Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvek od xsouku04 »

V noci z neděle na pondělí 11. na 12. prosince 2016 máme v plánu provést upgrade naší hlavní databáze, což by mělo způsobit výpadek všech služeb na několik minut. Měnit se bude jak hardware, na kterém databáze běží, tak verze softwaru. Již probíhající hovory to neovlivní.
Ondy1994

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvek od Ondy1994 »

Víte i přesný čas od kolika hodin to spustíte a kdy bude asi plánovaný konec odstávky? Děkuji.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvek od Largon »

Migrace na nový databázový stroj je hotová.

Vypadá to, že vše běží v pořádku. Ještě provádíme kontrolu.

Kdybyste narazili na nějaké nestandarní chování, tak dejte prosím vědět.
695848

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvek od 695848 »

Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.

Děkuji, Z. Novák
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016

Příspěvek od xsouku04 »

695848 píše:Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.
Děkuji, Z. Novák
Že není slyšet, nebo špatně, se změnou databáze pravděpodobně nesouvisí. Žádné potíže nepozorujeme. Díval jsem se namátkou na jeden Váš hovor a vypadá OK.
Prosím můžete poslat id nějakého problémového hovoru, mohu tak prozkoumat, co se stalo v konkrétním případě. Viz. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Odpovědět