xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,
xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,
marekzavadil píše:Ale, když chci jen otevřít bránu, tam proč musí ústředna hovor zvednout?
xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,
ales88 píše:Zkouším využít kombinaci callback + IVR k vyrozumění osob o události. Událost na serveru objedná přes API callback, jako volající je daná osoba, jako volaný je vlastní linka u odoriku, kde je v paralelním vyzvánění přidáno číslo IVR *007x. IVR přečte hlášku, že nastala událost a aby osoba nějak reagovala - stiskla 1,2,3. IVR pak zavolá skript, který zpracuje odpověď osoby a zavěsí.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).
Návštěvník píše:Tak jsem to ještě párkrát otestoval a občas projde DTMF volba i během čtení hlášky, někdy musím stisknout tlačítko opakovaně, aby IVR volbu přijal, přerušil hlášku a přešel dál. Zdá se mi, že je větší šance na úspěch, když se s volbou trefím do chvíle ticha (mezera mezi slovy atd.). Je možné, že by v telefonu nějak interferoval zvuk ze sluchátka s DTMF volbou? Hlášku mám nahranou přes https://soundoftext.com/ a je ve formátu mp3.
Tohle by dělat nemělo. Dělá to i z jiných telefonů? Z jakého telefonu to testujete? DTMF se s výjimkou inband ve zvuku už nepřenáší, ale ani z inband by to zlobit nemělo. Kdyžtak napište id konkrétního hovoru a co jste mačkal za DTMF volby. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků