřeba případné změny cen vyladit, protože budou nyní častější. Především směrem dolů, ale občas i směrem nahoru. Tedy ti, co volají do zahraničí, se s tím budou setkávat častěji.
I ja bych uvital moznost tuto hlasku kompletne vypnout.alik píše: Pro mne je nejlepší řešení možnost vypnutí této hlášky v nastavení pro všechny destinace u konkrétního čísla, pokud je to možné. Děkuji.