Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
alfi
Příspěvky: 721
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od alfi »

Pitomec píše:Ty volné minuty a SMS se vztahují pouze do jiných sítí, než je síť Odorik. V síti Odorik to máš totiž neomezeně (resp. omezeno počtem 3000 minut).
Ono by to nevycházelo ani finančně, 150 * 0,60 = 90 Kč je výrazně méně než cena balíčku :-) (a nebo by to bylo doslova "naruby = zákazníku zaplať víc" :-))
xsouku04 píše:
Pitomec píše:Škoda, že VPN za 110Kč měsíčně se nevztahuje i na pevné linky Odorik.
Vztahuje. Asi jsem to měl zmínit též.
skvělé, tohle mi přijde mnohem zajímavější :-)
xsouku04 píše: Tento měsíc je poslední den v měsíci sobota.
A poslední chvíle pro změny v nastavení SIM sobota 21h, viz http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=3469.
Mimochodem, proběhne prvního hned po půlnoci automatická aktivace datových balíčků? Nebo bude čekat až na konec odstávky?
Kristovec
Příspěvky: 1527
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od Kristovec »

xsouku04 píše:
Pitomec píše:Škoda, že VPN za 110Kč měsíčně se nevztahuje i na pevné linky Odorik.
Vztahuje. Asi jsem to měl zmínit též.
Nevím,minulý týden jsem VPN zapnul,a na jak Geo tak Nomády to účtovalo. ???
Kristovec
Příspěvky: 1527
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od Kristovec »

xsouku04 píše:
Pitomec píše:Škoda, že VPN za 110Kč měsíčně se nevztahuje i na pevné linky Odorik.
Vztahuje. Asi jsem to měl zmínit též.
Jo,je to tak,právě volám ze SIM na Nomáda a sleduju to v PRÁVĚ PROBÍHAJÍCÍCH HOVORECH,cena minuty 0,00 Kč,i na Geo to jde.
Díky,tohle beru,VPN budu asi využívat dlouhodobě teď.
A SMS na Odorik SIM,má to taky?Není podmínkou.
urbik81
Příspěvky: 40
Registrován: stř 13. úno 2013 7:01:15

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od urbik81 »

xsouku04 píše:
Pitomec píše:Škoda, že VPN za 110Kč měsíčně se nevztahuje i na pevné linky Odorik.
Vztahuje. Asi jsem to měl zmínit též.
Měl bych k VPN 3 poznámky:
1. Pokud mám nastaveno v aktuálním měsíci VPN resp. "hlasový balíček pro tento měsíc", z uživatelského rozhraní se to nedozvím, protože je u něj zaškrtnuto "žádný". Mohla by tam svítit aspoň podobná poznámka, jako je u datového balíčku pro tento měsíc "Máte již aktivní balíček.". (To, že mám VPN nastaveno vím, protože jsem si jej nastavoval a rovněž mi byl naúčtován poplatek 110 Kč.)
2. Při volání v rámci GSM Odorik je ve výpisu cena volání i cena min 0,00 Kč, ale při volání do pevné v sítě Odorik je hovor normálně naúčtovaný za 0,59 Kč/min (id hovoru např. 139061096 nebo 139188815). Jedná se o chybu nebo dojde k vrácení těchto poplatků až s nějakým zpožděním/koncem měsíce?
3. To, že se volání v rámci hlasového balíčku vztahuje i na pevné linky v síti Odorik by chtělo opravit nejen v ceníku, ale také v sekci Nastavení

Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od xsouku04 »

urbik81 píše:
Měl bych k VPN 3 poznámky:
1. Pokud mám nastaveno v aktuálním měsíci VPN resp. "hlasový balíček pro tento měsíc", z uživatelského rozhraní se to nedozvím, protože je u něj zaškrtnuto "žádný". Mohla by tam svítit aspoň podobná poznámka, jako je u datového balíčku pro tento měsíc "Máte již aktivní balíček.". (To, že mám VPN nastaveno vím, protože jsem si jej nastavoval a rovněž mi byl naúčtován poplatek 110 Kč.)
2. Při volání v rámci GSM Odorik je ve výpisu cena volání i cena min 0,00 Kč, ale při volání do pevné v sítě Odorik je hovor normálně naúčtovaný za 0,59 Kč/min (id hovoru např. 139061096 nebo 139188815). Jedná se o chybu nebo dojde k vrácení těchto poplatků až s nějakým zpožděním/koncem měsíce?
3. To, že se volání v rámci hlasového balíčku vztahuje i na pevné linky v síti Odorik by chtělo opravit nejen v ceníku, ale také v sekci Nastavení

Děkuji.
Vypadá to, že problémy Ad 1 a Ad 2 spolu souvisí. U T-mobile je správně aktivní balíček VPN, ale u nás jako by nebyl, proto ty hovory jsou nyní chybně účtovány. Posílám to kolegovi, aby prověřil, kde je chyba.
Přílohy
VPN.png
VPN.png (15.49 KiB) Zobrazeno 9066 x
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od Largon »

Dobrý den,
potvrzuju problém, že se nepřepnul VPN balíček. Už jsem to opravil a vrátil kredit (hovory 139061096, 139188815, 139235377).

Díky za nahlášení a omlouváme se za komplikace.
urbik81
Příspěvky: 40
Registrován: stř 13. úno 2013 7:01:15

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od urbik81 »

Largon píše:Dobrý den,
potvrzuju problém, že se nepřepnul VPN balíček. Už jsem to opravil a vrátil kredit (hovory 139061096, 139188815, 139235377).

Díky za nahlášení a omlouváme se za komplikace.
Dobrý den, potvrzuji vrácení kreditu i opravu - zobrazení nastaveného aktuálního balíčku i účtování jako "Česká rep. - vpn", tedy zdarma.

Také děkuji za rychlé vyřešení.
xmichald
Příspěvky: 33
Registrován: pon 16. led 2012 23:10:50

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od xmichald »

xsouku04 píše:
Pitomec píše:Škoda, že VPN za 110Kč měsíčně se nevztahuje i na pevné linky Odorik.
Vztahuje. Asi jsem to měl zmínit též.
Je možno to využít i pro přesměrování mobilního čísla na pevné číslo Odoriku a realizovat pomocí toho komplexnější směrovací logiku pro hovory původně jdoucí na mobilní číslo? Je tento způsob použití ok z vaší strany?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Balíčky naruby si můžete nastavit sami na webu

Příspěvek od xsouku04 »

xmichald píše: Je možno to využít i pro přesměrování mobilního čísla na pevné číslo Odoriku a realizovat pomocí toho komplexnější směrovací logiku pro hovory původně jdoucí na mobilní číslo? Je tento způsob použití ok z vaší strany?
Nám to samozřejmě nevadí. Je otázka, jestli to nevadí T-mobile, ale vzhledem k omezení na 3000 minut/měsíc, které tím pádem vyloučí větší callcentra, si myslím, že jim to také vadit nebude.
Odpovědět