Stránka 1 z 1

Nyní nefunguje volání ze skypu

PříspěvekNapsal: pát 26. bře 2021 13:40:22
od xsouku04
Již cca tři dny nefunguje volání ze skypu na odorik, což je většinou používáno pro volání do zahraničí za Odorik ceny.
Platíme si u Microsoftu službu skype connect, což funguje jako skype na SIP služba, která, zdá se, má nějaké technické problémy. Patrně tam u Microsoftu něco měnili. Kontaktovali jsme dnes podporu, ale může to být ještě náročné, je přimět, aby si něco u Microsoftu opravili.

Re: Nyní nefunguje volání ze skypu

PříspěvekNapsal: sob 03. dub 2021 23:04:39
od xsouku04
Stále se dohadujeme s Microsoftem, který neustále vymýšlí další nesmysly, proč prý není chyba u něj. Nejdřív chtěli používat jen schválenou ústřednu, tak jsem zapojil telefon Grandstream, který vypadá, že je též schválen. Nyní vymýšlí, že je to tím, že tam není kredit, přestože příchozí hovory jsou za paušál na kanál. Tak jsem přidal nějaký další kredit a čekám, co dalšího si vymyslí. Naprosto nepoužitelná služba.

Re: Nyní nefunguje volání ze skypu

PříspěvekNapsal: pon 05. dub 2021 22:07:59
od helmut.niederman
xsouku04 píše:Stále se dohadujeme s Microsoftem, který neustále vymýšlí další nesmysly, proč prý není chyba u něj. Nejdřív chtěli používat jen schválenou ústřednu, tak jsem zapojil telefon Grandstream, který vypadá, že je též schválen. Nyní vymýšlí, že je to tím, že tam není kredit, přestože příchozí hovory jsou za paušál na kanál. Tak jsem přidal nějaký další kredit a čekám, co dalšího si vymyslí. Naprosto nepoužitelná služba.


To je bohužel známá pohádka monopolisticko-centristických firem, chyba není u nich ale u vás spotřebitele. To same firma O2, nepřiznají chybu ale vnutí vám pohádku že máte zastaralý modem a potřebujete od nich superchytrý modem SmartBox, protože ten už zastaralý a negarantovaný. Ok, vysolíte 4 táce za nový SmartBox a opět internet nefunguje, tentokráte zase použijí jinou pohádku, ukolébavku, že jste příliš daleko od ústředny :lol: a že ten rychlý internet 100 Mbps neručí, a že naměříte rychlost pod 900 kbps je vlastně v pořádku. Když na ně uděláte bubu a začnete před nimi šermovat televizí, novinami, či ČTU nebo ČOI, tak začnou reagovat. Pak vám dají Těšínská jablíčka že do týdne internet pofrčí tak jak má být. Jenže vy jste pořád na tom stejně, po týdnu voláte znovu a tentokráte vás ukolébávají jinou pohádku, že chyba je na straně CETINu a necháte si sjednat příjezd technika ale už vyhrožují, že zaplatíte 900,- Kč/hodinu práce a další poplatky. Nakonec se vám ozve technik, že osobní návštěva nebyla nutná a řekne vám, že chyba byla na ústředně na splitteru prostě dodělával až neumožnil tu rychlost. No hlavně, že jste si koupili předražený Smarbox a nechali jste si vymýt hlavu.
Doufám, že se Petr Kellner smaží v pekelném ohni a uvědomuje si jak ho dohnala jeho vlastní karma zdarma :twisted: :mrgreen:

Ale bohužel to není jen O2 ale i jiných firem, co mají na trhu dominantní - monopolisticko-centristické postavení. Neskutečné arogantní chování, místo toho aby chybu hledali u sebe tak vás odbydou, prej zastaralý modem, prej jste daleko od ústředny a další pohádky ovčí babičky. No každopádně i na toho ďábla z Microsoftu co ovládl planetu s vakcínama a teď chce šťourat do počasí v rámci boje proti globálnímu oteplování tak pevně věřím, že na něj se už vaří voda. Též by si mohl někam vyrazit vrtulníkem třeba na Aljašku :mrgreen: :mrgreen: