Stránka 1 z 1

Zákaznická podpora nově též pomocí chatu

PříspěvekNapsal: pát 12. úno 2021 21:57:21
od xsouku04
Chat je k dispozici po přihlášení, chatovací okno se otevírá i zavírá kliknutím na tlačítko "Chat" umístěné vpravo nahoře hned pod tlačítkem "Odhlásit". Viz obrázek. Aktivní protistrana je signalizována zeleně.
Zavřením chatovacího okna se historie chatu neztratí, pouze se uvolní více prostoru na obrazovce.

Hlavním důvodem přidání chatu bylo usnadnění předávání odkazů a kódů během telefonické podpory. (https://ctrlv.tv/ https://anydesk.com či https://www.teamviewer.com/cs/ nebo odkazy na návody) kdy diktování do telefonu méně pokročilému uživateli internetu není úplně ideální. Nyní stačí, když je zákazník přihlášený a podpora mu může poslat libovolný odkaz, který na něj "vyskočí". Vypadá to ale, že pro jednoduché problémy, kde je možné se dotázat i odpovědět jednou větou nebo naopak složitější záhadné problémy, kdy je nutné se k výsledku dopracovat pomocí dalších otázek, je tato komunikace nejefektivnější. Pomoc je rychlá, přitom mají obě strany dostatek času na rozmyšlenou.

Co dále připravujeme, tak automatickou analýzu SIP paketů u nás na ústředně tak, aby detekce problémů (pokud je to možné) byla automatická. Tedy obláček s detekovanými pravděpodobnými problémy s přihlášením nebo hovory a návrhem na řešení by se mohl objevit např. už v menu "linky". Detekovat lze tak různé anomálie, jako např. aktivní SIP ALG či předčasné ukončení hovor a podobně, které se občas opakují. Znamenat by to mohlo menší nároky na naši podporu (čekám, že až tak polovina požadavků) a též rychlejší řešení pro zákazníky.

Re: Zákaznická podpora nově též pomocí chatu

PříspěvekNapsal: stř 24. úno 2021 12:07:38
od Návštěvník
Chat se může určitě hodit. Nešlo by to tlačítko posunout trochu dál od "Odhlásit"? Často se na něj trefím omylem, obzvlášť na mobilu.
Díky Jirka

Re: Zákaznická podpora nově též pomocí chatu

PříspěvekNapsal: stř 24. úno 2021 20:09:39
od helmut.niederman
Návštěvník píše:Chat se může určitě hodit. Nešlo by to tlačítko posunout trochu dál od "Odhlásit"? Často se na něj trefím omylem, obzvlášť na mobilu.
Díky Jirka


Rovněž jsem i já pro posunutí toho tlačítka :idea:

Re: Zákaznická podpora nově též pomocí chatu

PříspěvekNapsal: čtv 25. úno 2021 15:47:40
od xsouku04
Tlačítko jsem posunul dolů. Jinak chat se osvědčuje jako efektivní, obě strany mají dostatek času na rozmyšlenou, přitom je to ale celkem rychlé.