Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvekod xsouku04 » pát 09. pro 2016 15:37:08

V noci z neděle na pondělí 11. na 12. prosince 2016 máme v plánu provést upgrade naší hlavní databáze, což by mělo způsobit výpadek všech služeb na několik minut. Měnit se bude jak hardware, na kterém databáze běží, tak verze softwaru. Již probíhající hovory to neovlivní.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6165
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvekod Ondy1994 » ned 11. pro 2016 12:49:29

Víte i přesný čas od kolika hodin to spustíte a kdy bude asi plánovaný konec odstávky? Děkuji.
Ondy1994
 

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvekod Largon » pon 12. pro 2016 2:36:13

Migrace na nový databázový stroj je hotová.

Vypadá to, že vše běží v pořádku. Ještě provádíme kontrolu.

Kdybyste narazili na nějaké nestandarní chování, tak dejte prosím vědět.
Uživatelský avatar
Largon
 
Příspěvky: 422
Registrován: pon 07. lis 2011 11:14:09

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvekod 695848 » pon 12. pro 2016 10:26:05

Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.

Děkuji, Z. Novák
695848
 

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvekod xsouku04 » úte 13. pro 2016 14:45:39

695848 píše:Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.
Děkuji, Z. Novák

Že není slyšet, nebo špatně, se změnou databáze pravděpodobně nesouvisí. Žádné potíže nepozorujeme. Díval jsem se namátkou na jeden Váš hovor a vypadá OK.
Prosím můžete poslat id nějakého problémového hovoru, mohu tak prozkoumat, co se stalo v konkrétním případě. Viz. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6165
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků