Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod xsouku04 » pát 15. říj 2021 11:32:15

Pro delší hovory především do zahraničí by se vám mohl hodit nový způsob objednání zpětného volání.
Stačí z naší SIM vytočit číslo ve tvaru 608424631*0 . Kde 608424631 je telefonní číslo a *0 je speciální suffix. Naše ústředna hovor odmítne, ale okamžitě vyvolá zpětné volání a spojí s vytáčeným číslem.
Tímto způsobem je možné ušetřit především u hovorů do zahraničí nebo na pevné linky. Např. do USA můžete volat z českého mobilu za 0.59+0.30 = 0.89 Kč/min.
Do ČR na pevnou to pak stojí během dne 0,59+0,49 = 1.08 Kč/min místo 1.49 Kč/min.

Pokud některé číslo voláte častěji, můžete si variantu čísla se sufixem *0 uložit ke kontaktu.

Tento způsob objednávání hovorů ale nefunguje z roamingu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod jadu » pát 15. říj 2021 12:59:02

*0 jsem občas použil pro použití identifikace pevnou linkou při volání přes SIM, viz. Vaše WiKi: Pokud dáte za vytáčené číslo sufix *0, nepoužije se nastavený CLIP ale veřejné číslo na lince. Vím, že lze použít pořadové číslo linky, ale *0 vzala tu první, tedy byla shodná s *1.
jadu
 
Příspěvky: 96
Registrován: pon 09. úno 2015 14:35:30

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod alfi » pát 15. říj 2021 13:12:12

U mně pořád vyhrává aplikace prefixer a volání přes ústřednu na čísla mimo odorik - vše funguje automaticky, v seznamu vidím odchozí číslo i hovor, jen před spojením je malé zpoždění, než telefon vyťuká DTMF :) Nepraktické je jen hlídání roamingu (kde dojde na aplikaci odorik+data) a že něco málo zaplatím, i když to druhá strana nevezme.
Přidávat k číslu *0 by prefixer zvládnul taky :)
alfi
 
Příspěvky: 531
Registrován: čtv 03. led 2013 16:31:10

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod xsouku04 » pát 15. říj 2021 14:17:51

jadu píše:*0 jsem občas použil pro použití identifikace pevnou linkou při volání přes SIM, viz. Vaše WiKi: Pokud dáte za vytáčené číslo sufix *0, nepoužije se nastavený CLIP ale veřejné číslo na lince. Vím, že lze použít pořadové číslo linky, ale *0 vzala tu první, tedy byla shodná s *1.

Tohle je ale z mobilu, ne z VoIP. Proto to funguje jinak.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod xsouku04 » pát 15. říj 2021 14:22:23

alfi píše:U mně pořád vyhrává aplikace prefixer a volání přes ústřednu na čísla mimo odorik - vše funguje automaticky, v seznamu vidím odchozí číslo i hovor, jen před spojením je malé zpoždění, než telefon vyťuká DTMF :) Nepraktické je jen hlídání roamingu (kde dojde na aplikaci odorik+data) a že něco málo zaplatím, i když to druhá strana nevezme.
Přidávat k číslu *0 by prefixer zvládnul taky :)

Kde je možné najít tu aplikaci prefixer? Je možné ji najít na google play, nebo je třeba hledat jinde, protože ji google smazal? Na google play nic, co by se jmenoval jen "Prefixer", nemohu najít.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7452
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod jadu » pát 15. říj 2021 18:10:25

xsouku04 píše:
jadu píše:*0 jsem občas použil pro použití identifikace pevnou linkou při volání přes SIM, viz. Vaše WiKi: Pokud dáte za vytáčené číslo sufix *0, nepoužije se nastavený CLIP ale veřejné číslo na lince. Vím, že lze použít pořadové číslo linky, ale *0 vzala tu první, tedy byla shodná s *1.

Tohle je ale z mobilu, ne z VoIP. Proto to funguje jinak.

Ano, pochopil jsem. Ale funguje, či fungovalo, to i z mobilního volání. Používal jsem to, než jsem začal volat přes LTE/Voip. Naposledy tak před rokem.
jadu
 
Příspěvky: 96
Registrován: pon 09. úno 2015 14:35:30

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod alfi » pon 18. říj 2021 12:53:33

xsouku04 píše:Kde je možné najít tu aplikaci prefixer? Je možné ji najít na google play, nebo je třeba hledat jinde, protože ji google smazal? Na google play nic, co by se jmenoval jen "Prefixer", nemohu najít.

Google už ji smazal, když dělal "úklid" společně s csipsimple apod. :-( já kopíruju staré apk, něco se dá stáhnout třeba tady https://apkpure.com/prefixer/com.tftbelow.prefixer, jsou i nějaké alternativy (nezkoušel jsem) https://github.com/gdassieu/intlprefix, https://alternativeto.net/software/prefixer/ . Tohle vypadá taky použitelně - a trochu nechápu, že pořád existuje i na google play https://play.google.com/store/apps/deta ... n_US&gl=US :)
alfi
 
Příspěvky: 531
Registrován: čtv 03. led 2013 16:31:10

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod jiri.filip » úte 02. lis 2021 10:06:03

Dobrý den, při použití suffixu za volaným číslem vidí volaný při vyzvánění číslo volajícího, nebo Vaše číslo, které používáte pro tento účel a které vidí volající před přijetím zpětného volání?
jiri.filip
 
Příspěvky: 97
Registrován: ned 04. lis 2012 11:14:43

Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM

Příspěvekod Pitomec » úte 02. lis 2021 18:20:17

Měl by vidět číslo volajícího (v podstatě ani volaný neví, že se jedná o hovor se zpětným voláním).
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2259
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno


Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků