Stránka 5 z 5

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

PříspěvekNapsal: čtv 13. črc 2017 18:43:47
od marekzavadil
Ale, když chci jen otevřít bránu, tam proč musí ústředna hovor zvednout?

xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

PříspěvekNapsal: čtv 13. črc 2017 19:02:23
od xsouku04
marekzavadil píše:Ale, když chci jen otevřít bránu, tam proč musí ústředna hovor zvednout?

xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,

Nemusíte to zdvihnout, v tom případě to bude ovládání pomocí prozvonění. A zvonění si můžete vybrat, tedy můžete předat i informaci o aktulním stavu. (třeba kotle, klimatizace)

Pokud hovor nezdvihnete, nemůže dotyčný vybrat DTMF volbu (mobil/VoIP telefon to nedovolí, jestli by se to přeneslo, kdyby to dovolil, nevím). Tedy vlastně zdvihnout hovor je nutné, jen pokud je potřebná DTMF volba.

Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky

PříspěvekNapsal: pon 23. dub 2018 16:32:19
od marekzavadil
To cislo *0071 - nejde pridat do rychlych kontaktu - tak aby to bylo funkcni pouze z telefonu reigistrovanych na mem uctu. (Pridat lze ale nefunguje)