Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od 4smart.cz »

Dobrý den,

právě byla zveřejněna třetí verze aplikace Odorik Callback 2.
Poslední aktualizace přináší cachování rychlých kontaktů. Data ze serveru se tak stahují pouze, pokud nejsou rychlé kontakty staženy v telefonu (první spuštění aplikace), dále při každé operaci vytvoření a smazání rychlého kontaktu na serveru, nebo manuálně s pomocí přidaného tlačítka.

J.M.
ender
Příspěvky: 34
Registrován: pát 12. říj 2012 8:50:44

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od ender »

Tak hlásím, že aplikaci jsem zkoušel na 2 telefonech s androidem 5.1. Na jednom je to funkční, na druhém (Lenovo Vibe P1ma40) ne. Po zadání přihlašovacích údajů a uskutečnění jednoho hovoru to spadne. Hláška: Aplikace Odorik callback 2 bohužel přestala pracovat.
Pro obnovení se musí aplikaci vymazat data, nestačí ji jen natvrdo zastavit, nestačí restartovat telefon.
Původní Odorik Callback funguje bez problémů.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od xsouku04 »

Děkujeme za nahlášení, problém si mi daří zopakovat též. Pravděpodobně to souvisí s tím, jak se nově cachují rychlé kontakty, aby se nemuseli vždy stahovat znovu a znovu. Dost možná to dělá jen u účtů, kde je v rychlých kontaktech něco speciálního uloženo. Pan Marák by to měl co nejdříve opravit.
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od 4smart.cz »

Dobrý den,

právě jsem uvolnil 4. opravnou verzi aplikace, která řeší právě tento problém.
Čtvrtá verze by měla být na Google Play viditelná uživatelům nejpozději do 24 hodin.

J.M.
ventlas
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10. zář 2012 15:29:14

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od ventlas »

Nerozumím nastavení linek...První linka výchozí,druhá linka je stejná jako výchozí,ačkoliv mám aktivované tři linky u přihlášeného čísla.Jak mám postupovat,aby u nabídky dvou linek,byly dvě ruzné? Díky předem za radu.
ender
Příspěvky: 34
Registrován: pát 12. říj 2012 8:50:44

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od ender »

Tak poslušně hlásím, že i dvojka je funkční. Díky.
Jen ještě jedna poznámka - když volám přes klasický callback, tak se přehraje hláška o počtu minut, které mohu prokecat. Když ale tu aplikaci použiji k přesměrování hovoru (zavolám z mobilu na mé odorik číslo a to mě pak propojí na zahraniční hovor), tak už žádnou hlášku o minutách neuslyším.
Šlo by to dodělat?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od xsouku04 »

ender píše:Tak poslušně hlásím, že i dvojka je funkční. Díky.
Jen ještě jedna poznámka - když volám přes klasický callback, tak se přehraje hláška o počtu minut, které mohu prokecat. Když ale tu aplikaci použiji k přesměrování hovoru (zavolám z mobilu na mé odorik číslo a to mě pak propojí na zahraniční hovor), tak už žádnou hlášku o minutách neuslyším.
Šlo by to dodělat?
No ona je otázka, jestli jsou tyto hlášky obecně u přesměrovaných hovorů žádoucí. Myslím si, že spíše nikoli. A v oné aplikaci vidíte aktuální zůstatek kreditu, tedy odhadnout maximální možnou délku hovoru by problém být neměl.
ender
Příspěvky: 34
Registrován: pát 12. říj 2012 8:50:44

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Příspěvek od ender »

Vidíte, tak to mě vlastně nenapadlo. Tak nějak jsem si nejspíš zvykl, že když volám s Odorikem, že mi řekne počet možných minut.
Ale je pravda, že se s touto chybějící hláškou u přesměrovaného hovoru dá žít :)
Odpovědět