Stránka 1 z 2

Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

PříspěvekNapsal: sob 01. zář 2018 13:45:26
od xsouku04
Dva lidi nám hlásili, že jim nefungují v sobotu cca v poledne data. Data nefungují ani našim dvěma zaměstnancům, co to zkoušeli, třetímu ano. Tedy zatím víme o čtyřech případech. V T-mobile také nic nevědí, založí prý trouble ticket. Fungují/nefungují někomu dnes mobilní data?

Update: Určitě se nejedná o hromadný výpadek, protože všichni zákazníci dohromady spotřebovali už dnes cca 3.5 GB a nějaká data i v poslední hodině.

Update : Je 15:46 a nikdo další problém stále nehlásil, tedy vypadá to spíše na okrajovou záležitost. Na mém číslo mi už data fungují, mám účtování po MB a změnil jsem si limit, což to nejspíše opravilo. Kdo má ale balíček, nastavení měnit nemůže.

Re: Sobotní problémy s daty ?

PříspěvekNapsal: sob 01. zář 2018 14:42:11
od Pitomec
U Kaktusu data v poledne prokazatelně fungovaly, to jenom tak na okraj.

Re: Sobotní problémy s daty ?

PříspěvekNapsal: sob 01. zář 2018 22:26:23
od Náměstek
Hlásím výpadek dat. Používám SIM v alarmu a na dnešek došlo k výpadku GPRS.

Re: Sobotní problémy s daty ?

PříspěvekNapsal: sob 01. zář 2018 22:31:03
od Touza
Take mam problem. Poprve jsem to zaznamenal v cca 17.00. Problem trva do ted 22.30. Mam zaplaceny balicek. Myslim 300MB. Cislo v siti 725070

Re: Sobotní problémy s daty ?

PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2018 11:51:03
od xsouku04
Pokud jsou pro vás data nezbytná, řešením je přepnout na účtování po MB a poté si balíček koupit znovu. Pokud již účtování po MB máte, jen změníte nastavení limitu na jiné. A klidně hned zpět. Za znovu koupený balíček peníze vrátíme. Po založení trouble ticketu mi bylo v T-mobile řečeno, že o víkendu nepracují a budou to řešit až v pondělí. Tedy druhá možnost je počkat do pondělí. V každém případě nám prosím nahlaste, jakého čísla se to týká, abych si mohl u T-mobile stěžovat - aby to opravili nebo uznali chybu a případně nám vrátili peníze za znovukoupené balíčky.
Viz postup ověřený zde. viewtopic.php?f=17&t=4529

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

PříspěvekNapsal: pon 03. zář 2018 11:20:18
od xsouku04
Tak v T-mobile to opravdu opravili, ale zatím jen těm, co problém nahlásili. Pokud u vás problém trvá a máte nějaký placený balíček, prosím nahlaste číslo.
Pokud máte účtování po MB, opravu si můžete provést sami změnou limitu.

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

PříspěvekNapsal: pon 03. zář 2018 21:45:19
od mobilemanic
Nahlášeno, T-Mobile opravil, Odoriku děkuji..

--

No, a t-mobile.. Teď je tam, prosím, běžte někdo proplesknout, ať se trochu vzpamatujou, protože tohle je fakt hrůza.

Odmítnout v sobotu+neděli řešit vlastní chybu? Kde to OMG žijem? Je vidět, že kdyby nebyli jedni ze tří, chovali by se jinak (a nebo by už žádné klienty neměli..)

Navíc, já teda nevim, ale my když něco v systému podělali, tak jsme strávili x hodin psaním dotazů na databázi, abysme našli co jsme rozbili a opravili to dřív, než si toho někdo všimne. Co je to jako za postup, čekat na každého, kdo se ozve že byl ovlivněn. Chování řeznickýho psa tenhle Tdebájl...

Ua, to jsem se zase rozčílil.. :/

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

PříspěvekNapsal: úte 04. zář 2018 12:13:23
od megacruiser
Zpráva od T-Mobilu - data by měla být již komplet funkční u všech čísel, tedy i u těch, kde se problém vyskytl, ale nebyl nahlášen a ručně opraven již v pondělí.


Oprava nastavení datových služeb byla dokončena dnes ráno.
Datové služby jsou již funkční.
Omlouváme se za způsobené problémy.

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

PříspěvekNapsal: úte 04. zář 2018 17:09:04
od Touza
Tak mě už to běží :)

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 10:30:29
od Martin321
Na služebním telefonu od T-Mobile (ne tedy od Odoriku) mi někdy v tuto dobu nefungovala data. Používám je občas, další den jsem to zkusil znovu, zase nic. Začalo to fungovat asi až třetí den. Když to nešlo, prohlížeč byl přesměrován na stránku s privátní IP adresou a textem něco jako "Nemáte aktivován žádný datový balíček". Takže odhaduji, že to byl nějaký problém v síti T-Mobilu.