Aktualizujeme ceník doplňkových služeb. Nově nebude možné účtovat poplatek za portace čísel do sítě Odorik.cz. Z toho důvodu by Odoriku hrozilo, že by si velké množství lidí dávalo především pevná čísla k Odoriku zaparkovat, bez reálného nebo s minimálním využíváním. Abychom tak nemuseli zavést citelný měsíční poplatek pro všechna nová čísla, zavádíme poplatek za aktivaci čísla ve výši 600 Kč (pevné číslo) a 250 Kč (mobilní číslo), který ale může a bude v rámci neveřejné nabídky odpuštěn především u aktivací čísel z našeho rozsahu.
Viz. http://www.odorik.cz/w/cenik_doplnkovych_sluzeb
Od 1.4.2020 kromě čísla ČVOP bude možné portovat též pomocí čísla OKU, které bude k dispozici pro každé používané číslo už od okamžiku aktivace. U Odoriku je najdete po přihlášení. Zkrátí se též doba portace, ale jen o jeden pracovní den.
Další změna je, že od 1.4.2020 jsou operátoři povinni vracet nevyužitý kredit v případě portace. U Odoriku se nic nemění, protože tohle je možné od samého začátku za poplatek 50 Kč. Velcí mobilní operátoři budou mít poplatek vyšší a to řádově 100-150 Kč. Pokud ale máte nastřádaný větší kredit např. kvůli odměnám za dobití nebo protože jste museli dobíjet, aby Vám SIM nepropadla, může se vracení kreditu hodit i s tímto nepřiměřeným poplatkem.
Další změna je, že pokud máte smlouvu na delší dobu dopředu na fyzickou osobu (ne firmu), můžete ji kdykoli zrušit jen, tuším, s 5% pokutou a to navíc myslím jen ze tří měsíců. Znamená to v podstatě, že přestávají existovat smlouvy se závazkem na 2 roky pro fyzické osoby. Opět se to Odoriku netýká. Týká se to ale i smluv ohledně poskytování internetu, kde je vázání zákazníků na dva roky také velmi běžné. Nyní nově naprosto postrádá smysl.