Premium služby mění vystavování daňových dokladů
Napsal: stř 05. črc 2017 11:37:42
Pokud máte alespoň jednu SIM kartu, na které máte aktivní premium služby (tedy např. premium či platební SMS), bude po první platbě od 1.7.2017 Váš kredit přepnut do režimu víceúčelový kredit. Daňové doklady nebudou vystavovány ihned po zaplacení, ale vždy zpětně za minulý měsíc podle útraty (nejdříve tedy začátkem srpna za měsíc červenec), a to každý měsíc, kdy byl utracen nějaký kredit, z kterého ještě nebylo odvedeno DPH, nebo byla provedena platba. Daňový doklad bude obsahovat i přehled plateb za daný kalendářní měsíc, ze kterých nebylo ještě odvedeno DPH. Jde o to, že z platebních a premium SMS se neodvádí DPH, což není známo v okamžiku zakoupení kreditu, proto se musí daňový doklad vystavovat později, kdy je známá výše DPH.
Daňový doklad bude minimalistický, nebude obsahovat seznam linek ani čísel, jen souhrnné minuty a ceny hovorů v ČR, v roamingu, SMS, MMS, detailní výpis všech položek bude jen výpis premium služeb s nulovým DPH.
Pokud preferujete mít daňový doklad vždy okamžitě po připsání kreditu jako doposud (je to podstatně jednodušší pro Vaši účetní), musíte si premium služby vypnout u všech Vašich SIM. Vypnutí je ale nutné provést dříve, než dojde k první platbě novým způsobem.
Pokud jste již platbu provedli, je třeba o přepnutí zpět požádat ručně emailem a na již provedenou platbu vystavíme daňový doklad dodatečně ručně.
Pokud používáte jen VoIP služby a nemáte u nás SIM, tohle se vás vůbec netýká, je tedy vše postaru.
Daňový doklad bude minimalistický, nebude obsahovat seznam linek ani čísel, jen souhrnné minuty a ceny hovorů v ČR, v roamingu, SMS, MMS, detailní výpis všech položek bude jen výpis premium služeb s nulovým DPH.
Pokud preferujete mít daňový doklad vždy okamžitě po připsání kreditu jako doposud (je to podstatně jednodušší pro Vaši účetní), musíte si premium služby vypnout u všech Vašich SIM. Vypnutí je ale nutné provést dříve, než dojde k první platbě novým způsobem.
Pokud jste již platbu provedli, je třeba o přepnutí zpět požádat ručně emailem a na již provedenou platbu vystavíme daňový doklad dodatečně ručně.
Pokud používáte jen VoIP služby a nemáte u nás SIM, tohle se vás vůbec netýká, je tedy vše postaru.