Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

Příspěvek od megacruiser »

Pokud si někdo koupil datový balíček, data nespotřeboval a přikoupil další data, může dostávat o tomto víkendu nekorektní SMS o blížícím se FUP. Může se dokonce dostat do FUPu, ale maximálně na dvě hodiny, než dojde k nouzovému automatickému resetu FUP.
jarous
Příspěvky: 4
Registrován: sob 07. led 2017 13:40:35

Re: Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

Příspěvek od jarous »

Dnes v 17:43 mi přišla sms, že mám spotřebovaná data a bude mi omezena rychlost. Žádný balíček jsem tento měsíc nedokupoval...Souvisí to s naplánovanou odstávkou? Dle statistik i telefonu mám vypotřebovanou zhruba 1/3 limitu FUP? Minulý měsíc mi to zase záhadně dokoupilo balíček 2x a to hodinu po sobě ač si sem vědom pouze jedné objednávky!?

S pozdravem JH
alfi
Příspěvky: 718
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

Příspěvek od alfi »

Stejný případ, spotřebována cca polovina z prvního balíčku bez dokupování, včera 22:01 dorazila SMS o vyčerpání.. slušný nepořádek :-(
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možný problém s dokoupenými daty 10.3. - 13.3.

Příspěvek od xsouku04 »

alfi píše:Stejný případ, spotřebována cca polovina z prvního balíčku bez dokupování, včera 22:01 dorazila SMS o vyčerpání.. slušný nepořádek :-(
Také se to samo do dvou hodin restartne. A měli byste mít naopak balíček úplně plný. Jinak pozor na to, co to ukazuje u nás na webu, to může být úplně špatně, často to bývá méně. Zvláště tento měsíc. Lépe je se dívat na opravdu spotřebovaná data přímo v telefonu.
Odpovědět